even voorstellen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Nautulus
New user
New user
Geslacht: Man

even voorstellen

Bericht door Nautulus » 07 jan 2008 14:02

hoi iedereen.

zoals je ziet ben ik behoorljk nieuw hier maar ik kom al wat vaker hier om raad en info. ik heb nooit iets gepost omdat ik bang was dat iemand er ooit achterkwam da ik Bi was.

maar men levenswind is nu wat aan het draaien en ik probeer zoveel mogelijk havens uit tot ik er een vindt waar ik me thuis voel.

men echte naam is niels trouwens en ik ben geboren en getogen in hechtel-eksel. ik weet het al van mijn 11 a 12 jaar dat ik Bi ben. ik hebt dit echter altijd keihard onderdrukt om men ouders en omgeving. nu er op het eind van men 18 verjaardag en de daarop volgende maanden heel wat gebeurt is(eerste kus van een jongen), ben ik nu zowat men borst aan het nat maken in deze nieuwe wereld. ik heb nog niets aan men ouders verteld en men eerste maten die het wisten zijn erachter gekomen door toeval. maar tot nu heb ik nog 4 anderen in vertrouwen genomen en begin ik men draai te vinden.

wat ik vooral zoek nu is ..wel raad. ik zie dat sommige al op een leeftijd van 15 er uit zijn gekomen en ik vind da geweldig. maar ik ben nu al bijna 20 en ik zit nog steeds vast in mijn oud patroon helaas.

ik heb al hier en daar wat gepost en ik hoop dat ik dat vaker kan doen. maar het feit is dat we maar 1 computer hebbe en ik dus vaak in het midden van een bericht moet stoppen omdat er iemand binen kom.

ik zit met een relaas van gevoelens en ik kan deze niet kwijt thuis. daarom dat ik me ook hier in geschreven heb.

met warme groeten en nen hoopvolle blik op de toekomst^^

niels

Tuurke
Regular user
Regular user

Bericht door Tuurke » 07 jan 2008 14:29

welkom op dit (verslavende) forum niels!

en wees gerust, iedereen komt wel op z'n pootjes terecht. jammer genoeg duurt dit bij de één al wat langer als bij de ander.

jammer dat voor sommige mensen homofoob zijn, maar ooit komt het goed!

welkom dus !!
Als men zegt dat niets onmogelijk is, is het dan in feite niet onmogelijk dat het woord onmogelijk is uitgevonden?

Apollo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Apollo » 07 jan 2008 14:55

Van mij ook van harte welkom op het forum.

Iedereen doet dit allemaal op zijn eigen tempo. Ikzelf was pas op mijn 21ste eruit dat ik homo was. Dus je moet nog niet panikeren. Dat komt allemaal meestal vanzelf wel in orde.

En als je vragen hebt of als je raad nodig hebt, is dit forum een ideale plek om ze te stellen. Hier zijn genoeg mensen die je wel willen helpen.

Hopelijk word je het hier snel een beetje gewoon en ik wens je hier nog veel lees- en schrijfplezier.
Adventure lies ahead. You only need to take the first step.

Nautulus
New user
New user

Bericht door Nautulus » 07 jan 2008 14:57

dank je :)

bieke007
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door bieke007 » 07 jan 2008 15:01

Welkom op het forum Niels!
every new beginning comes from some other beginning's end

dancehallchicca
Experienced user
Experienced user

Bericht door dancehallchicca » 07 jan 2008 16:02

welkom hier :hugs: .Ik denk dat je er zeker wel uit geraakt.Waarom sluit je je niet aan bij een holebi jongerengroep?Dan kan jer er met heel veel mensen over praten.

