Forummeeting - 4 juli - Oostende

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Farfalla
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Forummeeting - 4 juli - Oostende

Bericht door Farfalla » 03 jul 2010 13:10

Spoiler! :
twijfelaar1987 schreef:Leuven – trein om 08h02 - via Gent + overstap in Brugge
afspreekplaats: onderaan het perron thv de roltrap om 07h45
Be-happy, Fienn, Silas, Lizzy, Pokerface, Galimatias, De lachende Profeet

Antwerpen-Centraal – trein om 08h46
afspreekplaats: inkomhal thv de trappen om 08h30
Kuikentje, JonathanVG, Aquarius, Toerist, Jo1990, Valova

Kortrijk – trein om 08h48 - via Brugge
afspreekplaats: loket 1 om 08h30
kukuxumusu, nicktjen, Galione

Gent – trein om 09h05 - overstap in Brugge *
afspreekplaats: op het perron thv de centrale roltrap om 08h45
Ms Nobody., Lieske Lieske, Hanneke, Bernard, Geen idee? ^^

Brugge – trein om 09h34 - bij Kortijk, samen met Gent & Leuven
afspreekplaats: groot uurrooster thv toiletten om 09h15
mei_meisje, Blestkitty, fem. x, Florre, Red Rufio, diecisiete, Ismene

*OPGELET! Kleine wijziging voor de Gentenaars, als jullie om 09h05 (ipv 09h12) treinen, komen jullie op dezelfde trein van de Leuvenaars terecht, en dan kunnen jullie samen met hen in Brugge overstappen op de trein naar Oostende van 09h34 en dan zit iedereen samen! Allrighty?

- Als jij ook op één van deze plaatsen opstapt of in een ander station maar de groep zal vervoegen in één van deze stations, kan je dat laten weten en dan zal de lijst geüpdatet worden.
- "Misschientjes" komen er op eens ze definitief bevestigen, anders wordt het een te grote warboel.
- Als er nog extra verzamelstations zijn laat je dit ook maar weten.

Edit: ook nog eens de aangepaste lijst:

Aanwezigen
Spoiler! :
01 Ms Nobody. Gent
02 Be-happy Leuven
03 Fienn Leuven
04 Twijfelaar1987 Kusttram
05 Mattijs487 Deinze
06 The_future Kusttram
07 Wiim Brussel
08 Moobke /
09 Mei_meisje Brugge
10 Galione Kortrijk
11 Darwin Ternat
12 Ismene Brugge
13 Kukuxumusu Munkzwalm
14 Silas Leuven
15 Valova Antwerpen
16 Pokerface Leuven
17 Lizzy Leuven
18 Springbal Mechelen
19 Galimatias Leuven
20 Nicktjen Kortrijk
21 BlestKitty Brugge
22 human_future Mechelen
23 crajibs Brussel-Noord
24 Aquarius Antwerpen
25 Toerist Antwerpen
26 Jo1990 Antwerpen
27 Kuikentje Noorderkempen
28 BYXYRXSIDE Auto/Brugge
29 fem.x Brugge
30 Liiieke- Deinze
31 Hanneke Gent
32 Florre Brugge
33 Bernard Gent
34 pampam Rechtstreeks
35 De lachende profeet Leuven
36 Red Rufio Brugge
37 diecisiete Brugge
38 Geen idee? ^^ Gent
39 Mordicus Oostende
40 Jonathan VG Antwerpen
41 Farfalla Hasselt
42 miss fraise Fiets
Ik zit al een klein uurtje op de trein voor hij in Leuven arriveert. Spreken we af in een bepaalde wagon? Of moet ik mijn super-Farfa-powers gebruiken, de trein uitvliegen en een gil slaken over het hele perron? :wink:
Ik denk dat er op mijn go-pass ook nog wat ritjes openstaan, dus wie er eentje wil afkopen, mag het zeggen.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 03 jul 2010 15:36

wat het treinticket betreft, ik heb een railpass.

OOSTENDE, HERE I COME !!!!!
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

surferke
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door surferke » 03 jul 2010 16:10

Peeeaaarl Jaaaaaam!

