Op reis? [2]
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
Re: Op reis? [2]
Volgende week drie dagen naar Milaan met mijn nicht!

Je bent zó zot dat er krullen op je rug staan
-
- Senior user
- Geslacht: Man
- Contacteer:
-
- Senior user
- Geslacht: Vrouw
Ik vertrek binnen een dikke week voor drie maanden op reis door Midden-Amerika. Beginnen in Costa Rica, dan Panama, Nicaragua, Honduras, Guatemala, tot in Belize en dan terug naar beneden. Verder dan enkele jungle-expedities en duiken in Honduras hebben ik en mijn reisvriend (die bioloog is (was hij nu een vrouw geweest dan had ik aan al die geaccumuleerde heetheid niet kunnen weerstaan)) nog niet gepland, maar ik heb ongelofelijk veel zin in het avontuur, de warmte, de prachtige natuur (de slangen en amfibieën en bloemen en en en), de ramp en tegenspoedjes, de lokale cultuur, de scenes in de steden, de mensen die we gaan ontmoeten,...
Trappelen van ongeduld en verzamelstress, jawel.
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt
waar het wilde bloed stroomt
-
- Forum addict
- Contacteer:
Waw!Glamourgirl_10 schreef:Ik vertrek binnen een dikke week voor drie maanden op reis door Midden-Amerika. Beginnen in Costa Rica, dan Panama, Nicaragua, Honduras, Guatemala, tot in Belize en dan terug naar beneden. Verder dan enkele jungle-expedities en duiken in Honduras hebben ik en mijn reisvriend (die bioloog is (was hij nu een vrouw geweest dan had ik aan al die geaccumuleerde heetheid niet kunnen weerstaan)) nog niet gepland, maar ik heb ongelofelijk veel zin in het avontuur, de warmte, de prachtige natuur (de slangen en amfibieën en bloemen en en en), de ramp en tegenspoedjes, de lokale cultuur, de scenes in de steden, de mensen die we gaan ontmoeten,...

Ik ben in Midden-Amerika enkel in Costa Rica geweest, maar ik vond het daar fantastisch! De natuur is daar echt onovertroffen, en de mensen zijn ook overal super. Geniet ervan!!
Gaat dat reisje ondertussen nog doorDisco Trut schreef:Ik ben daar overal geweest, woep woep, heerlijk. Een Zweed op het forum! Of semi-Zweed of ex-Zweed?Torsten schreef:Ik wilde het ook posten, maar je was me voorSalomon schreef:In de paasvakantie met mijn lief naar Zweden: Stockholm en Göteborg staan op de planning, en daarna zijn geboortestad (Östersund).![]()
Nog geen concrete planning trouwens. Dat zien we wel als we daar zijn.En Östersund, Storsjöodjuret! En hop, ik heb weer heimwee

Anders wil ik wel meegaan met Torsten hoor

Na weekje snowboarden in Oostenrijk heb ik nog veel leuke vooruitzichten dit jaar
* volgende week + volgende maand telkens paar dagen Londen
* begin juli normaal een week Zweden
* in september waarschijnlijk een weekje Atlanta
* in oktober naar Nepal

* volgende week + volgende maand telkens paar dagen Londen
* begin juli normaal een week Zweden
* in september waarschijnlijk een weekje Atlanta
* in oktober naar Nepal

en ik mag mee
?

-
- Forum addict
- Contacteer:
wanneer ben je juist in Atlanta?Silas schreef:* in september waarschijnlijk een weekje Atlanta
ik ga van 8/9 tot 22/9 naar de States, we trekken van Atlanta naar New Orleans, via Nashville en Memphis. dus misschien komen we mekaar daar nog tegen

in de grote vakantie 3 weken vietnam en cambodja.
daarvoor nog city trip berlijn.
en ik zou dit jaar ook nog eens graag terug naar zweden willen ....
daarvoor nog city trip berlijn.
en ik zou dit jaar ook nog eens graag terug naar zweden willen ....
Enorm aan het twijfelen over een weekje Egypte tijdens de paasvakantie... op bezoek bij een vriendin die daar aan het werken is.
Kopenhagen op het einde van de maand. Een goede vriend van me woont daar nu en hij heeft al een lijstje gemaakt met marginale hang outs. Een plaats heet 'Jailhouse'. Ik heb er zin in.
Sowieso in de zomer één of twee daagjes naar Spa met m'n beste vriend.
En hopelijk ook nog een vakantie ergens. Maar nog geen idee waarheen.

En hopelijk ook nog een vakantie ergens. Maar nog geen idee waarheen.

What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!
Correctie, twee daagjes naar Spa! Wiii. ^-^ 

What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!
-
- New user
- Contacteer:
In september voor drie weken naar (Noord-)India en misschien ook Nepal, met een vriendin. Daar kijk ik zó hard naar uit!
Iemand die specifieke tips heeft? Ik ben al wel een beetje aan het plannen. Waar we sowieso naartoe gaan: Delhi, Jaisalmer, Jodhpur, Jaipur, Agra en Varanasi - de hoogtepunten dus eigenlijk. Is bhang lassi de moeite waard?
Iemand die specifieke tips heeft? Ik ben al wel een beetje aan het plannen. Waar we sowieso naartoe gaan: Delhi, Jaisalmer, Jodhpur, Jaipur, Agra en Varanasi - de hoogtepunten dus eigenlijk. Is bhang lassi de moeite waard?
-
- Experienced user
Binnen een dikke week vertrek ik voor een tiental dagen naar New York en Washington DC, een combinatie van een plezierreisje en een congres. Ik ben nog nooit in de VS geweest. Dat belooft weer een spannende belevenis te worden. 

-
- I have no life
- Contacteer:
Vrouwe Colombia, hou uw zonen binnen!Stevieboy schreef:Binnen een dikke week vertrek ik voor een tiental dagen naar New York en Washington DC, een combinatie van een plezierreisje en een congres. Ik ben nog nooit in de VS geweest. Dat belooft weer een spannende belevenis te worden.

OT.
paris !! Paris !!!! PARIS !!!!!

Fluctuat nec mergitur
In mei enkele dagen Londen. 

niet veel reizende lesbo's hier...
Ik ga in juli naar Hongarije en eind juli voor twee maanden naar Indonesië
Ik ga in juli naar Hongarije en eind juli voor twee maanden naar Indonesië
Begin juli ga ik eindelijk nog eens naar Polen. Het zal maar 4 dagen zijn, en alleen Krakau, maar toch... Het werd tijd.
Salomon schreef: Krakau

Ik londen