Herrezen uit de dood: Bekentenissentopic
-
- Forum addict
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Re: Herrezen uit de dood: Bekentenissentopic
Ik heb de vaatwas op het werk aangestoken terwijl er een levende vlieg in zat. Sorry vlieg.
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifyingSpringbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows
-
- Experienced user
Ik vond de koffie bij Mordicus enorm lekker...
Zo lekker dat ik er nu nog bij stilsta.

Ik dacht altijd dat ik iemand was die later heel veel kinderen wou, maar nu wil ik er gewoon geen meer...
-
- Experienced user
- Geslacht: Man
Dat treft, ik vind Mordicus ook enorm lekker.Ms Nobody. schreef:Ik vond de koffie bij Mordicus enorm lekker...![]()
So it goes.
-
- Forum addict
- Contacteer:
Op mijn werk vloog er een vlieg in de vaatwasmachine en toen deed ik hem dicht en zette ik de vaatwas aan. Sorry vlieg.
Spoiler! :
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifyingSpringbal schreef: Darwin for Premier!
-
- Forum addict
- Contacteer:
kuchtwijfelaar1987 schreef:Ik heb de vaatwas op het werk aangestoken terwijl er een levende vlieg in zat. Sorry vlieg.

-
- Forum addict
- Contacteer:
OT dan maar: Ik was me volledig bewust van de foute zinsconstructie maar had geen zin om langer na te denken over hoe ik het zou formuleren. Dat is pas een bekentenis: ik ben lui.piemelkop schreef:kuchtwijfelaar1987 schreef:Ik heb de vaatwas op het werk aangestoken terwijl er een levende vlieg in zat. Sorry vlieg.

-
- Forum addict
- Contacteer:
Huh?
Ik had het over het feit dat je vier posts eerder hetzelfde zei.
Ik had het over het feit dat je vier posts eerder hetzelfde zei.

Ik heb net 45 minuten GTA gespeeld en echt GENOTEN om sommige mensen hun gezichten voor te stellen terwijl ik hun gezicht overhoop schoot. I know, bordering on psychopathy, maar we leven maar enen keer eh...
-
- Experienced user
Hoe is het gegaan op uw eerste holebifuif?? Ik ben met iemand meegegaan (totaal niet mijn lief) bij mijn 1ste holebifuif, maar die heeft me erna zowat gedumpt voor zijn vrienden. Een geluk had ik een vrijwilligershift aan de bar om mijn nacht te vullen.wapiti schreef:Ik ga vrijdag naar Dancer en das mijn eerste holebifuif en kben eerlijk gezegd wat geïntimideerd... Lees: bang. I don't know why. En nu gaat mijn hag nie mee, dus ga ik de stap alleen moeten zetten. Oh the feet are cold...
OT: Ik begluurde vroeger wel eens de hockeyspelers die een wedstrijd speelde in de zomer aan de overkant van mijn straat. Wou weten of er mijn types van mannen er waren

Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE

uiteindelijk nog ne maat gevonden da meewou... Allez, hij wou da ik meeging...Lorke schreef:Hoe is het gegaan op uw eerste holebifuif?? Ik ben met iemand meegegaan (totaal niet mijn lief) bij mijn 1ste holebifuif, maar die heeft me erna zowat gedumpt voor zijn vrienden. Een geluk had ik een vrijwilligershift aan de bar om mijn nacht te vullen.wapiti schreef:Ik ga vrijdag naar Dancer en das mijn eerste holebifuif en kben eerlijk gezegd wat geïntimideerd... Lees: bang. I don't know why. En nu gaat mijn hag nie mee, dus ga ik de stap alleen moeten zetten. Oh the feet are cold...
-
- Regular user
ik heb tijdens mijn examens in juni de facebook van ons ma opgen gezet en een privé bericht gelezen. Ik dacht dat het om een roddel zou gaan over 1 van onze buren, maar het bleek een uitnodiging te zijn voor mijn veraasingsverjaardagsfuif...
oepsie
oepsie

i'm not a complete idiot, some parts are missing
(tholens)

-
- **BANNED**
- Contacteer:
ik heb een slachting aangericht met mijn stofzuiger...

Spoiler! :
Heb weer de ganse lengte van moulin rouge zitten bleten
-
- Experienced user
- Contacteer:
Ik ben nog nooit in Gent of Brugge geweest. 

life is like a song!!!just sing it!!
Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!
Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!
Ik ook nog nooit in Kalmthout!zottekeu schreef:Ik ben nog nooit in Gent of Brugge geweest.
Ik nog nooit in West-Timor.nomeis schreef:Ik ook nog nooit in Kalmthout!zottekeu schreef:Ik ben nog nooit in Gent of Brugge geweest.
+ op kamp was mijn snot zwart.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)
Ik heb 2 keer het tweede kleuterklasje gedaan. En het derde helemaal niet. Ja, ik ben een freak.
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
all is chill, zen and unicorns
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
all is chill, zen and unicorns
Toen ik 11 was, heb ik meegedaan met Blokken (de kinderversie op Ketnet) en ik heb toen een playstation gewonnen. Het meisje tegen wie ik speelde, moest wenen omdat ze verloor. Dat vond ik wel een beetje zielig toen.
-
- Experienced user
Ik heb ooit meegedaan aan een belspel op Radio Donna en de meest gênante smalltalk gevoerd die je als klein kind kunt hebben met iemand zoals Caren Meynen. Ze heeft me vervolgens laten winnen (ik kan alleen maar hopen dat het uit een soort van sympathie of plaatsvervangende schaamte was) en toen kocht ik met mijn 5 cd-bonnen de meest verkeerde cd's in de free record shop.