Startweek &of: 28/09 tot 1/10

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
AZERTYUIOP

Startweek &of: 28/09 tot 1/10

Bericht door AZERTYUIOP » 23 sep 2009 19:11

De eerste week van het academiejaar zit er bijna op, het gewone leven begint terug op gang te komen, en dus begint &of ook met zijn nieuwe werkingsjaar!

Zoals elk jaar is de nieuwe &ofploeg er op gebrand om er meteen stevig in te vliegen,daarom organiseren we voor jong en oud, nieuw & ancien, ho, le, bi & alle sympathisanten onze StartWeek!

Bedoeling hiervan is om je de hele week de kans te geven om van de &ofsfeer 2009-2010 te proeven op een avond naar keuze. Nieuwe mensen leren kennen, mensen terugzien, je welkom voelen... dat is waar wij naar streven!

- Maandagavond 28 september: Traditionele Taartavond

- Dinsdagavond 29 september: Wees Actief met &of (outdoor-games)!

- Woensdagavond 30 september: Heropstart van de &of @ Alma 2 bezoekjes

- Donderdagavond 1 oktober: Holebi-Tour door Leuven

Wij hopen vele nieuwe gezichten te mogen verwelkomen! Er is ook telkens een instapmoment voorzien, zodat je eerst met een &ofmedewerker en de andere nieuwe &offers iets kan gaan drinken, zodat het ijs een beetje makkelijker gebroken wordt!

Meer informatie over de activiteiten vind je [url=http://www.enof.be/kalenderindex.php?place=activiteiten]hier[/hier]

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Startweek &of: 28/09 tot 1/10

Bericht door Gasquet » 23 sep 2009 23:56

maandag: kan 'k niet
dinsdag: eigenlijk ook niet, maar het lijkt me de tofste activiteit, dus 'k denk dat 'k mijn andere activiteit (een GRAS activiteit :-? ) ga skippen
woensdag: ik vind dat een geniaal concept dus wsl aanwezig
donderdag: ik wil de beruchte key west wel eens zien eigenlijk :D

Maar ik zie nog wel want drie "holebi"-activiteiten op 1 week lijkt me een beetje teveel van het goede :lol:
En er is natuurlijk de vraag of ik naar zo een instapmoment ga of niet
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Michelangelo
Experienced user
Experienced user

Bericht door Michelangelo » 26 sep 2009 23:36

klinkt goed, nu ik in Leuven woon wil ik daar wel eens wat interessante plekken leren kennen, dus ik ga zeker proberen donderdag te komen

De andere activiteiten klinken ook tof, maar vrees dat ik daar niet veel tijd voor ga hebben volgende week
"If Michelangelo had been straight, the Sistine Chapel would have been wallpapered."

V
Regular user
Regular user

Bericht door V » 30 sep 2009 01:48

I'll be there donderdag! Voor de rest van de week al massa's activiteiten gepland helaas.

Ashen-Shugar
New user
New user

Bericht door Ashen-Shugar » 30 sep 2009 01:52

Spelletjesavond was fun ^^
Zalig geamuseerd, en alweer een avond voorbij voor ik het doorhad...

Ik kijk al uit naar morgen/straks @alma2 en overmorge/morge de tour ;)
Fate always gives you two choices: the one you should take, and the one you do.
~ Gregory David Roberts - Shantaram

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 30 sep 2009 02:34

Maarten schreef: - Woensdagavond 30 september: Heropstart van de &of @ Alma 2 bezoekjes

- Donderdagavond 1 oktober: Holebi-Tour door Leuven

Wij hopen vele nieuwe gezichten te mogen verwelkomen! Er is ook telkens een instapmoment voorzien, zodat je eerst met een &ofmedewerker en de andere nieuwe &offers iets kan gaan drinken, zodat het ijs een beetje makkelijker gebroken wordt!

Meer informatie over de activiteiten vind je hier
:o
Na intussen drie jaar in Leuven op kot te hebben gezeten was ik niet eens op de hoogte van die Alma-traditie. :P

Misschien kom ik ook wel eens 'n kijkje nemen woensdag- en/of donderdagavond. :)
Waarom heb ik toch zo vroeg les deze semester? :supersad:
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Jo V.D.
Regular user
Regular user

Bericht door Jo V.D. » 30 sep 2009 17:44

Galimatias schreef: :o
Na intussen drie jaar in Leuven op kot te hebben gezeten was ik niet eens op de hoogte van die Alma-traditie. :P
Die bestond dan ook al drie jaar niet meer :P

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 30 sep 2009 17:52

Jo V.D. schreef:
Galimatias schreef: :o
Die bestond dan ook al drie jaar niet meer :P
Ah, vandaar. :)

Bij deze ga'k zo dadelijk m'n bescheiden bijdrage leveren aan de nieuwe levensadem die door de Alma waait. :P
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

delirium
New user
New user

Bericht door delirium » 01 okt 2009 13:19

Ik had deze week heel graag voor de eerste keer naar een activiteit gekomen (samen met m'n vriend), maar 't is er jammer genoeg niet van gekomen door wat tijdsgebrek. Hopelijk is het geen probleem om als nieuwelingen binnen te vallen na deze week? (de drempelvrees is al groot genoeg :D )

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 01 okt 2009 13:32

delirium schreef:Ik had deze week heel graag voor de eerste keer naar een activiteit gekomen (samen met m'n vriend), maar 't is er jammer genoeg niet van gekomen door wat tijdsgebrek. Hopelijk is het geen probleem om als nieuwelingen binnen te vallen na deze week? (de drempelvrees is al groot genoeg :D )

Hoi Delirium!

Het is geen enkel probleem om gewoon naar een activiteit te komen, er zullen nog wel activiteiten zijn met een instapmoment (ik weet niet precies welke) maar ook zonder instapmoment kan je makkelijk wat socializen met andere mensen bv op het &of café komende dinsdag.

Als je nog vragen hebt kan je mailen naar info@enof.Be of je kan mij hier ook een pb sturen :)

hopelijk tot binnenkort!

Maarten

Ashen-Shugar
New user
New user

Bericht door Ashen-Shugar » 02 okt 2009 01:12

En de week was/is zeer geslaagd
(nog steeds bezig voor degene die morgen niet vroeg les hebben / die niet veel slaap nodig hebben) ^^
Een dikke proficiat aan de hele &of-kern :D
Maar, ik moet eerlijk zijn, ik ben blij dat &of niet elke week zo'n volle agenda heeft, want anders zouden nogal wat mensen beginnen zagen "Zijt ge daar nu wéér mee weg?" (doen ze nu ook al lol) ...

Like I said, dikke proficiat aan het hele &of-team vr deze geweldige week, ook voor nieuwelingen zoals ik :)
Fate always gives you two choices: the one you should take, and the one you do.
~ Gregory David Roberts - Shantaram

Michelangelo
Experienced user
Experienced user

Bericht door Michelangelo » 02 okt 2009 15:38

't was een toffe rondleiding gisteren, ik wil zeker nog wel eens naar een activiteit komen (als ik de tijd heb)

Was ook leuk om eens war nieuwe mensen te leren kennen.
Heb nu eigenlijk wel geen flauw idee of daar veel mensen van't forum waren :P
"If Michelangelo had been straight, the Sistine Chapel would have been wallpapered."

Gesloten