Slices of Life

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
PokerFace

Re: Slices of Life

Bericht door PokerFace » 30 jul 2010 01:40

Ik heb een geslaagde dag achter de rug! :D

Ik had vandaag een aantal afspraken geregeld om koten te gaan bekijken... En ik dacht: "Omg, wat krijgen we hier weer allemaal te zien..." :wink: Tot ik bij het laatste fermette huisje terecht kwam... En dat was het é!!! :D Ik heb het contract die dag nog door mijn ouders laten ondertekenen. 8)

Daarna een fijne BBQ gehad met enkele vrienden uit TEW/handelsingenieur waar ik dit jaar mee afgestudeerd was. De helft begint vanaf volgende week/enkele weken te werken, de helft doet nog een ManaMa. Spannend, levens die gaan veranderen... :D

kinderknieën
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door kinderknieën » 30 jul 2010 23:30

Toen ik daarnet naar huis wandelde zag ik een worm op de stoep. Hij zag er verward uit. Ik heb 'm maar weer in het gras gelegd. Anders zou er vast iemand op zijn gaan staan, het is donker en mensen zijn onvoorzichtig. Het was lang geleden dat ik nog eens een worm in m'n hand had. Het voelde gek maar leuk.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Florre

Bericht door Florre » 31 jul 2010 11:43

Ik mag starten met proefovernachtingen :rock: Feestjeuh :greenthing: :party: Het einde is in zicht, tralala... Eindelijk. Juij 8) En in september start school terug. Olé :adore: Kdenk dak nog nooit zo blij ben geweest om terug naar school te kunnen gaan.

Ja, tgaat allemaal nog goed komen met mij 8)

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 31 jul 2010 12:47

Enkele maanden terug speelde zich het volgende scenario af:
De buurman was al zijn bomen aan het snoeien. Wat op zich niet zo erg is als hij gewoon een tak zou uithalen die in de weg zit. Hij deed het echter ietsje anders en deed gewoon alle takken af. Zijn bomen stonden erbij als potloodstompjes. :( Waaronder een eik. :( ocharme.
Ik zie het, vertel hem dat het niet mag en dat zijn boom ongelooflijk ziek zal zijn.
Hij lacht het weg :roll: Want ik ben maar een snotneus.

Gisteren speelt zich het volgende af:
Ge moet een keer komen kijken naar mijne schone eik riep de buurman. (lees, een stompje met enkele nieuwe scheuten) Ik ga kijken, de nieuwe scheuten hangen er triestig bij en sterven langzaam af. Er zit valse meeldauw op en hoogstwaarschijnlijk zal zijn boom sterven.

Ik keek de buurman aan, en vroeg me af of ik hem met zijn kop tegen de stam mocht slaan. Wat heb ik u gezegd enkele maanden terug?
Nu mag Lotte dat gaan oplossen :roll: Gaan leken dan nooit eens luisteren?

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 31 jul 2010 18:31

In 't station zat een mevrouw (zo een Doortje-type uit FC de kampioenen) een boek te lezen met de titel 'heer, help ons bidden', 5 minuten later haalde ze een blik bier van een halve liter uit.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Florre

Bericht door Florre » 31 jul 2010 18:33

twijfelaar1987 schreef:In 't station zat een mevrouw (zo een Doortje-type uit FC de kampioenen) een boek te lezen met de titel 'heer, help ons bidden', 5 minuten later haalde ze een blik bier van een halve liter uit.
:lol: :roflmao:

JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door JFK » 31 jul 2010 20:14

Het klinkt sadistisch maar de elektrische vliegenmepper is de beste huishoudelijke uitvinding sinds de Senseo.

8)
Fluctuat nec mergitur

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 01 aug 2010 11:00

Stiekem ben ik ongelooflijk blij dat ik in een klein dorpje woon. Eindelijk hebben het dorpje en ik een kleine liefde-haatverhouding. Voor het ogenblik is het liefde die primeert.
Als ik mijn boxen eens volledig openzet dan zal ik de enigste zijn in het stad ben je gewoon een nummertje in de rij. Hier komen ze tenminste nog persoonlijk naar je deur, of ze roepen over de haag.
Vanmiddag is er een apritiefconcert in het 'dorpscentrum' iedereen kent er iedereen. Oude bekenden waar ik nog mee in de klas zat zie ik terug. Er wordt bourgondisch gegeten, gedronken, gedanst en gelachen. Mijn dorp, mijn frustratie en geluk ofte hoe liefde en haat dicht bij elkaar liggen.

