Kina Grannis

Als je de componist van deze compositie wilt weten :Accer schreef:Grote kans dat het gewoon aan de rest van de video ligt, maar van het nummer hier op het einde (vanaf 4:46) kreeg ik toch kippenvel.
²Wannes.pearljam schreef:GOOSEBUMPS![]()
![]()
![]()
³PaulienW schreef:²Wannes.pearljam schreef:GOOSEBUMPS![]()
![]()
![]()
Wow, zalig! Dat staat allebei zeker nog op mijn zien-voor-ik-doodga-lijstje!Saar - schreef: ³
Maar eigenlijk ^61351 omdat sigur rós echt té goed is. Helaas nog nooit live gezien (misschien eens werk van maken deze zomer). Jónsi wel al 2x live gezien!
²PaulienW schreef:Wow, zalig! Dat staat allebei zeker nog op mijn zien-voor-ik-doodga-lijstje!Saar - schreef: ³
Maar eigenlijk ^61351 omdat sigur rós echt té goed is. Helaas nog nooit live gezien (misschien eens werk van maken deze zomer). Jónsi wel al 2x live gezien!
TERECHT! Sigur ros bij mij ook sowieso. Jammer dat ze niet naar Belgie komen dit jaar.PaulienW schreef:Wow, zalig! Dat staat allebei zeker nog op mijn zien-voor-ik-doodga-lijstje!Saar - schreef: ³
RadioheadSaar - schreef:
On topic:
Don't get any big ideas; they're not gonna happen
³! mooie muzieksmaak heb jij !PaulienW schreef:²Wannes.pearljam schreef:GOOSEBUMPS![]()
![]()
![]()
Jij dus ook!redwings schreef:³! mooie muzieksmaak heb jij !PaulienW schreef:²Wannes.pearljam schreef:GOOSEBUMPS![]()
![]()
![]()