Dromen...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
just-me
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Dromen...

Bericht door just-me » 21 jul 2009 14:37

Ik heb een paar dagen geleden een mega rare droom gehad.
Ik droomde dat Madonna naar België kwam en dat ze Gent kwam bezoeken (da's op zich al raar).
Ik was die dag ook in Gent en toen ze me zag begon ze met me te praten en dan gaf ze me een knuffel en zei ze dat alles goed komt :o Het beste was dat mijn klas daar op één of andere manier ook bijstond en ze waren stikjaloers omdat ik een knuffel van Madonna kreeg.
De raarste droom die ik ooit heb gehad.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 21 jul 2009 20:08

Ik had overlaatst een heel bizarre kotsdroom. Letterlijk.

In mijn broer zijn kamer, op't 2de verdiep, stond Homer aan tafel met stuk of 3 andere mensen op rij.
Eén ervan wou een worst eten en moest plots kokhalzen.
Die neiging plaatste zich voort naar de andere mensen totdat die bij Homer was die het loodje moest leggen. Hij kotste dus. En ineens werd het mijn vader!
Die kotste gelijk ni normaal, ik liep snel naar beneden maar het liep ook de trappen af, echt vies :o
Ik liep naar buiten op straat en zag het langs het dakraam boven uitlopen, met plassen op de grond.
Lopen lopen, tot aan de hoek van de straat een dikke 200m verder, toen mijn broer ineens achter mij verscheen en naast mij ook begon te spouwen.

En toen eindigde het.
Talk about sick dreams...

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 21 jul 2009 20:16

Vannacht gedroomd dat ik werd aangerand. De laatste tijd komen dit nachtmerries meer en meer terug...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 21 jul 2009 20:33

Echo schreef:Vannacht gedroomd dat ik werd aangerand. De laatste tijd komen dit nachtmerries meer en meer terug...
:hugs:
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

anke
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door anke » 21 jul 2009 22:20

gisteren gedroomd dat ik opgesloten zat in de notre dame in parijs
ik moest ontsnappen met een hele groep, sommige deuren waren gesloten.
Er zaten ook bewakers achter ons :s en toen we eindelijk ontsnapt waren gingen we naar de kermis.
rare droom! ik heb het een beetje opgezocht en kom tot de conclusie:
Moeilijkheden om oude problemen op te lossen, je hebt al veel onverwachte reacties gehad.
Je verlangt naar vrijheid maar je hebt het gevoel dat los komen moeilijk is.
god is a dj
life is a dancefloor
love is the rithm
you are the music

Le Rêveur
New user
New user

Bericht door Le Rêveur » 23 jul 2009 20:22

Echo schreef:Vannacht gedroomd dat ik werd aangerand. De laatste tijd komen dit nachtmerries meer en meer terug...
Das wel niet gezond hé, om zo iets te dromen.
En let maar op in de toekomst, straks wil dat iets heel lugubers zeggen :-S

Unda
Regular user
Regular user

Bericht door Unda » 23 jul 2009 20:31

afgelopen nacht zat ik terug op een examen van Geschiedenis op de middelbare school , en ik kreeg mijn papieren niet ingevuld :) wat ik ook probeerde ik kreeg niks op men papieren geschreven terwijl de tijd wegtikte , uiteindelijk ging de bel van het eindsignaal en moest ik blanco afgeven ...

Doedmoe ben ik wakker geworden volledig kapot :)
If you pay peanuts, you get monkeys

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 23 jul 2009 20:44

ik droomde over mijn ex (van nu al 2 jaar geleden ofzo) En ik wou hem sms'en dat ik van hem gedroomd had, maar toen besefte ik dat het nog wat vroeg was :p

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 23 jul 2009 21:00

Le Rêveur schreef:
Och kom, hoe kan iets als de toekomst invloed hebben op mijn huidige dromen? Het zijn gewoon vervelende dromen, meer niet (behalve dat ik 's morgens misschien wat slechter gezind ben dan anders).
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 23 jul 2009 22:33

Ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat ze sperma in mijn drank gedaan hadden. Leuk wi!
Spoiler! :
Gelukkig had ik gezien dat ze er iets ingedaan hadden, en heb ik het niet opgedronken. Maar ik voelde me wel nogal gepest.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 23 jul 2009 22:36

Echo schreef:
Le Rêveur schreef:
Och kom, hoe kan iets als de toekomst invloed hebben op mijn huidige dromen? Het zijn gewoon vervelende dromen, meer niet (behalve dat ik 's morgens misschien wat slechter gezind ben dan anders).
In't slechtste geval betekent het dat je moet oppassen voor mensen die je zorgen kunnen baren.
Volgens het korte opzoekingswerk. :wink:

Genner
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Genner » 23 jul 2009 22:52

Ik heb gedroomd dat Bart De Wever mij verkrachtte O.o Hopelijk komt dit soort dromen niet snel terug =S
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

Shinigami
Regular user
Regular user

Bericht door Shinigami » 23 jul 2009 22:58

Genner schreef:Ik heb gedroomd dat Bart De Wever mij verkrachtte O.o Hopelijk komt dit soort dromen niet snel terug =S
Dat is echt wel freaky o.O

Ik weet niet meer waarover ik droomde. Meestal vergeet ik dat eenmaal als ik wakker ben
我思う故に我在り

LiveLoveDie
New user
New user

Bericht door LiveLoveDie » 24 jul 2009 21:03

Ik herinner me mn dromen altijd als ik pas opsta, maar daarna niet meer of heel vaag. Maar meestal droom ik echt zooo raar. Paar dagen geleden weet ik nog wel, twas een kei leuke droom en toen ik wakker werd baalde ik echt zooo enorm dat het niet echt was, niet normaal. Maar die droom is nogal genant om te vertellen :lol:

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 27 jul 2009 11:10

Ik heb vannacht gedroomd dat ik voor 10 euro (+ iets achter de komma) heen en terug naar Parijs kon. En hoewel ik daar helemaal geen tijd voor had, heb ik het toch gedaan!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 02 aug 2009 23:12

Ik droomde iets gruwelijks vanacht: ik liep over straat op mijn sandalen (da's ça va) maar in mijn teva's had ik SOKKEN aan. Geen idee waar 't aan lag.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Marre
Experienced user
Experienced user

Bericht door Marre » 03 aug 2009 09:47

Springbal schreef:Ik droomde iets gruwelijks vanacht: ik liep over straat op mijn sandalen (da's ça va) maar in mijn teva's had ik SOKKEN aan. Geen idee waar 't aan lag.
:roflmao:
Afbeelding

Aquarius

Bericht door Aquarius » 03 aug 2009 11:38

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een longoperatie moest ondergaan zonder dat ik echt wist waarom.
Ik moest dan met de bus daarnaartoe in m'n eentje en ik geraakte langs de kanten van Hansbeke enzo terwijl ik gewoon in Schoten moest zijn...(een buurtgemeente)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 aug 2009 23:36

Marre schreef:
Springbal schreef:Ik droomde iets gruwelijks vanacht: ik liep over straat op mijn sandalen (da's ça va) maar in mijn teva's had ik SOKKEN aan. Geen idee waar 't aan lag.
:roflmao:
Echt niet grappig, want der passeerde net nen auto.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Animeangel
New user
New user

Bericht door Animeangel » 08 aug 2009 02:55

Laatst droomde ik over een zeehond en een dolfijn in een zwembad, ik zat op de rand van het zwembad met een Pasoa in mijn hand en dan ineens had ik de zeehond in mijn handen en was mijn pasoa weg!
En per slot van rekening was mijn zwembad in een ravijn verandert!
Daar zat ik dus, op de rand van een ravijn met een zeehond in mijn handen X')

Iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen??? :D
...Loveless... A game without love . A heart with no meaning . A hug without warmth. My past, my present, my life.

Gesloten