Durf jij initiatief nemen?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Allloveisbeauty
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Durf jij initiatief nemen?

Bericht door Allloveisbeauty » 26 jul 2011 18:10

Als ze mij leuk lijkt, waarom niet?
Ik stap graag op iemand af, soms met een bang hartje, maar dan heb ik het toch geprobeerd.
Dus ik ben meestal de 1e die een babbel slaat. :)

puppy_eyes
New user
New user

Bericht door puppy_eyes » 27 jul 2011 14:05

Tijdens deze Gentse Feesten werd er nogmaals bevestigd wat voor broekschijter ik ben... Zag ik een leuk meisje werken, ben ik daar 10 keer gaan bestellen (wat ik normaal zelden doe want meestal gaan de jongens bestellen) met als 'missie' een klein babbeltje slaan.. En ik ben nooit verder geraakt dan gewoon mijn bestelling te zeggen... Yay me....... zucht.. :roll:

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 27 jul 2011 20:12

puppy_eyes schreef:Tijdens deze Gentse Feesten werd er nogmaals bevestigd wat voor broekschijter ik ben... Zag ik een leuk meisje werken, ben ik daar 10 keer gaan bestellen (wat ik normaal zelden doe want meestal gaan de jongens bestellen) met als 'missie' een klein babbeltje slaan.. En ik ben nooit verder geraakt dan gewoon mijn bestelling te zeggen... Yay me....... zucht.. :roll:
haha welcome to my world
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 12 aug 2011 14:59

Nee.
als iemand mij kust ga k het niet tegenhouden,
maar kzal zelf nooit beginnen :)
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

New user
New user

Bericht door #22 » 12 aug 2011 15:17

Als ik net een biertje achterover gekiept heb wel :oops: Verder ben ik best verlegen wat dat betreft.

Torsten
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Torsten » 13 aug 2011 08:56

Alleen als ik te veel gedronken heb, maar dan is het meestal geen goed idee meer :P
Baby, close your eyes, don't open 'til the morning light
Don't ever forget, we haven't lost it all yet
All we know for sure is all that we are fighting for

loving girl
New user
New user

Bericht door loving girl » 17 aug 2011 16:26

2 keer initiatief genomen en blauwtje gelopen, 2 keer geen initiatief genomen en er is 1 zéér korte en 1 iets langere relatie uit verder gekomen. Dus als het echt nodig is zal ik wel initiatief nemen, anders zal ik de kat uit de boom kijken uit schrik om nog een blauwtje te lopen..
Labels are for filling. Labels are for clothing, but labels are not for people!

'L'essentiel est invisible pour les yeux, on ne voit bien qu'avec le coeur' - Antoine de Saint-Exupéry

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 20 aug 2011 00:57

Nee.
Ik zal haar Facebook dagelijks checken (een paar keer, zelfs), en alles wat ik van haar kan vinden. Hier en daar reageren en 'liken', tot ik bang word dat ze eventueel, misschien, mogelijks iets kan gaan vermoeden, en dan durf ik niets meer doen. Maar ik volg haar nog wel stiekem.

Dus nee.
Leef!

Nickske00
Webmaster
Webmaster

Bericht door Nickske00 » 20 aug 2011 15:29

Galione schreef:Nee.
Ik zal haar Facebook dagelijks checken (een paar keer, zelfs), en alles wat ik van haar kan vinden. Hier en daar reageren en 'liken', tot ik bang word dat ze eventueel, misschien, mogelijks iets kan gaan vermoeden, en dan durf ik niets meer doen. Maar ik volg haar nog wel stiekem.

Dus nee.
Haha, hier herken ik mezelf precies in :)
King of the Code!

Bart C
Regular user
Regular user

Bericht door Bart C » 20 aug 2011 16:58

Hangt er van af... de laatste tijd neem ik al wat meer initiatief, maar dan vooral (lees: enkel) in het achterhalen of een leuk uitziende man ook op mannen valt. Als er ooit eens een positief antwoord daarop komt, ga ik er wellicht achter komen of ik dan daarna nog verder initiatief durf te nemen :p

xkeytje
Regular user
Regular user

Bericht door xkeytje » 22 aug 2011 11:38

Bart C schreef:Hangt er van af... de laatste tijd neem ik al wat meer initiatief, maar dan vooral (lees: enkel) in het achterhalen of een leuk uitziende man ook op mannen valt. Als er ooit eens een positief antwoord daarop komt, ga ik er wellicht achter komen of ik dan daarna nog verder initiatief durf te nemen :p
Geaardheid van uw 'target' nagaan is bij mij meestal de eerste (en jammergenoeg ook vaak de laatste) stap. Met hetero's ga ik niet meer in zee :)

OT: verder gaan dan eens overdreven lang kijken of glimlachen durf ik meestal niet. Njah, ik ben veel te braaf...
Fell in love with this bright-eyed farmer's village boy pushing his luck, knowing the world for him would never be enough...

