Onpopulaire meningen [4]
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
Re: Onpopulaire meningen [4]
Linkeroever is wel gezellig! Ik ben daar ook al geweest.
Kan je helemaal afdalen tot aan het water. (op die stenen)
Kan je helemaal afdalen tot aan het water. (op die stenen)
Cricou schreef:Jammergenoeg wordt haar gedrag totaal niet geaccepteerd door de media.De lachende profeet schreef:Justin Bieber is een lekker wijf.
Kijk maar eens naar haar videoclips, in het begin droeg zij knalroze lippenstift en van die verschrikkelijk kleurrijke kleding en nu draagt die enkel nog zwarte kleding en wat kleurloze lipgloss. What's next? Een mannelijk kapsel? Verschrikkelijk !!!

Fell in love with this bright-eyed farmer's village boy pushing his luck, knowing the world for him would never be enough...
-
- **BANNED**
- Contacteer:
dieren zijn veel, VEEL, toffer dan mensen.

Spoiler! :
-
- Forum addict
Bernard schreef:dieren zijn veel, VEEL, toffer dan mensen.
Spoiler! :
Spoiler! :
Spoiler! :
ik hou wel van regen (bleek erg onpopulair als ik al het geklaag op fb zie)
tamme ratten zijn slimme, mooie en lieve diertjes
ondanks alles blijk ik mezelf katholiek noemen
tamme ratten zijn slimme, mooie en lieve diertjes
ondanks alles blijk ik mezelf katholiek noemen
-
- Regular user
- Contacteer:
Ik verkies wandelen boven de tram/bus nemen als ik een stad bezoek.
Ik ga ook liever met de fiets naar Antwerpen dan met de bus, ookal is het even lang (half uur).jeroen_23 schreef:Ik verkies wandelen boven de tram/bus nemen als ik een stad bezoek.
Vanaf dat het verder is dan de Rooseveltplaats geeft het zelfs een tijdswinst.
-
- I have no life
- Contacteer:
True.jeroen_23 schreef:Ik verkies wandelen boven de tram/bus nemen als ik een stad bezoek.
Maar openbaar vervoer kan soms echt een doorsnede van het stedelijk leven geven en zijn inwoners.
Een metro-rit bijvoorbeeld geeft volgens mij goed weer hoe een stad naar zichzelf en zijn bewoners kijkt.
Fluctuat nec mergitur
Maar tram vind ik op dat vlak eigenlijk beter. De metro is donker en je ziet amper iets van de stad zelf. Maar metro, je ziet de stations, je ziet de mensen. Met de tram zie je de stad. (en vaak ook stukken van de stad waar meestal geen toeristen komen.JFK schreef:True.jeroen_23 schreef:Ik verkies wandelen boven de tram/bus nemen als ik een stad bezoek.
Maar openbaar vervoer kan soms echt een doorsnede van het stedelijk leven geven en zijn inwoners.
Een metro-rit bijvoorbeeld geeft volgens mij goed weer hoe een stad naar zichzelf en zijn bewoners kijkt.
OT: spinnen zijn fascinerend. Er zit hier nu eentje voor mijn raam een vliegje te rollen.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
oef, kdacht al dak de enige wasEcho schreef:
OT: spinnen zijn fascinerend. Er zit hier nu eentje voor mijn raam een vliegje te rollen.
De (niet-meer-zo) nieuwe huisstijl van WJNH is eigenlijk best mooi en jong-ogenend en zo. Het moest even wennen, maar nu het er is, mooi!
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
1) ²Zazou schreef:ik hou wel van regen (bleek erg onpopulair als ik al het geklaag op fb zie)
tamme ratten zijn slimme, mooie en lieve diertjes.
2) 2! Onze ratjes waren de leukste huisdieren ooit.
Na počátku bylo slovo.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.
-
- I have no life
- Contacteer:
Buiten Cosmopolitans en Manhattens, vind ik cocktails een overrated, te zoette, ongezond gekleurde en onsmakelijke weyven-drank.
In bier en wijn zit veel meer karakter.
Fluctuat nec mergitur
-
- Senior user
²JFK schreef:Buiten Cosmopolitans en Manhattens, vind ik cocktails een overrated, te zoette, ongezond gekleurde en onsmakelijke weyven-drank.
OT Ik heb geen zin in weeral een inzamelactie voor de overstromingen in Pakistan. Ik betaal belastingen en hoor net dat de staat al gegeven heeft. Ik bij deze dan ook.
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.
-
- Experienced user
Ik snap al die heisa in verband met muziek niet.
Muziek is overrated.
Muziek is overrated.
punt!
-
- Experienced user
Muziek is enkel voor vrouwen.ezel schreef:Ik snap al die heisa in verband met muziek niet.
Muziek is overrated.
So it goes.
Wanneer verdwijnt Brugge weer in de zee?RedRufio schreef:²JFK schreef:Buiten Cosmopolitans en Manhattens, vind ik cocktails een overrated, te zoette, ongezond gekleurde en onsmakelijke weyven-drank.
OT Ik heb geen zin in weeral een inzamelactie voor de overstromingen in Pakistan. Ik betaal belastingen en hoor net dat de staat al gegeven heeft. Ik bij deze dan ook.
-
- Experienced user
Unesco werkt tegennomeis schreef:Wanneer verdwijnt Brugge weer in de zee?RedRufio schreef:²JFK schreef:Buiten Cosmopolitans en Manhattens, vind ik cocktails een overrated, te zoette, ongezond gekleurde en onsmakelijke weyven-drank.

So it goes.
-
- I have no life
- Contacteer:
De Unesco werkt altijd tegen.Mordicus schreef:Unesco werkt tegennomeis schreef:
Wanneer verdwijnt Brugge weer in de zee?

Spoiler! :
Fluctuat nec mergitur
-
- Experienced user
Ja, want het is totaal on-fucking-mogelijk dat sommige jongeren willen cruisen. Nee nee, cruisen dat is iets raar en iets vies voor oude mannen en we mogen daar niet over spreken. Het is ook iets totaal anders dan alle degelijke, acceptabele fetishes waar we uiteraard wel over mogen praten. Dat gezegd zijnde; de nieuwste editie van WJNH's Gids Voor Morele Seks is zopas verschenen & gratis te bestellen.Valova schreef:Ieder zijn meug, maar als WJNH zich wil profileren als jeugdbeweging valt dat moeilijk te rijmen met zoekertjes voor cruisingsplaatsen.raskolnikow schreef:viewtopic.php?f=24&t=24893: dit topic is ten onrechte gesloten. Waar is WJNH bang voor? De schaduwzijden van het milieu? En wegmoffelen maar...
Komaan zeg, ge kunt johan1981 hooguit verwijten dat zijn thread in het verkeerde subforum stond. Verplaats dat dan toch gewoon.
De ironie heeft het dat dat hier wel on-topic zal zijn zeker?
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus