Op reis? [2]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
flodder **
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: Op reis? [2]

Bericht door flodder ** » 27 jul 2010 14:36

Ben aan het twijfelen voor een reisje naar Ierland in september...

MR. S
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door MR. S » 27 jul 2010 19:47

flodder ** schreef:Ben aan het twijfelen voor een reisje naar Ierland in september...
Zeker doen! Ierland is een prachtig land. Alleen kan het weer soms wat tegenvallen...

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 29 jul 2010 18:46

MR. S schreef:
flodder ** schreef:Ben aan het twijfelen voor een reisje naar Ierland in september...
Zeker doen! Ierland is een prachtig land. Alleen kan het weer soms wat tegenvallen...
Mja, 't grootste probleem is een gebrek aan reisgenootjes :( .
Blijkbaar iedereen die ik ken heeft geen geld, of heeft teveel herexamens, of ergens anders naartoe of is dan al op erasmus of........ Tijd om meer reisgrage vrienden te zoeken dus :)

MR. S
Regular user
Regular user

Bericht door MR. S » 29 jul 2010 21:21

flodder ** schreef:
MR. S schreef:
Mja, 't grootste probleem is een gebrek aan reisgenootjes :( .
Blijkbaar iedereen die ik ken heeft geen geld, of heeft teveel herexamens, of ergens anders naartoe of is dan al op erasmus of........ Tijd om meer reisgrage vrienden te zoeken dus :)
Ik sta te springen om mee te gaan, maar mijn reisbudget laat het niet meer toe voor dit jaar :(

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 01 aug 2010 16:49

MR. S schreef: Ik sta te springen om mee te gaan, maar mijn reisbudget laat het niet meer toe voor dit jaar :(
Hehe, 't zou anders wel leuk zijn om iemand mee te hebben die al wat van het land kent. Maar, ik heb misschien toch een reisgenoot gevonden!! :)

Heb je aanraders? Mooie plaatsen die we zeker niet mogen missen...

frrr
Experienced user
Experienced user

Bericht door frrr » 01 aug 2010 17:24

Ik loop met het idee rond om m'n pukkelpopticket te verkopen en een Interrailpas te kopen om door te reizen naar Denemarken en dan in het terugkeren via Keulen voor de roy liechtenstein-tentoonstelling. Nu nog iemand vinden =)
my friends are into hiphop, i'm into poetry and small animals

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 aug 2010 21:06

frrr schreef: en dan in het terugkeren via Keulen voor de roy liechtenstein-tentoonstelling. Nu nog iemand vinden =)
Eigenlijk is Keulen met de Thalys vanuit Brussel-Zuid zeker te doen voor een daguitstap. En valt echt mee van prijs.

Die tentoonstelling ziet er inderdaad geniaal uit.
Fluctuat nec mergitur

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 01 aug 2010 21:12

JFK schreef:
frrr schreef: en dan in het terugkeren via Keulen voor de roy liechtenstein-tentoonstelling. Nu nog iemand vinden =)
Eigenlijk is Keulen met de Thalys vanuit Brussel-Zuid zeker te doen voor een daguitstap. En valt echt mee van prijs.

Die tentoonstelling ziet er inderdaad geniaal uit.
Inderdaad! Keulen staat bij mij ook nog op het lijstje om eens een weekendje naartoe te gaan, zo dichtbij maar nog nooit geweest.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 aug 2010 21:17

Keyser Soze schreef: Inderdaad! Keulen staat bij mij ook nog op het lijstje om eens een weekendje naartoe te gaan, zo dichtbij maar nog nooit geweest.
Naar het schijnt inderdaad zeer de moeite.

Ik ben er nog maar 1 keer geweest en dan nog niet echt. Enkel met de Thalys tot in Köln Hauptbahnhof omdat we daar moesten overstappen op een nachttrein naar Milaan.

Het was er toen net de Wereldjongerendagen met de Paus. Man! Nog nooit zo'n zotte Katholieke shizzle bijeengezien. En wij nietsvermoedend daartussen.