Mwah
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mwah » 03 jul 2010 16:41

Galimatias schreef::idea: Volledigheidshalve - en voor alle duidelijkheid - vermeld ik hieronder hetgeen Twijfelaar1987 reeds in haar privébericht heeft geschreven, namelijk dat dit initiatief niet uitgaat van Wel Jong Niet Hetero als organisatie, maar wel van een aantal gebruikers op dit forum.
Dat blijft mij dus verbazen, eh. Waarom ondersteunt WJNH dit niet? Dit belooft een ongezien succes te worden en WJNH kan maar niet voldoende benadrukken dat het er niks mee te maken heeft. :-? Waar is de tijd dat WJNH nog bij elke bijeenkomst (hoe klein ook) met haar aanwezigheidslijsten stond te zwaaien? Verder draait de organisatie toch ook grotendeels rond enthousiasme: zowel van vrijwilligers als van haar achterban? Een gemiste kans...?

En ook ik zou graag iets benadrukken: Gewéldig idee, knappe organisatie en wát een dosis enthousiasme! Dat kan niet anders dan leuk worden! Amuseer jullie! :sun:
Oh, there IS hope, but it comes with batteries ^^

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 03 jul 2010 16:58

JonathanVG schreef:Kunnen de andere Antwerpenaren misschien iets zeggen?
10 euro is veel minder dan 17 euro (de gewone weekendprijs), namelijk zeven euro! :D
Dat lijkt me nogal logisch :wink:.

Als jullie een Go-Pass willen delen is dat goed voor mij.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 03 jul 2010 17:00

hopelijk kunnen we op het strand gaan zitten. ik breng een frisbee mee en een spelletje.
Ziekte van Hashimoto

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 03 jul 2010 17:15

Mwah schreef:
Galimatias schreef::idea: Volledigheidshalve - en voor alle duidelijkheid - vermeld ik hieronder hetgeen Twijfelaar1987 reeds in haar privébericht heeft geschreven, namelijk dat dit initiatief niet uitgaat van Wel Jong Niet Hetero als organisatie, maar wel van een aantal gebruikers op dit forum.
Dat blijft mij dus verbazen, eh. Waarom ondersteunt WJNH dit niet? Dit belooft een ongezien succes te worden en WJNH kan maar niet voldoende benadrukken dat het er niks mee te maken heeft. :-? Waar is de tijd dat WJNH nog bij elke bijeenkomst (hoe klein ook) met haar aanwezigheidslijsten stond te zwaaien? Verder draait de organisatie toch ook grotendeels rond enthousiasme: zowel van vrijwilligers als van haar achterban? Een gemiste kans...?

En ook ik zou graag iets benadrukken: Gewéldig idee, knappe organisatie en wát een dosis enthousiasme! Dat kan niet anders dan leuk worden! Amuseer jullie! :sun:
Je hebt gelijk. Misschien moeten we ons morgen maar bewijzen. Daarom deze raad toch: maak geen pijnlijke risico's, steek elkaar niet of laat anderen niet verdrinken enzovoort. Waarom? We hebben geen verzekering. Na deze dag en na (hopelijk) een groot succes kunnen we misschien onderhandelen voor een verzekerd gevolg aan die dag.
Valova schreef:
JonathanVG schreef:Kunnen de andere Antwerpenaren misschien iets zeggen?
10 euro is veel minder dan 17 euro (de gewone weekendprijs), namelijk zeven euro! :D
Dat lijkt me nogal logisch :wink:.

Als jullie een Go-Pass willen delen is dat goed voor mij.
Ik benadruk het maar om de korting te benadrukken.

In elk geval, jammer dat ik de kans niet heb gehad mijn haar te laten, knippen. Te druk gehad me t die thesis.
Rendez-vous!

