Slices of Life

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Slices of Life

Bericht door J-La » 13 jun 2010 10:17

Het vorige topic zat vol, vandaar dit nieuwe!
tsjieptsjieptsjiep schreef:Soms maak ik iets mee en dan wil ik dat 'rapporteren' (humhum) maar ik vind die gebeurtenissen geen positivo, ergernis of frustratie, onpopulaire mening, starf*ck of stiekemerd confess. Ook vind ik het stom om dat in het babbeltopic te gooien (waar men meestal bezig is met diepgaande conversaties) omdat het daar precies niet past.

Daarom dacht ik eraan om een nieuw topic te beginnen, dus bij deze: wat gebeurde er vandaag met jullie?

TVH_
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Slices of Life

Bericht door TVH_ » 13 jun 2010 10:43

Vannacht was ik in de garage een beetje aan het trainen en mijn pa had mij buitengesloten! :lol:
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 13 jun 2010 17:37

Ik ging gaan stemmen vandaag, en toen gaf ik mijn studentenkaart in plaats van mijn identiteitskaart (aja, want wanneer heeft een mens in 's hemelsnaam ooit zijn identiteitskaart nodig? Mijn studentenkaart: dagelijks), en toen kreeg ik mijn stembrieven en ging ik in het kotje. En er was daar een meneer aan die tafel die heeltijd luid getallen voorlas, en plots zei die luid mijn naam (maar wel verkeerd uitgesproken, maar dat ben ik al gewoon). En ik dacht dat die dat bij iedereen deed, maar hij bleef mijn naam maar herhalen. En toen na 4x besefte ik dat hij mij riep, en ik ging naar buiten en hij zei: "paspoort alsjeblieft". En ik zei: "Ik heb het toch gegeven?" En hij keek boos en zei dat dat mijn paspoort niet was. Ik dan vlug wisselen. En de rest van de tafel vond het nog wel grappig. Ik denk dat ik het ook leuk zou gevonden hebben als ik daar had gezeten, want dan gebeurt er tenminste nog eens iets. Maar die man dus niet. En toen zei een mevrouw: "Ah ja, da's examenstress zeker?" Hallo, ik heb geen examenstress, dat was gewoon verstrooidheid. Maar ik voelde me wel dom, en een beetje belachelijk.

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 13 jun 2010 20:21

Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met mijn papa en hij steunt mij volledig in mijn plannen met andere woorden, ik heb er een enorm fijne namiddag opzitten. En tot mijn grote verbazing viel het gesprek over de politiek (want ja, dat is nu éénmaal het gespreksonderwerp van vandaag!) ook nog bijzonder mee! Terwijl dat ik daar wel enigzins schrik voor had.
En taart in overvloed, ik had taart gekocht vermits ik anders geen cadeau had, kom ik daar toe en bleek dat zij (mijn papa en zijn vriendin) ook al taart gekocht hadden, mmja :)

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 13 jun 2010 22:18

Ik vond dat de afscheidsgroet "ik dank u" van Bart De Wever (uitzending op 13/06/2010 om 19u12) nogal op een sterk gelijkende groet leek.. Zeker na zo'n Vlaams nationalistische toespraak verontruste mij dat!

zie: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws

Reacties partijvoorzitters => De Wever: "Wij zijn de grootste partij van Vlaanderen"
-

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 13 jun 2010 22:25

TVH_ schreef:Ik vond dat de afscheidsgroet "ik dank u" van Bart De Wever (uitzending op 13/06/2010 om 19u12) nogal op een sterk gelijkende groet leek.. Zeker na zo'n Vlaams nationalistische toespraak verontruste mij dat!

zie: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws

Reacties partijvoorzitters => De Wever: "Wij zijn de grootste partij van Vlaanderen"
Hij is stiekem een nazi!

:roll:

aardbei

Bericht door aardbei » 13 jun 2010 23:16

Spoiler! :
Afbeelding
Kiesbrieven bij de zondagse Carrefour :love: Zo goed gemaakt!
En er waren zelfs bijbehorende stempotloden.

Ik koos voor een boerebruin broodje.

Dancer
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dancer » 14 jun 2010 10:35

Spoiler! :
Afbeelding
Mijn gezicht ging van :D naar :o tot :(
Daarnaast heb ik al een gewone blokdag gehad.
Music is the medicine of mind.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 15 jun 2010 12:18

Dat aardbei zondag zo blij was met een kiesbiljet van de Carrefour dat ik er ook blij van werd, is mijn slice of life denk ik.

En ook wel dat ik gisteren m'n laatste examen had en dat ik nog nooit zo'n vakantiegevoel heb gehad als nu. Ik heb zin om allerlei nutteloze dingen te doen, zoals een hele dag aan de schelde zitten en een lijstje maken van alle dingen die voorbij drijven... Of iets leukers.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 18 jun 2010 01:15

Elke keer als ik in de leraarskamer mijn broek afsteek om mij te verkleden voor één of ander marginaal feestje, denk ik altijd dat ik toch maar op een rare school les geef. En ben ik stiekem toch blij dat dat maar twee keer per jaar het geval is.

