Positivo Topic
Re: Positivo Topic
Één examen afgelegd, nog eentje te gaan binnen anderhalve week.
Die vandaag ging goooeeed.
Die vandaag ging goooeeed.
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
Me al heel de dag niet zo goed voelen en dan ' s avonds babbelen met een vriendin en me ineens veel beter voelen.

Life can only be understood backwards but it must be lived forward.
-
- Experienced user
- Geslacht: Man
Ik zag Mars! (de planeet) Hoera!
Veel is vreemd op deze wereld, niets is vreemder dan de mens.
Ik ben al een week terug thuis, uit t ziekenhuis, en ik weeg al 2,5 kilo lichter
Nice
Op naar nog minder gewicht
Eerste doel= 90 kilo... Nog 7,5 te gaan...
(en nu naar het frustratietopic)

(en nu naar het frustratietopic)
Deze namiddag gestart met de zoektocht naar meubels voor mijn huis! Heeeel fijn, alleen jammer dat er eigenlijk teveel keuze is, wat de zoektocht weer wat moeilijker maakt.
Lang leve Weba voor de goedkope meubelen. Ik zag eenzelfde slaapkamer nog in een andere winkel en ze was daar zowaar 200 euro duurder! Schande!
Lang leve Weba voor de goedkope meubelen. Ik zag eenzelfde slaapkamer nog in een andere winkel en ze was daar zowaar 200 euro duurder! Schande!
-
- New user
- Contacteer:
Gisteren mijn werk niet uitgesteld -zoals ik wel van plan was- waardoor ik nu de hele dag vrij heb 

countrey en western weekend
yipaaaah
De marginaalste braderie om het seizoen mee af te sluiten
yipaaaah
-
- Forum addict
- Contacteer:
Ik dacht al dat er iets gaande was toen ik gisteren de tram van Oostende naar De Panne nam. Plots zat er een gans leger cowboys op de tram.*einDstein* schreef:countrey en western weekend
yipaaaah
Spoiler! :
En dan nu naar het frustratietopic
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifyingSpringbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows
-
- Experienced user
Gisterenavond was het de eerste keer dat ik een voetbalwedstrijd 'voor echt' heb gespeeld.
Ik mocht starten, en dus met de nodige zenuwen aan de match begonnen! Maar de ploeg heeft met ruime 6-0 cijfers gewonnen! Dus het was wel de moeite..
Spijtig wel dat Asu de penalty gemist heeft maar tis wel een hete mie, wat de pijn daarvan uiteraard wel verzacht! HAHA!

Ik mocht starten, en dus met de nodige zenuwen aan de match begonnen! Maar de ploeg heeft met ruime 6-0 cijfers gewonnen! Dus het was wel de moeite..

Spijtig wel dat Asu de penalty gemist heeft maar tis wel een hete mie, wat de pijn daarvan uiteraard wel verzacht! HAHA!
De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.
Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..
Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)
Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..
Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)
Het perfecte gezelschap, de perfecte omgeving en té lekkere (en te veel) wijn! En nachtelijke babbels waarmee je de rest wakker houdt! Ideaal als afsluiter van de vakantie!
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
all is chill, zen and unicorns
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
all is chill, zen and unicorns
Net een lang msn-gesprek gehad met een vriendin die ik al lang uit et oog verloren had (ik studeer, zij heeft 2 kindjes..) en direct een afspraak gemaakt voor volgend weekend, joepie! 

-
- I have no life
- Contacteer:
Dit weekend. Veel mensen leren kennen, goed gelachen en lekker gegeten. Het slaapgebrek en het alcoholteveel eisten echter wel hun tol.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Bij het zien van al die berichtjes over herexamens hier: geen herexamens voor mij dit jaar! Zelfs geen papers te schrijven! (Mijn oprechte medeleven aan zij die wel tweede zit hebben.)
Na počátku bylo slovo.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.
Ik zag er echt tegenop om keilang op de trein/metro/tram/bus te moeten zitten om op de VRT in Brussel te geraken voor mijn stagegesprek. Nu heb ik het even opgezocht: een half uurtje treinen vanuit Halle richting Mechelen tot station Meiser en dan zit ik er op 4 minuten wandelen vanaf.
Dit terwijl het vanuit Leuven een uur zou duren.
Soms heeft in deze kutstad wonen nog zijn voordelen.

-
- I have no life
Halle is wat ik nu gaan mijden , en dat lukt gerust.Calix schreef:Ik zag er echt tegenop om keilang op de trein/metro/tram/bus te moeten zitten om op de VRT in Brussel te geraken voor mijn stagegesprek. Nu heb ik het even opgezocht: een half uurtje treinen vanuit Halle richting Mechelen tot station Meiser en dan zit ik er op 4 minuten wandelen vanaf.![]()
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
You'll be compromised,
But sometimes
Toch niet door mij, hoop ik?mei_meisje schreef:Halle is wat ik nu gaan mijden , en dat lukt gerust.Calix schreef:Ik zag er echt tegenop om keilang op de trein/metro/tram/bus te moeten zitten om op de VRT in Brussel te geraken voor mijn stagegesprek. Nu heb ik het even opgezocht: een half uurtje treinen vanuit Halle richting Mechelen tot station Meiser en dan zit ik er op 4 minuten wandelen vanaf.![]()

-
- Regular user
- Contacteer:
Ik ben vier weken gespaard gebleven van vervelende liedjes in mijn hoofd
Dat moet een record zijn! Jammergenoeg is Sabine Tiels sinds een uur of twee op bezoek en komt zo een einde aan die lange reeks, maar dat hoort hier natuurlijk niet

-
- I have no life
Neen zeker niet door jou! mijn ex loopt daar veel rond!Calix schreef:Toch niet door mij, hoop ik?mei_meisje schreef:Halle is wat ik nu gaan mijden , en dat lukt gerust.Calix schreef:Ik zag er echt tegenop om keilang op de trein/metro/tram/bus te moeten zitten om op de VRT in Brussel te geraken voor mijn stagegesprek. Nu heb ik het even opgezocht: een half uurtje treinen vanuit Halle richting Mechelen tot station Meiser en dan zit ik er op 4 minuten wandelen vanaf.![]()
You'll be compromised,
But sometimes
You'll be compromised,
But sometimes
-
- I have no life
Om dat nu on topic te blijven , een gesprek met een forummer op msn, even mijn hart kunnen luchten en ik heb er donderdag mee afgesproken!
You'll be compromised,
But sometimes
You'll be compromised,
But sometimes
-
- Experienced user
- Contacteer:
Juuuiij 1 september is het zover back to school. Hoera hoera

life is like a song!!!just sing it!!
Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!
Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!