Toerisme & Recreatiemanagement

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Monogamy

Toerisme & Recreatiemanagement

Bericht door Monogamy » 20 feb 2010 01:33

Beste leden,

ik heb een zuster die volgend schooljaar ENORM graag "Toerisme & Recreatiemanagement" wilt volgen maar omdat ze (bij ouders) in de buurt van Gent woont heb ik gemerkt dat die opleiding niet in Gent wordt gegeven, kan dat? :S

Ik zie dat het in Brussel, Hasselt, Kortrijk, Brugge & Mechelen wordt gegeven, maar zijn er soms mensen die misschien wat meer weten wat betreft die opleiding of misschien een opleiding die erop gelijkt die men in Gent wel kunnen volgen???

Ze wilt graag een opleiding volgen waar er vakken zoals evenementen organiseren en dergelijke in voorkomen...

Ik geloof dat er mensen zijn die me hierbij verder zouden kunnen helpen.

P.S.: ik zal even de weblinks van Brussel & Kortrijk meedelen, zie hieronder:

http://www.erasmushogeschool.be/opleidi ... management

http://www.howest.be/Default.aspx?targe ... l&item=133

Alvast met vriendelijke groeten,
.....

Toerist
Regular user
Regular user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Toerisme & Recreatiemanagement

Bericht door Toerist » 22 feb 2010 19:40

Toerisme en recreatiemanagement word inderdaad niet in Gent gegeven (ook niet in Antwerpen trouwens) en alleen bij de scholen die je reeds aangehaald hebt. Als je zus echt heel graag deze richting wil doen zou de eventuele verplaatsing op zich geen probleem moeten zij omdat de richting enerzijds een enorm interessant is en anderzijds later op het vlak van tewerkstelling ook een enorme flexibiliteit vraagt.

Als het echter eerder om het organiseren van evenementen gaat kan ze misschien beter eventmanagement of marketing gaan doen.

Monogamy

Bericht door Monogamy » 25 feb 2010 16:59

Zijn er eigenlijk mensen hier op de forum die deze richting volgen???

Toerist
Regular user
Regular user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Toerist » 25 feb 2010 17:12

ik heb ze gevolgd :)

Gesloten