Spam!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Faramir
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Spam!

Bericht door Faramir » 11 jan 2008 16:45

Neen, hier is het niet de bedoeling te komen spammen, het gaat over de nieuwe Vlaamsche Komische reeks spam! Met Sofie Lemaire, Tine Reymer, Dirk Van Dyck, Karlijn Sileghem, Els Dottermans, Stijn Van Opstal, Josse De Pauw, Peter Van den Eede, Katelijne Daemen, Sofie Decleir, Michel Van Dousselaere, Lucas Van den Eynde en Koen De Graeve.
Ook comedians Kamagurka, Nigel Williams en Gunter Lamoot ( :love: ) passeren de revue.

Meer info vind je bijvoorbeeld hier.

Toch alvast een stel ronkende namen - mijn verwachtingen liggen dus hoog! 8) En wat ik vooraf al heb gezien (het teasertje, en beelden bij een reportage in Focus) lijkt bovendien zelfs die verwachtingen al in te vullen!
Ik kijk vanavond alvast.
@ onwetenden: 20u40, op canvazzz

Vitamin
New user
New user

Bericht door Vitamin » 11 jan 2008 16:52

Gisteren ook toevallig de trailer gezien toen ik op canvas afstemde (voor de zevendelige reeks over de geschiedenis van de rockmuziek). Een mooie cast hebben ze in ieder geval, de rest zal vanavond blijken. Ben benieuwd! :)

De Paus
Senior user
Senior user

Bericht door De Paus » 11 jan 2008 17:31

een must see gewoon! :lol:

enfin, hoop dat het mij niet teleur zal stellen

maar ik ben klaar ... om te lachen!
khou wss men tv-tuner klaar om mogelijke hilariteiten op youtube te toveren :lol:

De Paus
Senior user
Senior user

Bericht door De Paus » 11 jan 2008 21:49

toch wa teleurgesteld... niet wat het moest en kon zijn...
tging wa traag en wat gerokken soms... astroloog was gewoon slecht

kon wel eens af en toe (glim)lachen... "tom boonen vermist" :mrgreen:
volgende week kijk ik misschien nog eens

Dino
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Dino » 11 jan 2008 23:14

Ik heb het nie helemaal gezien. maar het deel dat ik gezien heb vond ik grappig en goe gevonden ook. k ga zeker nog kijken! :)
You're the sunshine of my life

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 11 jan 2008 23:38

De Paus schreef:astroloog was gewoon slecht
Ik vond dat stukje met Karlijn Sileghem net erg grappig - maar het "paste" hoegenaamd niet in het geheel.

Enfin, zowel bij de astrologe als van het geheel vond ik doorgaans de lichtkracht het grappigst. Wat wel vreemd is, aangezien dat toch ondergeschikt zou moeten zijn, me dunkt.

Kamagurka vond ik helemaal niet in het plaatje passen en feitelijk ook niet eens grappig, daar had ik zeker meer van verwacht...
De Paus schreef:tging wa traag en wat gerokken soms...
Daar ben ik het mee eens. D'r mocht wat meer schwung inzitten. En aan 't einde had ik zoiets van "wazzetdat - allez, dan, ni slecht".

Het kon overtuigender maar was wél grappig. En Sofie Lemaire zou mij op slag hetero kunnen maken, al was het al maar door haar mooie stem :ibi2:

dancehallchicca
Experienced user
Experienced user

Bericht door dancehallchicca » 12 jan 2008 00:22

Ik heb het even gezien en ik moet zeggen dat ik eerst verrast was maar 5 minuten nadien teleurgesteld.

Maar veel is het bij zo serie's en humor dat dit ook nog wat moet groeien en dat die afleveringen meestal wel verbeteren.