Veel post en leesplezier :!:

Groetjes Bieke
Verkeerd geparkeerd is de max!
-----------------------------------------------------
Goofy is nog steeds de beste

Nautulus
New user
New user

Bericht door Nautulus » 07 jan 2008 16:18

oh man ik zou niets liever willen.

maar feit is dat ik gewoon niet durf. ouders mogen het ook nie weten.
als ik ooit de moed heb dan zou ik eens naar een holibi fuif wille gaan. maar zolang ik niet durf..tja
weinig kans he

delirium
New user
New user

Bericht door delirium » 07 jan 2008 16:20

ik heb dat ook, k zou wel willen ma k heb voorlopig het lef nog niet... hopelijk ooit :)

Faramir
Forum addict
Forum addict

Re: even voorstellen

Bericht door Faramir » 07 jan 2008 19:48

Nautulus schreef:wat ik vooral zoek nu is ..wel raad. ik zie dat sommige al op een leeftijd van 15 er uit zijn gekomen en ik vind da geweldig. maar ik ben nu al bijna 20 en ik zit nog steeds vast in mijn oud patroon helaas.
Dat hoeft geen nadeel te zijn - integendeel misschien zelfs. Op jouw leeftijd sta je al steviger in je schoenen, heb je al een meer volwassen kijk op het leven, wat zeker en vast meerwaarde kan zijn ;)

Naar een jongerengroep gaan, wel, op zich is daar niet veel te durven aan hoor. Het lijkt misschien een enorme 'drempel', maar probeer eerst naar een activiteit te gaan met instapmoment, dan kan je eerst met het hele gebeuren vertrouwd raken :)
Dat je ouders dat niet mogen weten, is natuurlijk een ander paar mouwen, maar mettertijd zal je vast wel het vertrouwen vinden om hen in te lichten, als je dat wil tenminste.

Enfin, ik heb hier en daar al berichten van je gezien, je lijkt je weg dus al best wel te vinden - dan rest me enkel nog: Hartelijk welkom!

angel in heaven
Experienced user
Experienced user

Bericht door angel in heaven » 07 jan 2008 20:48

Ook van mij een hartelijk welkom op dit forum niels :hugs: !!
A cynic is a man who knows the price of everything and the value of nothing. (O. Wilde)

steph
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door steph » 07 jan 2008 20:54

Welkom Niels! :wink: Ik ben bijna 20, ben ook helemaal nog niet out (op een paar vrienden na) en sta er ook vaak van versteld hoe snel sommigen er uit raken voor zichzelf en hoe moedig ze dan ook zijn om die stap naar een outing te zetten. Ikzelf ben echter ook nog helemaal niet zo ver. Ik ben al een paar keer naar een jongerencafé voor holebi's geweest. Dit is gemakkelijker nu ik op kot zit. Maar het café binnenstappen blijft voor mij ook een drempel. Eens binnen voel ik mij echter al veel meer op mijn gemak. Oef! Eindelijk es jezelf zijn lucht enorm, enorm op. Ik kan je dus enkel maar aanraden: probeer die stap te zetten. Al ga je maar ff kort (en int geniep) binnen, je zal zien hoeveel je eraan zult hebben!! Einde eerste lezing :lol:

Voor de rest wens ik je veel plezier op dit forum! En indien je nu examens hebt: probeeeeeeeeer (!) dit forum te mijden, ook al is dat onmogelijk :wink: Kspreek uit ervaring dezer dagen 8)

steph x
Soulmates never die !

Stein
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stein » 08 jan 2008 07:56

Welkom op het forum Niels. Je hebt nu vast al wel door dat je hier niet de enige bent die dat allemaal moet meemaken. Hier kan je alles neerschrijven en je begrepen voelen door anderen. Ik wens je hier massa's postfun en hoop dat je niet te veel onderbroken zal worden thuis :wink:

greeneggs7
Regular user
Regular user

Bericht door greeneggs7 » 09 jan 2008 04:40

:hugs: hartelijk welkom op het forum niels!

En maak je niet té veel zorgen... Kijk gewoon op wie je valt, en sta hier dan ook voor open. Je bent wie je bent, zie jezelf graag en dan zal het voor anderen ook gemakkelijker zijn je te aanvaarden zoals je bent en je graag te zien.

Veel postplezier en veel succes met je ontdekkingstocht door je eigen gevoelens en door het leven :wink:

dikke kus
pinguïns zijn hip!

Waarom God eerst de man maakte?
Je maakt toch altijd eerst een kladversie voor je aan je meesterwerk begint. :lol:

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 09 jan 2008 14:14

welkom! Veel plezier hier!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling