Turn-Off's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Wapiti

Re: Turn-Off's

Bericht door Wapiti » 31 jul 2010 17:43

Mensen die het nodig vinden elkaar de meest genante bij of koosnaampjes te geven: ' liefje' 'poepke' 'neuzeke'

Krijg ik vliegend geweetwelwat van

Cricou
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Cricou » 31 jul 2010 19:18

OT: jongens die echt wel knap zijn, en dat weten en dan ook vaak met een air rond lopen van "ik kan toch iedereen krijgen"[/quote]

Inderdaad, Springbal, ze zijn er meestal zo uit te halen : jeans, fake D&G/Armani riem en dan zo van die hemden die een paar knopkes te ver openstaan zodat je hun (niet bestaande) gebruinde decolleté kan zien.
2 jongens op het strand
Ze lezen vrouwenbladen
Ze kijken in het rond
Ze dromen van hun prins

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 01 aug 2010 00:21

Cricou schreef:
Springbal schreef:OT: jongens die echt wel knap zijn, en dat weten en dan ook vaak met een air rond lopen van "ik kan toch iedereen krijgen"

Inderdaad, Springbal, ze zijn er meestal zo uit te halen : jeans, fake D&G/Armani riem en dan zo van die hemden die een paar knopkes te ver openstaan zodat je hun (niet bestaande) gebruinde decolleté kan zien.
Dat versta ik toch niet onder 'jongens die echt wel knap zijn' hoor :)
Dat zijn gewoon zjaarwijven.

Edit: quotetags hersteld
Laatst gewijzigd door piemelkop op 01 aug 2010 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 03 aug 2010 14:41

wat is een zjaarwijf? :confi:

Hanneke

Bericht door Hanneke » 03 aug 2010 21:02

Een strekewijf :wink:

Mensen die steeds weer op duidelijk onbereikbare personen vallen én hun hoofdje maar blijven vullen met sprookjes die niet zullen plaatsvinden. Dat ziet er mij allemaal veel te zelfmedelijden-willig uit.

Een partner als zó noodzakelijk beschouwen, dikwijls onbewust. Daardoor foute keuzes blijven maken en anderen meesleuren. Ondanks talrijke waarschuwingen van vrienden.

Verliefd zijn op verliefdheid!

Oké, geef toe dat ik dikwijls te rationeel ben, zeker op liefdesvlak. Maar ik zal nooit van m'n leven geloven dat verliefdheid niet te sturen, en bijgevolg te blokkeren, is.

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 04 aug 2010 00:01

Dagonet schreef:Versiertrucs.

Mensen die denken dat ze met versieren, complimentjes geven, subtiele aanrakingen en puppy-ogen mij kunnen winnen, kunnen eeuwen blijven proberen, gezien m'n interesse het al na vijf seconden laat afweten. Dat soort gedrag is één immense turn-off.
Hoe versier jij dan? :roll:

OT:
Te lief en te vriendelijk doen. :-?

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 04 aug 2010 00:02

Bernard schreef:wat is een zjaarwijf? :confi:
dat is een synoniem voor een D-Club-janet!

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 04 aug 2010 00:04

AGE-411 schreef:

Mensen die denken dat ze met versieren, complimentjes geven, subtiele aanrakingen en puppy-ogen mij kunnen winnen, kunnen eeuwen blijven proberen, gezien m'n interesse het al na vijf seconden laat afweten. Dat soort gedrag is één immense turn-off.
Gezien ik Dagonet een beetje ken: met z'n intelligentie.

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 04 aug 2010 01:02

Wanneer bespreken we eens wijde filosofische problemen Dagonet? Niet dat ik nu curieus ben, maar ik wil gerust 's bijleren én discussieren :D

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 04 aug 2010 01:28

Dagonet schreef:Jij passeert vermoedelijk nog maar zelden op metalgigs? En aangezien ik niet meer in Brugge vertoef... Geen idee dus eigenlijk. :)
Helaas en helaas. Zullen we een filosofische avond afspreken volgend academiejaar, of gaat dat niet? :)

Lieske Lieske
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Lieske Lieske » 04 aug 2010 10:06

vrouwen die me uitkleden met hun ogen, bah!
De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.

Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..

Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 04 aug 2010 11:18

Zupi schreef:
Dagonet schreef:Jij passeert vermoedelijk nog maar zelden op metalgigs? En aangezien ik niet meer in Brugge vertoef... Geen idee dus eigenlijk. :)
Helaas en helaas. Zullen we een filosofische avond afspreken volgend academiejaar, of gaat dat niet? :)
Nu heb je hem weggejaagd. :( :)

OT: zjaar.

