Star spotted! [2]
Re: Star spotted! [2]
Jonas Geirnaert in Gent aan 't stadhuis... (kheb nog nooit zoveel bekende mensen op zo'n korte tijd gezien)
I'll do the stupid thing first and then you shy people follow... (Frank Zappa)
-
- Forum addict
- Contacteer:
Luc De Vos en ik denk Guy Swinnen(ik ben niet zo thuis daarin, 't was een bekenden) bij mijn broer zijn optreden.
zijn vorig optreden was er meer volk, maar dat was Gentse Feesten: Luc De Vos, Iwein Segers, Jonas Geirnaert, Lieven Scheire, Gunther Lamoot en die ene van thuis die verlamd was.
oh en beide ook Mout Uyttersprot
zijn vorig optreden was er meer volk, maar dat was Gentse Feesten: Luc De Vos, Iwein Segers, Jonas Geirnaert, Lieven Scheire, Gunther Lamoot en die ene van thuis die verlamd was.
oh en beide ook Mout Uyttersprot
Koen Crucke (in de Zuidstationstraat)
Lady Linn (aan de ingang van de Studio Skoop)
Fien Troch (in de cinemazaal zelf)
Roel Van Bambost (kwam een film voorstellen in de Decascoop)
Lady Linn (aan de ingang van de Studio Skoop)
Fien Troch (in de cinemazaal zelf)
Roel Van Bambost (kwam een film voorstellen in de Decascoop)
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
- Contacteer:
appelfien schreef:Roel Van Bambost (kwam een film voorstellen in de Decascoop)

-
- Experienced user
Nog niet echt een bv: Kenneth Vanbaeden (die de 13-jarige Gunther Strobbe speelt in "De helaasheid der dingen").
Vandaag nog aan de schoolpoort van mijn voormalige secundaire school.
Vandaag nog aan de schoolpoort van mijn voormalige secundaire school.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.
-
- Regular user
- Geslacht: Vrouw
Veel van de cast van kuifje een paar jaar geleden want mijn broer deed daar toen aan mee,
Kwebbel en Plop want daar heb ik toneelles van gekregen en mout uytersprot die een stuk voor mijn toneelgroep reggisseerde ( die is compleet gestoord
)
Kwebbel en Plop want daar heb ik toneelles van gekregen en mout uytersprot die een stuk voor mijn toneelgroep reggisseerde ( die is compleet gestoord

I believe in fairies, I do.
Onlangs Jan Schepens in de Delhaize (in Gent) en daarnet Frederik Sioen en Alex Callier in de Vooruit.
-
- Experienced user
Dirk Frimout, in de Lange Violettestraat, deze morgen.. 

De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.
Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..
Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)
Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..
Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)
Michiel Hendrickx, aan het fotograferen voor De Standaard in den alma.
Geestige vent
Geestige vent

lieven debrouwer op de openingsreceptie van het holebifilmfestival
-
- Forum addict
- Contacteer:
Is da al bezigMaarten schreef:lieven debrouwer op de openingsreceptie van het holebifilmfestival

Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
-
- Forum addict
Frank Van Den Broecke in het station van Leuven aan de dienstregelingtabellen
Pascale Platel aan de Vooruit
Veel BV's op de Boekenbeurs (duh)
Pascale Platel aan de Vooruit
Veel BV's op de Boekenbeurs (duh)
Rendez-vous!
DUUSD veel BV's gezien met de opening van het filmfestival in Kinepolis een maand geleden, en ik moest werken die avond 

-
- Forum addict
Bumba op de boekenbeurs
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto
Ziekte van Hashimoto
Els Flour! En ze kwam naast mij zitten op dat congres in Den Haag. En ik heb niets tegen haar gezegd. Ik ben zo slecht in netwerken
Maar hoe zeg je nu: "Hey Els Flour, wanneer ga je op pensioen? Ik wil je job." of "Hey Els Flour, mag ik voor je werken?" of "Hey Els Flour, introduceer mij eens bij al die coole feministen?" of "Hey Els Flour, jij bent mijn grote voorbeeld."
Maar ze glimlachte zo mooi naar mij in Brussel op het colloquium in Brussel, en in Den Haag had ze mij ook herkend. En in de trein toen we recht stonden, moest ze lachen met het mopje dat ik maakte tegen mijn medestudenten gendergeschiedenis over zeemansbenen. De volgende keer praat ik met haar. De volgende keer!

Maar ze glimlachte zo mooi naar mij in Brussel op het colloquium in Brussel, en in Den Haag had ze mij ook herkend. En in de trein toen we recht stonden, moest ze lachen met het mopje dat ik maakte tegen mijn medestudenten gendergeschiedenis over zeemansbenen. De volgende keer praat ik met haar. De volgende keer!
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
-
- Senior user
Merkel, Sarkozy, Hillary, Brown, Medviedev en vriendjes op het feest van 20 jaar Mauerfall in Berlijn. Van ver wel maar kom 

We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt
Jij was daar! Wauw! En iedereen hier maar zeggen hoe graag ze gisterenavond in Berlijn waren geweest!Glamourgirl_10 schreef:Merkel, Sarkozy, Hillary, Brown, Medviedev en vriendjes op het feest van 20 jaar Mauerfall in Berlijn. Van ver wel maar kom
(opmerkelijk trouwens hoe je bij iedereen de achternaam gebruikt behalve bij Hillary...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
-
- Senior user
Nja ik was er echt teleurgesteld in eigenlijk, de sfeer was echt niet zoals ik verwacht had (geen uitgelatenheid, vreugde, broederlijkheid, gekheid of alles wat ik mij voorgesteld had, behalve bij het vallen van de dominosteentjes omdat we daar al 3 uur op aan het wachten warenEcho schreef:Jij was daar! Wauw! En iedereen hier maar zeggen hoe graag ze gisterenavond in Berlijn waren geweest!Glamourgirl_10 schreef:Merkel, Sarkozy, Hillary, Brown, Medviedev en vriendjes op het feest van 20 jaar Mauerfall in Berlijn. Van ver wel maar kom
(opmerkelijk trouwens hoe je bij iedereen de achternaam gebruikt behalve bij Hillary...)

We gaan oh we gaan naar daar
-
- Forum addict
- Contacteer:
Oh ik wou echt dat ik nu daar was.Glamourgirl_10 schreef:Merkel, Sarkozy, Hillary, Brown, Medviedev en vriendjes op het feest van 20 jaar Mauerfall in Berlijn. Van ver wel maar kom