Wat was je laatste concert?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Isokrates
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Wat was je laatste concert?

Bericht door Isokrates » 30 mei 2010 01:41

iamamiwhoami schreef:Jónsi.

misschien wel het mooiste dat ik ooit heb gezien. 'k heb een traantje moeten wegpinken tijdens Kolniður. en Boy Lilikoi. Grow Till Tall = beste bis-nummer ooit.
't Was idd prachtig.

Blij dat ik toch geweest ben, tot op het laatste moment getwijfeld of ik toch niet beter achter mijn economieboek zou blijven zitten :)
Moedig voorwaarts

iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user

Bericht door iamamiwhoami » 30 mei 2010 09:31

Isokrates schreef:
iamamiwhoami schreef:Jónsi.

misschien wel het mooiste dat ik ooit heb gezien. 'k heb een traantje moeten wegpinken tijdens Kolniður. en Boy Lilikoi. Grow Till Tall = beste bis-nummer ooit.
't Was idd prachtig.

Blij dat ik toch geweest ben, tot op het laatste moment getwijfeld of ik toch niet beter achter mijn economieboek zou blijven zitten :)
idem hier, alleen staatsrecht. ik ben blij dat het Jónsi is geworden :D
- burning bridges can help you learn to fly -

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Aap in een Potje » 30 mei 2010 12:05

Tokio Hotel 8) 17 maart in Lille :D

het was super natuurlijk :D
ook al is een vriendin van mij bijna in elkaar geklopt voor een handdoek en mochten we een uur in de kou wachten tegen dat de moeder die ons kwam halen de concertzaal gevonden had, alles bij alles was het super :D
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door gepenetreerd_konein » 06 jun 2010 15:58

Gisteren Meuris op de Coupurefeesten in Gent
en het was magertjes

Wel warm weer, though
Ik heb zes kippen en een zus.

Wappy
Experienced user
Experienced user

Bericht door Wappy » 06 jun 2010 21:09

Het Belgavox concert in Brussel, en jawel Tom Dice & Sandra Kim waren van de partij! :)
"It doesn't matter what you look like, doesn't matter what you sound like, doesn't matter if they like you, just remember to be kind."

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 09 jun 2010 00:53

Vanavond Tracy'o gezien in de Glocksee. Een Franse band die gelinkt wordt aan The Kills, Suicide en PJ Harvey, maar die ik echt direct associeerde met Patti Smith, qua stijl en waarschijnlijk onbewust ook wel door de androgyne zangeres. Heel goed vond ik het en de seksuele spanning was door de hele zaal te voelen toen ze kreunend haar weinig verhullende teksten zong.

En vorige zaterdag in Chez Heinz Antitainment, Duitse moshpitband met het nodige electro-gekeyboard en zalig banale teksten. En ik dacht toen bij mezelf dat het wel nog iets voor kinderknieën zou zijn, maar dat kan ik natuurlijk niet allemaal zonder meer projecteren.
Spoiler! :
Afbeelding
Spoiler! :
Afbeelding
Spoiler! :
Afbeelding
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

Fuck_Forever
Regular user
Regular user

Bericht door Fuck_Forever » 05 jul 2010 13:34

Gisteren dankzij de truc van de chipszak toch nog een dagje Werchter kunnen meepikken om twee van mijn favoriete bands te zien: Vampire Weekend en Arcade Fire. Vampire Weekend was alles wat ik verwachtte: puur plezier. Ik wou ze al lang eens live zien en ze stelden zeker niet teleur, in tegendeel.

Arcade Fire speelde retestrak en ze stonden er met veel enthousiasme en toch was het niet het episch, verpletterende concert dat we verwachtten. Misschien lag het aan de zon die maar niet onderging of aan iets te veel nieuwe nummers (die trouwens wel echt goed klonken). Ze waren goed, maar niet onvergeetlijk, waar ik stiekem toch op hoopte.

E_v_e
New user
New user

Bericht door E_v_e » 05 jul 2010 16:54

Over Werchter gesproken, p!nk was weer dik in orde!
Damn, I love that woman!

zottekeu
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door zottekeu » 05 jul 2010 17:43

Nog maar eens een Lady Gaga verslag.

GAGA :love: :love:

1 van de beste concerten die ik tot nu toe heb gezien. Ik vond het spijtig dat ik ook zo ver zat:(.
Maar idd het sportpaleis zat vol met homo's. Naast ons zaten er homo's. Op de tram een kussend homokoppel gezien die opweg waren naar het sportpaleis.(langs ene kant niet leuk voor mij. Dat doet er mij aan denken dat ik nog steeds vrijgezel ben :oops: :oops: )

Het hoogtepunt van de avond vond ik haar grootste hits. Waar het publiek wild op ging. Just dance, pokerface, bad romance, paparazzi, Telephone (en toen nog geen hit maar nu wel) alejandro:).

En haar piano nummers (brown eyes, speechless) Ik vond speechless voor mij persoonlijk het mooiste lied van de avond(en eerlijk zo langdradig vond ik het nu ook weer niet). Een bewijs da lady gaga wel degelijk kan zingen. (drinks are over there vond ik wel grappig) :)

Wat ik nog grappig vond: Iemand gooit een dildo op het podium wat doet zij: Ze zet hem gewoon op haar hoofd. :greenthing: :greenthing: :D

Haar kostuumwissels ook de max. Denk dat er geen 1 artiest is die meer geeft om entertainment van haar publiek dan haar.
:D
Graag zou ik nog wel eens terug willen gaan echt lady gaga is de max!!!! :rock: :rock:
life is like a song!!!just sing it!!

Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!

iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user

Bericht door iamamiwhoami » 17 jul 2010 09:48

gisteren naar Rock Herk gegaan. Kap Bambino, DJ Medhi, Zombie Nation en Mr. Oizo ( :love: ).
- burning bridges can help you learn to fly -

Live4Life
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Live4Life » 17 jul 2010 14:20

Dit jaar voor het eerst, en voor de volledige 4 dagen, naar Rock Werchter geweest, en het was een schitterende ervaring. De uitspringers voor mij waren:
  • Muse
  • Faithless
  • Greenday
  • Absynthe Minded
  • Vampire Weekend
  • Florence & The Machine
  • La Roux
  • Pink
  • The Van Jets
  • The Black Box Revelations
Jónsi & Sigur Rós staan momenteel bovenaan mijn lijstje van concerten die ik zeker eens wil zien. Als de herexamens een beetje goed vallen, zal een bezoekje aan Pukkelpop onvermijdelijk worden! ^^
Afbeelding
Það Besta Sem Guð Hefur Skapað, er Nýr Dagur...

Mancunian
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Mancunian » 19 jul 2010 16:24

Gisteren naar Dour geweest

gezien: Balthazar, Baddies, Errors, The Van Jets, Brother Ali, DUM DUM GIRLS en THE RAVEONETTES

Balthazar vond ik live veel beter dan op plaat. Ik denk dat ik hun album een tweede kans ga geven na dit concertje.

Errors was DE revelatie van de dag. Heerlijke indietronic (denk maar aan Delphic, TDCC, zelfs een beetje Foals), enkel instrumentaal. Zo dansbaar

Dum Dum Girls was de voornaamste reden van mijn aanwezigheid: en ze hebben me niet teleurgesteld. Eerste twee nummers was er een probleem met de micro's dus het begin was aarzelend maar daarna was het een vet concert. Dum Dum Girls zijn de coolste chicks op deze planeet.

The Raveonettes waren ook AF! Nu ben ik zeker fan

DirtySong
Regular user
Regular user

Bericht door DirtySong » 21 jul 2010 19:29

Lady gaga =D en in november nog eens (geen nood ben geen extreme fan die blikjes cola in het haar gaat draaien ;p )

ataron
New user
New user

Bericht door ataron » 22 jul 2010 14:16

Slagsmålsklubben twee dagen geleden en het was totaal fantastisch.

gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door gepenetreerd_konein » 22 jul 2010 18:34

Adam Green was sUperleuk! Gisteren op de Gentse Feesten
en I touched him :)
never washing these hands again
Ik heb zes kippen en een zus.

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 22 jul 2010 18:39

iamamiwhoami schreef:gisteren naar Rock Herk gegaan. Kap Bambino, DJ Medhi, Zombie Nation en Mr. Oizo ( :love: ).
ik had betere dingen te doen dus echt jaloers ben ik niet, maar Kap Bambino en Mr. Oizo had ik toch ook graag bezig gezien... :)

om on topic te blijven, mijn laatste concert is al een tijdje geleden maar het was er ééntje van School Is Cool ergens in een grauw zaaltje in Borgerhout. and they rocked :rock:

TheBright
Senior user
Senior user

Bericht door TheBright » 01 aug 2010 23:21

Lefto, Andreya Triana en Leela James
in Museum M
(plus nog wat hedendaagse dans en andere voorstellingen) (oa Saskia Decoster, en de grootste van die 2 van zonde van de zendtijd)

Lefto was helemaal mijn ding,
Andreya Triana was ook tof maar veel minder goed dan verwacht
en Leela James heeft ervoor gezorgd dat ik morgen naar de bib ga om al haar cd's plus alles wat related is met Soul uit te lenen

Super vrouw datte
Yesterday I woke up sucking a lemon

* Lune *
Experienced user
Experienced user

Bericht door * Lune * » 05 aug 2010 14:31

xTheBright schreef:
Lefto was helemaal mijn ding,
Andreya Triana was ook tof maar veel minder goed dan verwacht
en Leela James heeft ervoor gezorgd dat ik morgen naar de bib ga om al haar cd's plus alles wat related is met Soul uit te lenen

Super vrouw datte
Miss Leela James! Zeker haar laatste cd (let's do it again) proberen te veroveren! Hoe ze die covers weet om te toveren... kippevel! Haar optreden was één en al soul voor de ogen en oren.
Lefto en Andreya Triana hebben me niet echt verrast. Lefto heeft al betere concerten gehad en Triana was inderdaad gewoon 'tof'.
Iedereen is Napoleon, dus vergeet de poëzie

Als klinkt goed.

analyse
Experienced user
Experienced user

Bericht door analyse » 05 aug 2010 22:04

alicia keys
tori amos
k's choice

alledrie super, maar als ik moet kiezen: alicia!
call me easy, say i'm strong..
Love me my way, it ain't wrong...

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 06 aug 2010 13:37

Gisteren op Casa Blanca een stukje Arid, daarna The Hickey Underworld, en daarna Samtex.
Alle drie niet zo geweldig; Arid en Hickey Underworld zijn niet echt mijn ding, en bij Samtex stond het geluid verschrikkelijk slecht afgesteld, helaas :(

Gesloten