Faramir schreef:Dit is het orakel van het forum. Onder het mom van niets is te gek, kan je hier al je vragen kwijt - al dan niet ernstig.Voor je het zelf nog maar beseft maakt een andere forummer je slimmer met het juiste antwoord.
Bij de weg: wij tolereren ook retorische vragen.
Ik vraag me af... [3]
Ik vraag me af... [3]
Wegens succes van het vorige topic opnieuw:
-
- I have no life
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Re: Ik vraag me af... [3]
.....of we niet allemaal in een bubbel leven en dat rationaliteit maar iets is wat we ons voorliegen?
Fluctuat nec mergitur
Ik vraag mij af hoe mijn borsten er over enkele maanden gaan uitzien als die groei zo verder gaat 

Ik vraag mij af wanneer het drukste moment in de Carrefour zal zijn.. nu of morgenochtend? Want ik heb geen zin in druk, veel winkelwagentjes die overal in mijn weg rijden en kinderen die alles aanwijzen, maar niet krijgen en dus luid beginnen janken, en lange wachtrijen aan de kassa.. pff.
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
Nu!Mateo schreef:Ik vraag mij af wanneer het drukste moment in de Carrefour zal zijn.. nu of morgenochtend? Want ik heb geen zin in druk, veel winkelwagentjes die overal in mijn weg rijden en kinderen die alles aanwijzen, maar niet krijgen en dus luid beginnen janken, en lange wachtrijen aan de kassa.. pff.

... wat een leuk cadeautje is voor een jongetje dat 1 jaar wordt. Iets voor hém: speelgoed dus, of iets voor de mama's: kleedjes voor hem of iets om te gebruiken,... en wat dan juist? Tips iemand?
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.
-
- I have no life
- Contacteer:
Wij geven altijd prentenboeken. Kleren en speelgoed krijgen kinderen toch al genoeg. Boeken niet. Bovendien is het heel goed voor hun visuele/taal- ontwikkeling. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Veelal kunnen ze het niet meteen gebruiken maar het is een kado op 'lange termijn'.Rune. schreef:
... wat een leuk cadeautje is voor een jongetje dat 1 jaar wordt. Iets voor hém: speelgoed dus, of iets voor de mama's: kleedjes voor hem of iets om te gebruiken,... en wat dan juist? Tips iemand?
Een mooi prentenboek is echt

OT.
...hoe ik in hemelsnaam in dat ene vak ga kunnen slagen.

Fluctuat nec mergitur
-
- Senior user
Prentenboeken zijn inderdaad superleuk!JFK schreef:Wij geven altijd prentenboeken.Rune. schreef:
Maar als je hét coolste kadootje voor een jongeman van 1 jaar zoekt, is het volgens mij dit wel:
Spoiler! :

-
- Regular user
Zoiets vroeg Plato zich geloof ik ook al af.JFK schreef:.....of we niet allemaal in een bubbel leven en dat rationaliteit maar iets is wat we ons voorliegen?

Ik vraag mij af welke van de vier gele fluostiften ik eerst zou weggooien...
-
- Experienced user
@ Funkfish: Ik ben een geduldige, ze.
(Cadeau is trouwens een zwembadje geworden met megacool zwembroekje!)
On topic:
... waarom ik hier geen foto mee durf posten!
... waarom ik de laatste tijd zo weinig foto's maak!

(Cadeau is trouwens een zwembadje geworden met megacool zwembroekje!)
On topic:
... waarom ik hier geen foto mee durf posten!
... waarom ik de laatste tijd zo weinig foto's maak!
You made me a shadowboxer, baby.
-
- Senior user
Ik vraag mij af of ik dat liedje van Marina and the Diamonds (je weet wel: guess waaaahahaaat, I am not a roobooot) nu vooral heel mooi moet vinden (om op mee te kwelen enzo) of dat ik het ridicuul moet vinden om het over the top-gehalte...
Wat een kwelling zo laat op de avond!
Wat een kwelling zo laat op de avond!

-
- Experienced user
zou het raar of intrigerend zijn om dit live te zien? 't lijkt me wel cool, maar aan de andere kant ook wel vreemd.
- burning bridges can help you learn to fly -
-
- Forum addict
Ik vraag mij af wat een bordje met: 'blindengeleidehonden toegelaten' voor nut heeft, omdat ik vermoed dat honden dat niet kunnen lezen en hun baasje ook niet.
Ik vraag mij af of er nog mensen zijn die dat liedje van Tom Waes zo irritant vinden.
-
- I have no life
Je bent niet alleen.Snollebol schreef:Ik vraag mij af of er nog mensen zijn die dat liedje van Tom Waes zo irritant vinden.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
wanneer ze Leffinge terug gaan beginnen 'dichten'
Iedere keer ik er te voet doorheen moet heb ik zo'n wereldoorlog gevoel. De baan ligt open, geen voetpad, enkel wandelaars en fietsen die zo wat doelloos in de straat bevinden. Hier en daar ligt een matje buiten om je voeten af te vegen en dat geeft zo'n mistroostig gevoel.
Iedere keer ik er te voet doorheen moet heb ik zo'n wereldoorlog gevoel. De baan ligt open, geen voetpad, enkel wandelaars en fietsen die zo wat doelloos in de straat bevinden. Hier en daar ligt een matje buiten om je voeten af te vegen en dat geeft zo'n mistroostig gevoel.
-
- Forum addict
- Contacteer:
Vraag eens aan mijn lief.iamamiwhoami schreef:zou het raar of intrigerend zijn om dit live te zien? 't lijkt me wel cool, maar aan de andere kant ook wel vreemd.

-
- Forum addict
- Contacteer:
Héé, ik zag het toen het nog work-in-progress was. 't Was heel mooi!iamamiwhoami schreef:zou het raar of intrigerend zijn om dit live te zien? 't lijkt me wel cool, maar aan de andere kant ook wel vreemd.

"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."
-
- Senior user
- Contacteer:
IVMA wat die oudjes daarboven aan het doen zijn. Hmm vuile dingen precies 

Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. 

Ik vraag mij af hoe mijn week er uit zal zien.
-
- Regular user
Ik vraag me af wat er met de UA-verkrachter gaat gebeuren nu hij gevat is...