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 03 jul 2010 17:18

Ik beslis vanavond als ik terugkom van een feestje of ik morgen meega, afhankelijk van hoe laat het wordt enzo. Ik heb er op zich wel zin in maar niet als ik ervóór maar een paar uur kan slapen, ik wil jullie mijn humeur dan ook besparen... :)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 03 jul 2010 18:30

JonathanVG schreef:
Mwah schreef:

Je hebt gelijk. Misschien moeten we ons morgen maar bewijzen. Daarom deze raad toch: maak geen pijnlijke risico's, steek elkaar niet of laat anderen niet verdrinken enzovoort. Waarom? We hebben geen verzekering. Na deze dag en na (hopelijk) een groot succes kunnen we misschien onderhandelen voor een verzekerd gevolg aan die dag.
Kom, kom. WJNH is niet tegen meetings of tegen inzet of wat dan ook. Jullie moeten je niet bewijzen, er moet niet onderhandeld worden, er zijn geen barricades nodig. Wat Mwah hierboven heeft gezegd, is al langer gezegd geweest en er wordt aangewerkt, men is bezig dat concreet uit te werken. (Maar ik denk dat Galimatias hier sowieso meer over kan zeggen dan ik...)

btw, het is niet alsof jullie helemaal zonder verzekering zitten. Als je een been breekt of zo, is er nog altijd de familiale verzekering...

Dit gezegd zijnde, break a leg en amuseer jullie morgen!
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 03 jul 2010 18:41

Fienn en ik (zitten al op de trein vóór Leuven en) hebben afgesproken in de laatste wagon. Het lijkt me dan mss ook het makkelijkst als we allemaal afspreken in die wagon?

Ohja, mss handig voor een volgende meeting:
http://www.b-rail.be/nat/N/tarifs/formu ... /index.php
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 03 jul 2010 18:49

Farfalla schreef:Fienn en ik (zitten al op de trein vóór Leuven en) hebben afgesproken in de laatste wagon. Het lijkt me dan mss ook het makkelijkst als we allemaal afspreken in die wagon?
:greenthing: :greenthing: MORGEN :greenthing: :greenthing:

En wat de andere discussie betreft over aansprakelijkheid van WJNH enzo, ik dacht wel al dat ze er mee bezig waren, dus gewoon even afwachten hoe dat loopt hé. Ik denk dat dit topic sowieso niet echt de plaats is om daarover te discussiëren, laten we het hier houden bij ons dol enthousiasme voor morgen :D
Spoiler! :
én de ongetwijfeld positieve reacties morgenavond :D
*kijkt al uit naar de knuffel van Darwin*
En al de rest ook natuurlijk ;)
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Mwah
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mwah » 03 jul 2010 19:49

Spoiler! :
Dit gaat mij niet over "WJNH zou dit moeten organiseren" (enfin ja, dat zou wel mogen, maar dat is niet de hoofdzaak - overigens ze zijn daar al LANG mee bezig, nadat het, ondanks protest, AFGESCHAFT werd), noch over de verzekering (inderdaad, de familiale en ziekenkas). Wél over het feit dat WJNH-vrijwilligers hier vooral komen preken dat "dit niet onder de verantwoordelijkheid, blabla". Dit is iets positief, komt voort uit een WJNH-product en WJNH lijkt er zijn handen vanaf te houden als ware het een beschimmelde kaas (op zich wel lekker, maar toch maar niet dan).

Wat is er nu in hemelsnaam zo onoverkomelijk om te zeggen: dit initiatief steunen we graag en laten we actief blijken. We verbinden hier graag onze naam aan, helpen eventueel een handje bij de organisatie en in ruil voor deze ondersteuning, vragen we jullie de befaamde aanwezigheidslijst te tekenen (subsidies kassa kassa, + meer mogelijkheden voor WJNH-activiteiten in de toekomst) en ja, jullie zijn dan - al dan niet - verzekerd. Het forum brengt jongeren bij elkaar, maar als dat dan ook effectief gebeurt, wil men daar niet te veel mee te maken hebben. Dit wordt gedoogd, maar niet aangemoedigd. Oké, het forum kan verslavend werken, maar het is geen drugs, eh seg :P Een actievere houding dus, ipv de "wasn't me"-attitude had hier een andere toon aan gegeven.