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 22 aug 2011 22:59

Aap in een Potje schreef:Nee.
als iemand mij kust ga k het niet tegenhouden,
maar kzal zelf nooit beginnen :)
same here.1x heb ik dat gedaan. en t was goed afgelopen,dus mss moet ik dat maar wat meer doen,maar over t algemeen ben ik veel te verlegen als het daarop aankomt.
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Elba
New user
New user

Bericht door Elba » 23 aug 2011 19:36

Galione schreef:Nee.

Dus nee.
²
I know the pieces fit

Bart C
Regular user
Regular user

Bericht door Bart C » 23 aug 2011 22:24

xkeytje schreef:Geaardheid van uw 'target' nagaan is bij mij meestal de eerste (en jammergenoeg ook vaak de laatste) stap. Met hetero's ga ik niet meer in zee :)
Ik zie't nut niet in van iets met hetero's te proberen, dat lukt toch per definitie niet? (En 't is niet omdat het de eerste stap is, het nagaan, dat het eenvoudig is helaas, 't is zo al vervelend genoeg :p)

Nickske00
Webmaster
Webmaster

Bericht door Nickske00 » 24 aug 2011 15:09

Tussendoor eens een por geven op facebook telt dat ook als initiatief nemen :?: 8)
King of the Code!

jorisje
Regular user
Regular user

Bericht door jorisje » 25 aug 2011 22:18

Nee, ik durf geen initiatief nemen. Ik vind het leuker als de andere het initiatief neemt. Maar nu ben ik verliefd, zou ik nu het heft in eigen handen nemen?

sinnedc
Regular user
Regular user

Bericht door sinnedc » 26 aug 2011 13:09

jorisje schreef:Nee, ik durf geen initiatief nemen. Ik vind het leuker als de andere het initiatief neemt. Maar nu ben ik verliefd, zou ik nu het heft in eigen handen nemen?
Als die andere er ook zo over denkt, ga je volgens mij ter plaatse blijven trappelen. Dus het lijkt me toch best dat jij initiatief neemt hoor. Wie weet ziet hij je ook wel graag maar durft hij het ook niet te zeggen?

jorisje
Regular user
Regular user

Bericht door jorisje » 26 aug 2011 21:23

sinnedc schreef:
jorisje schreef:Nee, ik durf geen initiatief nemen. Ik vind het leuker als de andere het initiatief neemt. Maar nu ben ik verliefd, zou ik nu het heft in eigen handen nemen?
Als die andere er ook zo over denkt, ga je volgens mij ter plaatse blijven trappelen. Dus het lijkt me toch best dat jij initiatief neemt hoor. Wie weet ziet hij je ook wel graag maar durft hij het ook niet te zeggen?
Ja, ik weet het wel. Ga ik ook doen, alleen weet ik nog niet goed hoe. Maar ik heb toch nog ff tijd aangezien hij nu in het buitenland zit.

sinnedc
Regular user
Regular user

Bericht door sinnedc » 26 aug 2011 22:48

jorisje schreef:
sinnedc schreef:
Ja, ik weet het wel. Ga ik ook doen, alleen weet ik nog niet goed hoe. Maar ik heb toch nog ff tijd aangezien hij nu in het buitenland zit.
Ja als ik in uw situatie zou zitten, zou ik me waarschijnlijk net dezelfde vragen stellen ;). Maar ik denk dat je het gewoon moet laten gebeuren. Nuja, zoals ik zeg ik heb gemakkelijk praten... Succes!

xkeytje
Regular user
Regular user

Bericht door xkeytje » 05 sep 2011 15:23

Bart C schreef:
xkeytje schreef:Geaardheid van uw 'target' nagaan is bij mij meestal de eerste (en jammergenoeg ook vaak de laatste) stap. Met hetero's ga ik niet meer in zee :)
Ik zie't nut niet in van iets met hetero's te proberen, dat lukt toch per definitie niet? (En 't is niet omdat het de eerste stap is, het nagaan, dat het eenvoudig is helaas, 't is zo al vervelend genoeg :p)
Neen, het is niet mijn bedoeling om hetero's te strikken hoor :P Jammer genoeg kies je niet altijd op wie je verliefd wordt... Ik heb mij wel al eens laten vangen door 'twijfelgevallen' die achteraf tóch hetero bleken. Dus in dat opzicht ben ik voorzichtiger geworden, ja...
Fell in love with this bright-eyed farmer's village boy pushing his luck, knowing the world for him would never be enough...

Gesloten