Dus ik geef het een kans :wink:
Verkeerd geparkeerd is de max!
-----------------------------------------------------
Goofy is nog steeds de beste

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 12 jan 2008 00:51

ik vond peter van den eeden met diene waal het best
en...tja, 'k had zoiets op voorhand al van: oh nee niet weer!
maar ja, weer
't is flauw en komt niet over
als je dit zet tegenover little brittain of catherine tate... :roll:
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

delirium
New user
New user

Bericht door delirium » 12 jan 2008 09:13

Ik ben ook wat teleurgesteld... ma k heb toch af en toe es moeten lachen..
"Jos Gheysen leeft nog", "2/3 van de bouwvakkers denkt dat tripartite nieuwe roetsjbaan is in Bobbejaanland" :D

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 12 jan 2008 10:58

Ik vond Gunther Lamoot nie slecht, had die nog nooit bezig gezien.. De astrologe was goe gespeeld, bijzonder goe zelfs, maar het kon mij weinig schelen want de inhoud trok op de kl*.

Maar we hebben al veer rampzaliger gezien van (pdw), dus voor mijn part mag het gerust blijven. En het programma ter -ojee wat word ik zeeziek van die tsunami aan beelden zonder duiding- zake vervangen desnoods.
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

Steven
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Steven » 12 jan 2008 11:33

Rampzalig is het niet, maar deze eerste aflevering werkt amper. :-? Ondanks het aanwezige talent. Destijds meer moeten lachen met "BrusselNieuwsStraat" eneuh ... dat is niet echt een groot compliment.

Vitamin
New user
New user

Bericht door Vitamin » 12 jan 2008 12:05

Iets langer dan verwacht blijven plakken in de fitness en aldaar een oude bekende tegen het lijf gelopen, dus meteen ook iets drinken, heb dus blijkbaar niets gemist. Niet dat tv ooit belangrijker zou zijn dan mensen, maar kom :) Ergens wel jammer en bizar, want de namen van hun cast zijn echt wel goed... :-?

koksmuts

Bericht door koksmuts » 13 jan 2008 22:01

het enige grappige was iets over J.M Dedecker in die band onderaan. :)

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 14 jan 2008 10:26

ik vond het wel goed. Voor de eerste keer vond ik zelfs iets van gunter lamoot grappig. Iets wat me nog nooit was overkomen. Men moet natuurlijk wel een beetje wennen aan de stijl van pdw maar eens dat gebeurt is is alles wel goed!
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

dancehallchicca
Experienced user
Experienced user

Bericht door dancehallchicca » 18 jan 2008 21:18

de tweede aflevering is voor mij geslaagd :!: Paar keer god moeten lachen ook met de ondertiteling :lol: En Sofie mag er inderdaad best zijn :wink:
Verkeerd geparkeerd is de max!
-----------------------------------------------------
Goofy is nog steeds de beste

Pseudo-Lysias II
Experienced user
Experienced user

Bericht door Pseudo-Lysias II » 20 jan 2008 15:54

slechtste canvasprogramma ooit!

Bij de eerste aflevering heb ik nog 2x moeten gniffelen (en dan nog uit beleefdheid, omdat lachen met J-M Dedecker nu eenmaal -altijd- grappig is), bij de tweede aflevering was enkel de bijdrage van Gunther Lamoot grappig. Al de rest is een in der haast bij elkaar gezocht hoopje zielige halve grappen: Er is amper structuur in het programma, de humor is goedkoop, de gekozen onderwerpen te gemakkelijk, de thema's zijn amper uitgewerkt, de 'gesprekken' en interviews zijn chaotisch, nietszeggend en allesbehalve grappig, de inkleding van het geheel is daarenboven nog eens volstrekt artificieel.
Het moet zeker al sinds sketch-up op VTM geleden zijn dat er nog zo weinig humor zat in een komisch programma. Volstrekt canvas-onwaardig. Ander en beter graag!

BeTheB
New user
New user

Bericht door BeTheB » 21 jan 2008 23:52

Ik keek ook met veel verwachtingen uit naar dit programma, en ik vond het ook erg bedroevend... Ik weet niet of ik mag doorlinken naar mijn blog, maar daar heb ik de eerste aflevering fel kritisch geanalyseerd, en een scriptje geschreven voor hoe ik het dan wel zou doen. Bij deze voor wie wil de link: Blog-entry

Gesloten