En vandaag deed ik het weeral. Al de derde keer dit schooljaar. Vergadering om 15 uur, daarna verrassing en etentje. De verrassing bleek een survival parcours te zijn, met allemaal verschillende opdrachten. En hoera, mijn collega en ik hadden geluk. Of wat je geluk wil noemen: het aquaparcours. Zonder reservekleren. Een survival parcours boven water, zonder reservekleren. Dus schoenen uit, kousen uit en broek uit en in m'n boxershort de aap uithangen. Heel flatterend, dat wel, m'n collega die haar bh had uitgedaan om toch tenminste dàt droog te houden, ik in boxershort en t-shirt.

Best dat het schooljaar er bijna op zit.
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Kickhead
Regular user
Regular user

Bericht door Kickhead » 18 jun 2010 01:44

Toen ik vandaag (in een van mijn acrobatische toeren) over een band van een traktor aant lopen was, moet ik ergens mijne voet verkeerd gezet hebben en toen voelde ik me precies in de matrix, ik ging vertraagd gaan vallen... recht in een bos netels! :(
Op het eerst ogenblik dacht ik; hoef heb er niet zoveel; 1 minuut later stond ik vol.
En nu 8 uur later voel ik het nog steeds, het is zo'n gevoel alsof je arm slaapt, maar dan niet je arm, maar je hele lichaam! :D

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 19 jun 2010 12:35

Mijn examenbaard (van een goeie 4 dagen lang) heeft het vanmorgen begeven! :p
-

Timothy_s
New user
New user

Bericht door Timothy_s » 19 jun 2010 17:00

Gisteren voor de eerste keer sinds 1,5 maand nog eens uit geweest. Naar de Charlatan geweest met een paar maten, veel volk, goeie muziek en ik weet nog dat ik op een of andere manier thuis ben geraakt tegen 6 uur. was .... NICE! :sun:

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 19 jun 2010 18:16

Ik heb vandaag dan toch maar eens mijn forumtijd aangepast.. (die stond al 2 maanden verkeerd)
Ik ging eerst - wegens te lui om het elke 6 maanden te veranderen - wachten tot oktober, maar heb het nu toch maar veranderd.

& 2de slice of life: ik heb geen zin meer, voel mij daardoor weer zielig omdat ik niks doe, schuldgevoelens, krassen enzo (nee dat laatste is geen waar) & ik verveel mij! :supersad: :roll:
-

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 19 jun 2010 19:10

Timothy_s schreef:Gisteren voor de eerste keer sinds 1,5 maand nog eens uit geweest. Naar de Charlatan geweest met een paar maten, veel volk, goeie muziek en ik weet nog dat ik op een of andere manier thuis ben geraakt tegen 6 uur. was .... NICE! :sun:
*jaloers*

Maar na maandag ben ik terug een vrij man. :greenthing:

Voor de rest, vandaag een doodnormale blokdag. Buiten het feit dat het echt een superinteressant vak is om te leren en dat het vlot gaat. Ik ben al bezig aan mijn zogenaamde 'gecondenseerde samenvatting'. 8)
Fluctuat nec mergitur

Mr Johansson
Senior user
Senior user

Bericht door Mr Johansson » 19 jun 2010 19:13

Mijn portefeuille heeft het einde van de examens al goed gevoeld, en mijn lever ook een klein beetje.

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 19 jun 2010 19:16

Mr Johansson schreef:Mijn portefeuille heeft het einde van de examens al goed gevoeld, en mijn lever ook een klein beetje.
Ik heb nog niet gedaan met examens en heb dat beide ook al gemerkt :p
Gelukkig zijn er nog vriendelijke mensen die ook af en toe eens tracteren :D
-

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 19 jun 2010 19:25

Net aan tafel ging het over kinderen krijgen. Ik zeg dus nog eens (zoals ik al sinds mijn 11e zeg) dat ik geen kinderen wil. Mijn mama daarop: "Maar als jullie dat willen, kunnen jullie dat ook hoor"
Mijn vader trekt daar een blik van: alé, wat zeg jij nu. Ik:" Ik weet dat wel, maar ik zeg al 7 jaar dat ik geen kinderen wil, dat gaat niet plots veranderen". De eerste keer dat ze er 'openlijk' over praten sinds mijn outing.
Mijn mama dacht waarschijnlijk dat ik geen kinderen wou omdat ik holebi ben. Ik vermoed dat ze meer problemen heeft met het feit dat ik geen kinderen wil, dan met het feit dat ik met een meisje zal thuiskomen :D .

Die moeilijkheid in ons gezin om dingen onder woorden te brengen is best wel grappig soms :D

gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door gepenetreerd_konein » 20 jun 2010 04:43

Ik luister naar Mylo - Sunworshipper
en mijn raam staat (in de zomer altijd) wagewijd open

cause I had enough of that,
I've had the college,
I've had the earning the money,
and the material trip,
I just decided I was going to find a new way of life
And so i took off on my bycicle,
Peddling up to highway one,
and found myself one day in Urica California.

en juust op het moment dat bycicle klinkt passeren er fietsers die hun bellen doen klinken

ik denk dat dit topic voor zulke dingen gemaakt is (toch bijna... want zo speciaal is 't niet eigenlijk)
Ik heb zes kippen en een zus.

aardbei

Bericht door aardbei » 20 jun 2010 14:14

Ik ging gisteren naar de kapper. Als ik mijn haar nu een beetje naar voor kam,
en me een pottenhemdje zou aanschaffen, lijk ik zo op Justin Bieber.

http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com/ :cry:

Gesloten