vakantiejob!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
anke
New user
New user
Geslacht: Vrouw

vakantiejob!

Bericht door anke » 17 jul 2009 21:34

hallo!
Ik vroeg me af wat jullie doen als vakantiejob. Mijn vakantiejob is mega saai, maar verdient wel nog goed. Dat maakt het goed :D
Het is poetsen in een bedrijf :roll:
god is a dj
life is a dancefloor
love is the rithm
you are the music

trutje
New user
New user
Contacteer:

Re: vakantiejob!

Bericht door trutje » 17 jul 2009 21:39

anke schreef:hallo!
Ik vroeg me af wat jullie doen als vakantiejob. Mijn vakantiejob is mega saai, maar verdient wel nog goed. Dat maakt het goed :D
ja, ik had ooit ook ergens gehoord dat zo'n jobke goed verdiend, maar wel saai was :)
Wel, ik ga in augustus in een rusthuis werken. Ben echt benieuwd wat dat ga worden.
Ik heb echt al vanalle vakantiejobkes gehad.
Het leukste vond ik in een plantenbedrijf werken. Ik zat dan in serres of gewoon in de openlucht te werken tussen bloemmetjes :D en in de zomer is het toch meestal goed weer. Wat zou een mens nog meer willen? Jammer genoeg hadden ze al genoeg personeel dit jaar. :cry:

ciao xxx

anke
New user
New user

Bericht door anke » 17 jul 2009 21:46

trutje schreef:
anke schreef:hallo!
ja, ik had ooit ook ergens gehoord dat zo'n jobke goed verdiend, maar wel saai was :)
Wel, ik ga in augustus in een rusthuis werken. Ben echt benieuwd wat dat ga worden.
Ik heb echt al vanalle vakantiejobkes gehad.
Het leukste vond ik in een plantenbedrijf werken. Ik zat dan in serres of gewoon in de openlucht te werken tussen bloemmetjes :D en in de zomer is het toch meestal goed weer. Wat zou een mens nog meer willen? Jammer genoeg hadden ze al genoeg personeel dit jaar. :cry:

ciao xxx
gelukzakje zeg! maar alst zo super warm is in die serres is dat ook wel niet ideaal. Ik verdien iets van een 11.50 euro per uur. Dat kan tellen eh! Zeker met de festivals en zo.
Veel werken doe ik eigenlijk niet, er is niemand die me kan controleren. Babbeltje doen met een andere jobstudente, met de mensen die er werken, krantje lezen in men ''kotje''. Ik haat gewoon dat vroeg opstaan!
xx
god is a dj
life is a dancefloor
love is the rithm
you are the music

trutje
New user
New user
Contacteer:

Bericht door trutje » 17 jul 2009 21:53

ja soms was het wel extreem warm, maar de bazin gaf ons dan drankjes of zelfs een ijsje. Het waren wel lange uurtjes kloppen, maar ik genoot er altijd wel van.
Jij bent een gelukzak denk ik zo :D
11,5 euro :o das echt wel veel.
Het hoogste dat ik verdiende per uur was 8,3

ciao xxx

anke
New user
New user

Bericht door anke » 17 jul 2009 21:58

de best betaalde vakantiejob die er is!
wel ook de minst leuke! khad liever in de horeca gewerkt, maar dat verdient echt slecht!
xx
god is a dj
life is a dancefloor
love is the rithm
you are the music

trutje
New user
New user
Contacteer:

Bericht door trutje » 17 jul 2009 22:10

anke schreef:de best betaalde vakantiejob die er is!
wel ook de minst leuke! khad liever in de horeca gewerkt, maar dat verdient echt slecht!
xx
ja naar 't schijnt is da wel zo. Zelf heb ik nooit in de horeca gaan werken. Ik zie mezelf nog geen glazen serveren. Ik zou er teveel laten vallen denk ik. Zo onhandig soms :roll:
Ik heb zo weleens in de zeeman gewerkt en dat betaalde wel redelijk goed vond ik.
Maar ik vond het niet zo leuk om enkel en alleen aan de kassa te zitten.

ciao xxx

dieter
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door dieter » 18 jul 2009 00:12

Op mijn vertrouwde verdiensteplek: restaurant.
Elke dag 10 uurtjes doen, zker nu tijdens de gentse feesten, maar met aangenaam volk is da echt massas plezant! En da is waarvoor ik het meeste doe.
€ 10 netto/uur zonder fooi.
I saw a lot of things, I met a lot of people, but the only thing to be happy is to accept the things that you never can have...

trutje
New user
New user
Contacteer:

Bericht door trutje » 18 jul 2009 14:00

dieter schreef:Op mijn vertrouwde verdiensteplek: restaurant.
Elke dag 10 uurtjes doen, zker nu tijdens de gentse feesten, maar met aangenaam volk is da echt massas plezant! En da is waarvoor ik het meeste doe.
€ 10 netto/uur zonder fooi.

amai dat is dan nog best veel eigenlijk.
Als je dan nog eens fooi krijgt dan heb je uiteindelijk wel wat :wink:

ciao xxx

Faramir
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Faramir » 18 jul 2009 21:02

Daarover is er al een onderwerp, allen daarheen! Om geen dubbeltopics te hebben, sluit ik dit.

Gesloten