Dit druist in tegen werkelijk ALLE zin voor verantwoordelijkheid, imago-building EN - in essentie -de missie van WJNH. Maar soit, daar is dit forum al langer een aardig staaltje van :-?
Oh, there IS hope, but it comes with batteries ^^

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 03 jul 2010 20:39

Spoiler! :
Mwah schreef:Dit gaat mij niet over "WJNH zou dit moeten organiseren" (enfin ja, dat zou wel mogen, maar dat is niet de hoofdzaak - overigens ze zijn daar al LANG mee bezig, nadat het, ondanks protest, AFGESCHAFT werd), noch over de verzekering (inderdaad, de familiale en ziekenkas). Wél over het feit dat WJNH-vrijwilligers hier vooral komen preken dat "dit niet onder de verantwoordelijkheid, blabla". Dit is iets positief, komt voort uit een WJNH-product en WJNH lijkt er zijn handen vanaf te houden als ware het een beschimmelde kaas (op zich wel lekker, maar toch maar niet dan).
Sorry, maar hier zit je ronduit fout. Het gaat inderdaad niet over WNJH zou dit moeten organiseren, maar gewoon onder het ondersteunen. Als er een verantwoordelijke zou aangeduid worden, dan is dat iemand die daarom niet noodzakelijk (maar wel liefst) meetings organiseert, maar er gewoon ook bij is. Voor de hele administratie rimram. Ik weet niet genoeg om me daar helemaal over uit te spreken, hoe het zou worden ingevuld, maar claimen dat WJNH vies is van wat niet door henzelf wordt georganiseerd, is de zaken compleet verkeerd voorstellen.
Overigens meen ik dat de functie van Mysterio wat doodgebloed was nadat zij minder en minder actief werd en er eens een meeting wat in het honderd is gelopen of maar drie man op was afgekomen of zoiets (nu ik herinner het mij heel erg vaag), en dan is er gewoon niemand opnieuw aangesteld. Dat is iets helemaal anders dan AFGESCHAFT.
Mwah schreef:Wat is er nu in hemelsnaam zo onoverkomelijk om te zeggen: dit initiatief steunen we graag en laten we actief blijken. We verbinden hier graag onze naam aan, helpen eventueel een handje bij de organisatie en in ruil voor deze ondersteuning, vragen we jullie de befaamde aanwezigheidslijst te tekenen (subsidies kassa kassa, + meer mogelijkheden voor WJNH-activiteiten in de toekomst) en ja, jullie zijn dan - al dan niet - verzekerd. Het forum brengt jongeren bij elkaar, maar als dat dan ook effectief gebeurt, wil men daar niet te veel mee te maken hebben. Dit wordt gedoogd, maar niet aangemoedigd. Oké, het forum kan verslavend werken, maar het is geen drugs, eh seg :P Een actievere houding dus, ipv de "wasn't me"-attitude had hier een andere toon aan gegeven.
Opnieuw, het is niet onoverkomelijk. De moderatoren waren er al mee bezig, op de vergaderingen is het al aan bod gekomen. Wat daarover gezegd is, ik weet het niet, alleen ze zijn er mee bezig. Dat is niet passief, dat is ook niet alsof WJNH zich van niets aantrekt en meer mee wiegt op de golven en zelf niet wil roeien. Ik betreur het ook wel dat er voor deze meeting nog niets uit de bus is gekomen, maar het is niet alsof ze de vraag hebben afgewacht, men is er mee bezig.

Maar soit, zoals gezegd, deze discussie zou niet hier moeten plaatsen vinden, maar zou gewoon moeten verder gaan bij mensen die er effectief rechtstreeks iets te maken mee hebben, op het modforum, en -vergadering en op eventuele intake-gesprekken.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 03 jul 2010 21:13

breek m'n humeur niet aub

let's have some fun!
Ziekte van Hashimoto

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 03 jul 2010 21:42

Een laatste update!