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 04 aug 2010 11:40

Lieske Lieske schreef:vrouwen die me uitkleden met hun ogen, bah!
Soms kan dat toch wel heet zijn? Als't de juiste is? :D Ge gaat mij niet zeggen dat als uw madam dat doet dat ge dat niet plezant vindt? :wink:
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Wapiti

Bericht door Wapiti » 04 aug 2010 11:46

Zupi schreef:
AGE-411 schreef:

Gezien ik Dagonet een beetje ken: met z'n intelligentie.
the only way there is...

OT: mensen die expres mixed signals uitsturen... Flirten, afstoten, flirten, afstoten, en dat allemaal om hun ego te sterken...

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 04 aug 2010 12:24

Hanneke schreef:Een strekewijf :wink:

Mensen die steeds weer op duidelijk onbereikbare personen vallen én hun hoofdje maar blijven vullen met sprookjes die niet zullen plaatsvinden. Dat ziet er mij allemaal veel te zelfmedelijden-willig uit.

Een partner als zó noodzakelijk beschouwen, dikwijls onbewust. Daardoor foute keuzes blijven maken en anderen meesleuren. Ondanks talrijke waarschuwingen van vrienden.

Verliefd zijn op verliefdheid!

Oké, geef toe dat ik dikwijls te rationeel ben, zeker op liefdesvlak. Maar ik zal nooit van m'n leven geloven dat verliefdheid niet te sturen, en bijgevolg te blokkeren, is.
ah, dan heb ik een totaal andere invulling van een strekenwijf, hoor. :D
dat lijkt me eerder iemand die stokken in de wielen steekt van mensen die het eventueel met elkaar zouden willen proberen. :evil:
iemand die verliefd is op verliefdheid zou ik eventueel een hopeloze romanticus noemen. niet echt iemand om met de nek aan te kijken, dus. :)

Lieske Lieske
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lieske Lieske » 04 aug 2010 13:14

GroenWolkje schreef:
Lieske Lieske schreef:vrouwen die me uitkleden met hun ogen, bah!
Soms kan dat toch wel heet zijn? Als't de juiste is? :D Ge gaat mij niet zeggen dat als uw madam dat doet dat ge dat niet plezant vindt? :wink:
Ja ghebt gelijk! Maar mijn madam (!) doet dat niet met haar ogen, maar met haar magistraal mooie handen. Ok: vrouwen (waar ik me helemaal niet tot aangetrokken voel) die me uitkleden met hun ogen! :wink:
De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.

Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..

Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)

Hanneke

Bericht door Hanneke » 04 aug 2010 14:23

Bernard schreef: ah, dan heb ik een totaal andere invulling van een strekenwijf, hoor. :D
dat lijkt me eerder iemand die stokken in de wielen steekt van mensen die het eventueel met elkaar zouden willen proberen. :evil:
iemand die verliefd is op verliefdheid zou ik eventueel een hopeloze romanticus noemen. niet echt iemand om met de nek aan te kijken, dus. :)
Effe voor alle duidelijk, er was geen link tussen "strekewijf" en onderstaande turn-off's :wink:

Blij dat je het woord zelf gebruikt.. Hopeloze gevallen zijn namelijk de grootste afknapper, of beter grootste walger, ooit :) Verder is verliefd zijn op verliefdheid zo nep en onoprecht als iets. Lieven blijven aanschaffen (!) om een of andere emotionele leegte te vullen, bah. Mensen horen niet gereduceerd te worden tot hulpmiddel dat je na gebruik ergens kan dumpen. Brengt ook veel te veel onnodige drama met zich mee.

jeroen_23
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door jeroen_23 » 05 aug 2010 09:53

* Koosnaampjes krijgen van mannen die me niet eens kennen. :kots:

* Mannen die denken dat ze een zwarte Amerikaanse vrouw zijn.

* Te diepe v-halzen, V-halzen zijn ok maar er is een limiet.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 05 aug 2010 10:38

jeroen_23 schreef: * Mannen die denken dat ze een zwarte Amerikaanse vrouw zijn.
Maar ik zing graag van Tina Turner... :(

jeroen_23
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door jeroen_23 » 05 aug 2010 10:46

wapiti schreef:
jeroen_23 schreef: * Mannen die denken dat ze een zwarte Amerikaanse vrouw zijn.
Maar ik zing graag van Tina Turner... :(
Hahaha, ik dacht meer aan het vingergeknip & nekgedraai: You go girl...oh no you didn't *snap* *snap* *neck-movements*
Die "attitude". :kots:

Gesloten