Paardrijden

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
katharina
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Paardrijden

Bericht door katharina » 01 mar 2010 19:41

ik rijd ook al jaren paard, ben gestart toen ik vijf was.
heb een eigen paard in de manege...
mijn eerste paardje is een jaar of twee geleden gestorven en nu
hebben we een nieuwtje, maar dat is toch nooit meer hetzelfde...

Secret2
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Paardrijden

Bericht door Secret2 » 04 mar 2010 14:10

PotOnozel schreef: volg namelijk de opleiding zelfstandig instructeur in syntra sint niklaas.
Amai, klinkt tof! Lukt het een beetje? Op welk niveau qua dressuur en springen moeten jullie dan rijden? Ben je van plan om later een manege te beginnen?

OT: Ik ben vanf mijn 7 jaar beginnen paardrijden in enkele maneges. Daarna heb ik LRV gereden, vooral bij de pony's, ook nog eventjes bij de paarden. Ik ben daar dan mee gestopt, maar we hebben thuis wel nog 6 paarden waar ik héél af en toe eens ga mee wandelen. Soms ga ik ook eens aan de zee gaan rijden met vrienden.
Ik zou wel weer terug willen beginnen, maar om weer een eigen paard te rijden en te verzorgen heb ik geen tijd. En de paarden die ik thuis heb zijn eerder wandelpaarden, terwijl ik liever dressuur en springen doe. Ik heb er ook al aan gedacht om weer naar een manege te gaan, maar ik denk dat het nogal aanpassen zou zijn... Ooit zal ik wel weer beginnen :D !
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

Gesloten