Leuven – trein om 08h02 - via Gent + overstap in Brugge
afspreekplaats: onderaan het perron thv de roltrap om 07h45
(Fienn + Farfalla) Be-happy, Silas, Lizzy, Pokerface, Galimatias, De lachende Profeet

Antwerpen-Centraal – trein om 08h46
afspreekplaats: inkomhal thv de trappen om 08h30
Kuikentje, JonathanVG, Aquarius, Toerist, Jo1990, Valova

Kortrijk – trein om 08h48 - via Brugge
afspreekplaats: loket 1 om 08h30
kukuxumusu, nicktjen, Galione

Gent – trein om 09h05 - overstap in Brugge *
afspreekplaats: op het perron thv de centrale roltrap om 08h45
Ms Nobody., Hanneke, Geen idee? ^^

Brugge – trein om 09h34 - bij Kortijk, samen met Gent & Leuven
afspreekplaats: groot uurrooster thv toiletten om 09h15
mei_meisje, Blestkitty, fem. x, Florre, Red Rufio, diecisiete, Ismene

*OPGELET! Kleine wijziging voor de Gentenaars, als jullie om 09h05 (ipv 09h12) treinen, komen jullie op dezelfde trein van de Leuvenaars terecht, en dan kunnen jullie samen met hen in Brugge overstappen op de trein naar Oostende van 09h34 en dan zit iedereen samen! Allrighty?

Aanwezigen
Spoiler! :
01 Ms Nobody. Gent
02 Be-happy Leuven
03 Fienn Leuven
04 Twijfelaar1987 Kusttram
05 Mattijs487 Deinze
06 The_future Kusttram
07 Wiim Brussel
08 Moobke /
09 Mei_meisje Brugge
10 Galione Kortrijk
11 Darwin Ternat
12 Ismene Brugge
13 Kukuxumusu Munkzwalm
14 Silas Leuven
15 Valova Antwerpen
16 Pokerface Leuven
17 Lizzy Leuven
18 Springbal Mechelen
19 Galimatias Leuven
20 Nicktjen Kortrijk
21 BlestKitty Brugge
22 human_future Mechelen
23 crajibs Brussel-Noord
24 Aquarius Antwerpen
25 Toerist Antwerpen
26 Jo1990 Antwerpen
27 Kuikentje Noorderkempen
28 BYXYRXSIDE Auto/Brugge
29 fem.x Brugge
30 Liiieke- Deinze
31 Hanneke Gent
32 Florre Brugge
33 Miss Fraise Fiets
34 pampam Rechtstreeks
35 De lachende profeet Leuven
36 Red Rufio Brugge
37 diecisiete Brugge
38 Geen idee? ^^ Gent
39 Mordicus Oostende
40 Jonathan VG Antwerpen
41 Farfalla Hasselt
Laatst gewijzigd door twijfelaar1987 op 03 jul 2010 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

stars85
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door stars85 » 03 jul 2010 22:47

Misschien zak ik ook wel af naar Oostende... Tzal afhankelijk zijn van hoe moeilijk het opstaan gaat :P

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 03 jul 2010 23:37

Mooie update ^^.

Heeft er iemand morgen een luchtmatras of een zwemband? Ik zou zo graag eens dit doen:
Spoiler! :
Afbeelding
of dit:
Spoiler! :
Afbeelding
:D

Voor de zekerheid, de trein van de Antwerpenaren komt aan NA tien uur. Gelieve dus wat te wachten op ons! :D

Edit door Galimatias: dubbelpost samengevoegd.
Rendez-vous!

crajibs
Regular user
Regular user

Bericht door crajibs » 04 jul 2010 00:53

Ik zal er jammer genoeg niet kunnen bij zijn door onvoorziene omstandigheden. Next time better luck.

Geen idee ? ^^
New user
New user

Bericht door Geen idee ? ^^ » 04 jul 2010 01:56

zal toch niet kunnen komen denk k
ben gekijk juist zo slecht geworden :(

maar kan opstaan morgen en kijken hoe k me dan voel ^^

Ekki Vandamal
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Ekki Vandamal » 04 jul 2010 02:10

't Is al vroeg in de morgen en ik heb m'n bed nog niet gezien...
Weinig kans dat ik er op tijd uit raak...
Du kan bli min venn, eg kan bli din
Hvis det viser seg at du passer inn

Gesloten