koksmuts schreef:Welke BV of andere bekendheid ben je recent tegengekomen?Spoiler! :
Star spotted! [2]
Star spotted! [2]
-
- Senior user
- Geslacht: Man
Martin Heylen
en neen, ik ben niet in Man Bijt Hond gekomen

If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)
-
- I have no life
- Contacteer:
Mezelf.
Daarnet in de spiegel.

Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
Stany crets, axel dasseleare (hoe het ook geschreven wordt), niels uit sara, die meide van "mijn restaurant" uit hasselt
, jorunn van laïs en steven de lelie
Ik woon blijkbaar in een-bv-populaire-buurt

steph schreef:Das nu ons Fie sieAltijd attent op het juiste moment én op de juiste plaats! Dankuwel. Lieve
voor jou.
Ik blog : http://myvirginstateofmind.blogspot.com
neen, ik wist niet dat hij in de Therminal zou zijn die avond, maar ik zat in een pizzeria in de St-Pietersnieuwstraat en daar was hij hartstochtelijk aan het smullen van een spaghetti (en mijn lief maakte de opmerking dat 'die man toch in alles lief en eerlijk is, ook in zijn eetgedrag')Stilicho schreef:In de Therminal? Ik was daar niet, want ik had hem al eens gezien en gehoord in de parochiezaal van Kemzeke, ah ja.tsjieptsjieptsjiep schreef:Martin Heylen![]()
Ook hartje van mijnentwege, zo'n vriendelijke, lieve en grappige man.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)
-
- Forum addict
- Contacteer:
Stany Crets en Axel Daeseleire heb ik deze week ook nog gespot, volgens mij wonen wij in dezelfde buurtsofietje schreef:Stany crets, axel dasseleare (hoe het ook geschreven wordt), niels uit sara, die meide van "mijn restaurant" uit hasselt, jorunn van laïs en steven de lelie

-
- T-Jong begeleider
Joke De Vink (of hoe je het ook schrijft) en geloof het of niet: bij mij thuis 
handig als mijn broer en haar dochter in dezelfde klas zitten en mijn broer een verjaardagsfeesje geeft ^^

handig als mijn broer en haar dochter in dezelfde klas zitten en mijn broer een verjaardagsfeesje geeft ^^
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)
mister macho min 19-kamp 2008
mister macho min 19-kamp 2008
ofwel is er iets vreemds aan de gang tussen die twee waardoor ze ervoor zorgen dat ze (collectief) elke dag in een andere buurt huizen.Keyser Soze schreef:Stany Crets en Axel Daeseleire heb ik deze week ook nog gespot, volgens mij wonen wij in dezelfde buurtsofietje schreef:Stany crets, axel dasseleare (hoe het ook geschreven wordt), niels uit sara, die meide van "mijn restaurant" uit hasselt, jorunn van laïs en steven de lelie
hihi, fantasie.
-
- Forum addict
- Contacteer:
is die voor Lyra of voor Lierse?Disco Trut schreef:Hihi, die is afgelopen weekend nog bij ons thuis geweest, dat is echt een toffe kerelKeyser Soze schreef:Ik heb ze niet samen gespot maar apart, dit even terzijde.
En vandaag zag ik Filip Joos.
Recent weeral eens gespot: Marianne (van Yasmine en De Mol, o wat een referentie, woehahaha) op stap met de kinderwagen. Die vrouw heeft een gewéldig dik g*t gekregen

-
- Forum addict
- Geslacht: Vrouw
ik heb Brie Leloup gezien maar zij mij niet.
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto
Ziekte van Hashimoto