ik ben hier ongeveer een jaar geleden heel even regelmatig poster geweest, en dan heb ik het (tot mijn grote schaamte) weer verwaarloosd... Tot nu! Ik hoop echt dat ik het deze keer een beetje beter volhoud, want eigenlijk heb ik me stiekem wel hard geamuseerd de vorige keer... Ongelooflijk enthousiaste mensen enzo

Misschien even terug voorstellen: ik ben 21, single (niet dat ik hier ben om daar wat aan te doen, maar hey, wie weet wie leer ik hier kennen), student in Leuven (laatste jaar burgerlijk ingenieur computerwetenschappen). Dat laatste is eigenlijk niet mijn echte passie, ik zou enorm graag iets in film/tv gaan doen, maar de vraag is nog of ik daar na mijn huidige studies nog de kans voor ga krijgen... Maar dat zijn zorgen voor later I suppose

Euhm hobbies dus duidelijk film, het betere boek, schrijven, euh... gohja weet ge, als ge iets wilt weten van mij, vraag gewoon maar op, er zijn weinig dingen waar ik niet op wil antwoorden

En wat kom ik hier doen... Wel, zoals al gezegd heb ik me hier vorige keer goed geamuseerd, en dat is de hoofdreden. Maar het doet soms ook gewoon deugd om eens van gedachten te kunnen wisselen met mensen die hetzelfde doormaken als ik. Dat kan altijd een goeie steun zijn, en zo hoop ik op mijn beurt ook weer misschien een klein beetje steun te zijn voor iemand anders. Als ik dat kan zijn dan is mijn missie hier geslaagd.
Zo, hiermee is de kickoff van deze nieuwe editie BeTheB@wjnh gebeurd, alvast bedankt om hem te lezen

Grtz,
B