OT.
Paris, Amsterdam.
Fluctuat nec mergitur

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 02 aug 2010 13:09

frrr schreef:Ik loop met het idee rond om m'n pukkelpopticket te verkopen en een Interrailpas te kopen om door te reizen naar Denemarken en dan in het terugkeren via Keulen voor de roy liechtenstein-tentoonstelling. Nu nog iemand vinden =)
Is het een driedaags ticket?? Mijn zus heeft me gezegd mijn ogen en oren open te houden, ik denk dat zij wel interesse kan hebben :)
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

frrr
Experienced user
Experienced user

Bericht door frrr » 02 aug 2010 13:26

TVH_ schreef:
frrr schreef:Ik loop met het idee rond om m'n pukkelpopticket te verkopen en een Interrailpas te kopen om door te reizen naar Denemarken en dan in het terugkeren via Keulen voor de roy liechtenstein-tentoonstelling. Nu nog iemand vinden =)
Is het een driedaags ticket?? Mijn zus heeft me gezegd mijn ogen en oren open te houden, ik denk dat zij wel interesse kan hebben :)
Nope, zaterdag. Voor het geld dat je tegenwoordig voor een combi krijgt, zou ik bijna al heen-en-terug naar New York kunnen gaan.
my friends are into hiphop, i'm into poetry and small animals

surferke
Regular user
Regular user

Bericht door surferke » 02 aug 2010 13:57

frrr schreef:
TVH_ schreef:
Nope, zaterdag. Voor het geld dat je tegenwoordig voor een combi krijgt, zou ik bijna al heen-en-terug naar New York kunnen gaan.
'k Vind de tickets voor New York tegenwoordig ook toch serieus prijzig :cry: In elk geval: volgend jaar misschien nog eens enkele weekskes road trippen in de US and Ai :D

Maar 'k zoek een goeie bestemming om de eindejaarsperiode door te brengen dees jaar. 'k Twijfel een beetje aan Istanbul, Rome (halleluja) en Barcelona. Tips zijn welkom!

Asubuhi
Experienced user
Experienced user

Bericht door Asubuhi » 03 aug 2010 00:19

Net terug van een maand Rwanda (waarvan 1 dag gratis 8) door een afgelaste vlucht)
In september waarschijnlijk nog een weekje Spanje (als ik een niet te dure vlucht te pakken krijg)

yoti
Senior user
Senior user

Bericht door yoti » 03 aug 2010 08:18

Terug van Rusland, Mongolië en China (Trans-Siberian-Mongolian trip). Het was een unieke ervaring. Veel gezien en rondgetrokken. Hopelijk kan ik binnen een paar jaar opnieuw erop uit.

:greenthing:
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." (Mark Twain)

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 03 aug 2010 09:34

Amai, wat een reizen hierboven zeg! Rusland-Mongolië-China, Rwanda, ... :D

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 03 aug 2010 22:00

Deze jongen houdt het iets bescheidener: in september in en rond Oslo.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

unlivingsava
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door unlivingsava » 06 aug 2010 11:32

Zometeen vertrek ik naar de Ardennen om vandaaruit morgenvroeg door te rijden naar het schitterende kanton Valais in Zwitserland. twee weken genieten van de natuur hmmm...
Unliving Sava

kontrool
Experienced user
Experienced user

Bericht door kontrool » 07 aug 2010 16:19

Ik ben enkele dagen naar Amsterdam geweest. Enkele bemerkingen:
- Verkeerslichten en knoppen om over te steken voor fietsers: geniaal.
- Huur een fiets. Het openbaar vervoer zuigt daar momenteel een beetje door de speciale zomerregeling en de N-Z werken. En fietsen is gezond! :zap:
- Probeer te onthouden aan welke gracht je je fiets hebt achtergelaten. Elke gracht lijkt eigenlijk nogal op elkaar.
- Koop een Iamsterdam-kaart of een museumkaart zodat je bij elk museum de fastlane kan nemen aan de kassa. Jammer genoeg helpt dit niets aan het feit dat er in het hoogseizoen veel volk naar elk schilderij staat te gapen, zodat je nauwelijks van je cultureel verantwoorde activiteit kan genieten.
- Ga voor een hotel binnen de stad, en niet zo'n goedkoop designhotel aan de rand. Tenzij je na je reis het gevoelt wilt hebben dat je meer op een tram richting hotel hebt gezeten ipv de stad hebt gezien.
- Schrik niet als ze je in winkels en restaurant antwoorden in het engels, ook al heb je eerst een perfect nederlandse zin geconstrueerd. Als een Amsterdammer een toerist ziet, schakelen ze onmiddellijk over op Engels. Ook al kom je uit Vlaanderen. (of ik moet gewoon terug naar het spraakklasje om duidelijk te leren articuleren, dat kan ook)

MR. S
Regular user
Regular user

Bericht door MR. S » 07 aug 2010 19:07

Net terug van kamp (ook weg van huis, dus beetje reizen), en maandag voor een weekje naar Luxemburg. Dat zal een weekje van rust genieten worden!

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 07 aug 2010 21:35

Vanaf morgen op kamp :)

en ik heb er zin in!!

Gesloten