Vandaag was ik verbaasd over... [3]
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
Re: Vandaag was ik verbaasd over... [3]
Ik ben vandaag verbaasd over hoe vervelend het is om met een verkoudheid rond te lopen in het midden van de zomer...
Waar liefde sterft, sterft het leven...
* Never leave your heart alone in a box locked up...*
Mijn moeder kent The Van Jets.
En dat terwijl ze zelfs in de jaren zeventig niet mee was...

't Is hier al een paar uur aan 't stormen en onweren, de hemelsluizen staan wagenwijd open en in plaats van te minderen, gaat het nóg harder gieten. En die donderslag net deed mij echt verschieten*. Het moet hier vlak boven zijn. Als ik nu buiten ging staan, was ik op twee seconden doorweekt tot op het bot. Zo snap ik wel waar die overstromingen hier iets noordelijker vandaan komen. De straat staat al blank.
Die deed mij verschieten, enkele donderslagen later sprong ik bijna op van mijn stoel. Ik ben nochtans niet iemand die rap verschiet van de donder.

Die deed mij verschieten, enkele donderslagen later sprong ik bijna op van mijn stoel. Ik ben nochtans niet iemand die rap verschiet van de donder.
Na počátku bylo slovo.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.
-
- Experienced user
- Contacteer:
... de gigantische spin die het lef had mijn kamer te betreden tijdens mijn wakkerkomen ritueel 

Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn
-
- Experienced user
haha! altijd leuk om zo wakker te wordenjiru schreef:... de gigantische spin die het lef had mijn kamer te betreden tijdens mijn wakkerkomen ritueel

Waar liefde sterft, sterft het leven...
-
- Experienced user
- Geslacht: Man
... hoe snel mensen een 'air' kunnen krijgen. Ik heb gisteren de dochter van de beste vriendin van mijn mama gezien, en sinds ze samen is met een voetballer uit eerste klasse, is ze helemaal veranderd. Kauwgommen met de mond open, stappen als een echte ster... Zielig.
-
- Experienced user
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Hoeveel stof er wel in mijn boekenrek ligt:) 

life is like a song!!!just sing it!!
Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!
Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!
-
- Experienced user
Wat een geld verspilling het speelplein vandaag was...
27 kindjes, en 11 moni's ... Die dan zelfs allemaal samen waren door de regen
27 kindjes, en 11 moni's ... Die dan zelfs allemaal samen waren door de regen
-
- Regular user
wow echt iedereen kent papa chico precies, waarom was die eigenlijk zo bekend? ik weet nog dat die kwam optreden in ons dorp in de tent, maar echt vaak, elk jaar ofzo. ofwel was dat een valse papa chicoDjoelie schreef:Pure nostalgie en dus wel een beetje speciaal.Echo schreef:Waarom is Papa Chico geen gewone clown?!

(ja late reactie daarop nog

Ik heb Papa Chico nog zien optreden in Dadipark!zwaluw schreef:wow echt iedereen kent papa chico precies, waarom was die eigenlijk zo bekend? ik weet nog dat die kwam optreden in ons dorp in de tent, maar echt vaak, elk jaar ofzo. ofwel was dat een valse papa chicoDjoelie schreef:Pure nostalgie en dus wel een beetje speciaal.Echo schreef:Waarom is Papa Chico geen gewone clown?!
hehe
(ja late reactie daarop nogi know)
En Dadipark, dat begon zo:
Spoiler! :
En het eindigde zo:
.
Of gewoon eens 'Dadipark' googlen bij de afbeeldingen. Triestig bijna. Ik ben er nog met mijn opa en oma geweest toen ik echt klein was. Ik geloof zelfs dat Joke nog niet geboren was, één van mijn vroegste herinneringen.
En dan heb je dit natuurlijk ook nog. Hollanders.

Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
-
- Experienced user
Spoiler! :
Ik ben onlangs nog in Dadipark geweest en ik heb me daar rot geamuseerd. Dat was ook pure nostalgie, want vroeger ging ik daar elke zomer naar toe met papa en broer en zus.
Maar nu kan je daar dus nog veel spelen, waaronder de glijbaan die nog heel stevig is, en ook sommige van die schommels.
Ik heb niet heel het park gezien toen, maar ik wil het wel nog eens doen.
OT: over hoe warm het was vandaag
-
- Forum addict
- Contacteer:
Dadipark!Echo schreef: En Dadipark, dat begon zo:Met een overijverige pastoor net na de Tweede Wereldoorlog die opnieuw meer bedelvaarders wou aantrekken en de jeugd gezonde ontspanning te bieden. (alleen moesten de meisjes in de voormiddag spelen, en de jongens in de namiddag. (of dat te maken had met de goede zeden van de kinderen of met die van de pastoor in kwestie is natuurlijk een andere vraag. Missen zijn toch meestal in de voormiddag, niet?).Spoiler! :
En het eindigde zo:
.
Of gewoon eens 'Dadipark' googlen bij de afbeeldingen. Triestig bijna. Ik ben er nog met mijn opa en oma geweest toen ik echt klein was. Ik geloof zelfs dat Joke nog niet geboren was, één van mijn vroegste herinneringen.

"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."
Vandaag zijn we met 2 naar de kermis van Turnhout geweest en hebben we de leukste attractie genomen: de botsauto's!
We waren daar dus aan't rundfahren en er was een man die de anderen altijd ontweek, ik dacht bij mezelf: haha, gij ni ze manneke! en ramde die, toen ik plots zag dat daar een baby/peuter in zat
hoe onverantwoordelijk kunt ge zijn??
We waren daar dus aan't rundfahren en er was een man die de anderen altijd ontweek, ik dacht bij mezelf: haha, gij ni ze manneke! en ramde die, toen ik plots zag dat daar een baby/peuter in zat

vandaag verbaasd over n reactie tegenover een vriendin. 'K merk daardoor dat 'k momenteel toch met meer frustraties, onuitgesproken woorden, verdriet en zelfverwijt zit dan 'k dacht. 

-
- Regular user
vandaag (gisteren eigenlijk) was ik verbaads over het feit dat ik toch vrij juist zat met mijn gevoel bij een speficieke persoon.
Blijkbaar zijn er meerdere holebi's die ik ken, maar waar het me nog niet echt bij is opgevallen.
Dit maakt plots wel een aantal dingen duidelijker voor mij
Blijkbaar zijn er meerdere holebi's die ik ken, maar waar het me nog niet echt bij is opgevallen.
Dit maakt plots wel een aantal dingen duidelijker voor mij

i'm not a complete idiot, some parts are missing
(tholens)

het feit dat Echo weer haar mooie, vroegere avatar aangewend heeft.

Je had het eens gezegd, dat je die mooier vond. Et voilà, het was tijd voor eens een changement de décor en ik dacht op de voetjes.tijmen schreef:het feit dat Echo weer haar mooie, vroegere avatar aangewend heeft.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Echo schreef:Je had het eens gezegd, dat je die mooier vond. Et voilà, het was tijd voor eens een changement de décor en ik dacht op de voetjes.tijmen schreef:het feit dat Echo weer haar mooie, vroegere avatar aangewend heeft.
Inderdaad, en goed gedacht.