Sanibel
Regular user
Regular user

Bericht door Sanibel » 02 aug 2010 11:20

JFK schreef:Het klinkt sadistisch maar de elektrische vliegenmepper is de beste huishoudelijke uitvinding sinds de Senseo.

8)
Echt wel!
"Je voudrais bien être ton visage"

Hanneke

Bericht door Hanneke » 02 aug 2010 19:57

Ik blijf me verbazen over de veroordelingsdrang van mensen. Enkel tijdens de meest idiote situaties kan ik er om lachen. Negeren werkt goed.
Waarom weten zo weinig mensen dat?

kontrool
Experienced user
Experienced user

Bericht door kontrool » 02 aug 2010 20:22

Toen ik mijn woonst vandaag verliet zag ik dit:
Spoiler! :
VOOR DE ZWAKHARTIGEN ONDER JULLIE, ONDERSTAAND IS EEN FOTO VAN EEN DODE EGEL.
Spoiler! :
Afbeelding
Spoiler! :
Het spijt mij moest U nu gedegouteerd zijn, maar dit is de natuur peoples!
En dat was nog voor er een grote zwarte kraai kwam die het dode diertje een paar meter verder versleurde, en daarbij iets losstrok waarvan ik denk dat het een pootje was. Handig, want nu ligt hij voor het huis van de buren en moet ik hem dus niet opruimen!

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 03 aug 2010 18:12

*mijn mening over salopetten is compleet veranderd: ik wil er een hebben
*ik vond id Arenbib oude stadsplannen van New York City, ik had keiveel zin om ze volledig te checken, maar de cursussen wachtten :(
Spoiler! :
Nu ik toch een jaartje in Leuven moet blijven ga ik eens checken of ik niet het vak "Theory and Practice of Urbanism since 1945" van de architecten kan opnemen. Das allemaal zo razend interessant :greenthing:
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

nomeis

Bericht door nomeis » 03 aug 2010 18:47

Ik paste vandaag Ronny Daelman zijn wikipediapagina aan.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 03 aug 2010 19:08

nomeis schreef:Ik paste vandaag Ronny Daelman zijn wikipediapagina aan.
Ik heb hem moeten googlen om te weten wie het was. :(

OT.

Straks mijn anders zo stoere neef gaan overtuigen dat het echt niet erg is om op zijn citytrip in Parijs de metro te nemen en dat alles te voet doen, echt wel gekkenwerk is.
Fluctuat nec mergitur

nomeis

Bericht door nomeis » 03 aug 2010 19:59

JFK schreef:
ça alors, wat vaker de Story lezen hé!

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 04 aug 2010 00:06

nomeis schreef:
JFK schreef:
ça alors, wat vaker de Story lezen hé!
het is wel maar kort hé, zijn Wikipedia :D
ik vraag me af wat je bijdrage was :) ik gok op zijn boek!

nomeis

Bericht door nomeis » 04 aug 2010 01:29

En dat ie getrouwd is met Fabienne!
Wie zich geroepen voelt, mag verder aanvullen!

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 04 aug 2010 11:00

Gasquet schreef:*mijn mening over salopetten is compleet veranderd: ik wil er een hebben
8)

Avond één op kamp gooien we de kindjes in de douche. We doen dat natuurlijk niet zomaar, maar gaan ze altijd eerst allemaal controleren op luizen.

En nu komt het. Ik heb een UUR zitten kammen aan een kindje wiens haar al behandeld was en zijzelf gedoucht en de luizen leefden nog. Echt. Zelden zoveel luizen op één hoofd samen gezien. En nu maar hopen dat ik er geen heb :p
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Secret2
Experienced user
Experienced user

Bericht door Secret2 » 04 aug 2010 20:56

Ik kreeg vanmiddag zo'n mail van randstad met vacatures. Niet dat ik nog een vakantiejob zoek, maar ik open hem toch en lees "Part-time job voor dierenliefhebber". Ik klik voor meer info en lees: "Voor een dierenmortuarium...". Vreemd! :confi: :-?
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

PokerFace
Experienced user
Experienced user

Bericht door PokerFace » 06 aug 2010 10:16

Man, ik ben een wrak nu! :-? Gisterenavond/nacht super feestje gehad (echt, memorabel!), maar nu wilden mijn ouders dat ik om 10u al opstond, omdat we straks op restaurant gaan eten en dan wilden ze niet dat ik geen honger had door nog niet lang wakker te zijn... :-? 3u geslapen... Maar goed, ik kom dit wel te boven, want ik kijk ongelooflijk uit naar de mosselen! :D
Once the music hits your system, there's no way you are gonna stop.

Gesloten