Gedemilitarizeerde zones aub!?!?!?!?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
knibbel

Bericht door knibbel » 24 dec 2002 15:12

Baccalaureus schreef:Wat heeft dat er nou weer mee te maken!? We spreken hier over dit jaar, niet volgend jaar. Ik heb er -nogmaals- geen greintje spijt van dat ik niet mee doe, whatever is said and will be said!! Het gaat hier om het feit dat niet-deelnemers lastig gevallen worden door het -soms misplaatst- enthousiasme van de IHJO-ers. Dit jaar ben ik een niet-deelnemer, en een die wordt lastig gevallen. :evil: Als ik volgend jaar meedoe, dat zien we dan wel, zal dat dan ook met respect voor UNO leden zijn.
jadde jadde jadde :roll:

:wink:

Ruudje
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Ruudje » 24 dec 2002 15:12

There's no such thing as UNO...

Jullie bestaan officieel ni eens :wink:

En trouwens binnen een paar weken wordt der nauwelijks nog iemand opgehoffen, alleen nog me voorbedachte rade. Tegen dan weet iedereen toch van iedereen wie der meedoet, en zullen niet-deelnemers ook niet meer opgehoffen worden...

xxxxxxxxxxxx

SaarS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door SaarS » 24 dec 2002 15:45

knibbel schreef:vanaf nu speel ik President B.U.S.H (Beruchte Uno Sukkels Heffer)
mijn doel zal zijn alle plannen van de UNO te ondermijnen en mezelf tot spelleider te bombarderen.....

be afraid......be very afraid :evil:
:lol: het zou dan misschien ook handig zijn als je de UNO's zover krijgt om een groot kruis op hun rug plakken, kwestie van de juiste personen te hebben;-)
anders kan er daar ook nog een afzettingsgroep tegen opgezet worden
... like a fire burning deep in my soul...

knibbel

Bericht door knibbel » 24 dec 2002 15:46

saar schreef:
knibbel schreef:vanaf nu speel ik President B.U.S.H (Beruchte Uno Sukkels Heffer)
mijn doel zal zijn alle plannen van de UNO te ondermijnen en mezelf tot spelleider te bombarderen.....

be afraid......be very afraid :evil:
:lol: het zou dan misschien ook handig zijn als je de UNO's zover krijgt om een groot kruis op hun rug plakken, kwestie van de juiste personen te hebben;-)
ik ga me vooral tegen bacca en timmy richten :evil: :P

Baccalaureus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Baccalaureus » 24 dec 2002 15:49

I'm prepared! :P

Oderint, dum metuant... Nunc morere!!!

:snipersmile: :2gunfire:
Hong wu, shun tian!! (qi bao ping an...)

Baccalaureus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Baccalaureus » 24 dec 2002 15:53

saar schreef: :lol: het zou dan misschien ook handig zijn als je de UNO's zover krijgt om een groot kruis op hun rug plakken, kwestie van de juiste personen te hebben;-)
Ha, nee. Wij sluipen liever anoniem rond! Op die manier zijn we het dodelijkst!! Hah, wij zullen onze moraal overal in de grootste duisternis laten ontkiemen! Groot zal de chaos zijn als plotseling over heel Vlaanderen de UNO-filosofie ontembaar ontspruit. Het zal elke molecule van de lucht met zijn aanwezigheid aangetast hebben, onuitroeibaar! :lol:

SaarS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door SaarS » 24 dec 2002 17:26

Baccalaureus schreef:
saar schreef: :lol: het zou dan misschien ook handig zijn als je de UNO's zover krijgt om een groot kruis op hun rug plakken, kwestie van de juiste personen te hebben;-)
Ha, nee. Wij sluipen liever anoniem rond! Op die manier zijn we het dodelijkst!! Hah, wij zullen onze moraal overal in de grootste duisternis laten ontkiemen! Groot zal de chaos zijn als plotseling over heel Vlaanderen de UNO-filosofie ontembaar ontspruit. Het zal elke molecule van de lucht met zijn aanwezigheid aangetast hebben, onuitroeibaar! :lol:
en dan durven jullie het van ons spel irritant en ellendig te noemen???????

Baccalaureus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Baccalaureus » 24 dec 2002 17:32

:lol: Oog om oog, tand om tand, zegt je dat iets? :P

SaarS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door SaarS » 24 dec 2002 18:29

Baccalaureus schreef::lol: Oog om oog, tand om tand, zegt je dat iets? :P
en volgend jaar hand in hand met de derde editie ( als je WEL meedoet ;-) )

Timmy
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Timmy » 24 dec 2002 19:32

Je kan gewoon idd geen gesprek normaal gesprek voeren.

Idd je hebt een lijst, gelieve je daar aan te houden. Ik werd zelfs opgehoffen 2x door 't zelfde meisje, en ik had haar gezegd dat ik niet meedeed :evil:!
So when you're feeling kind of mixed up
just remember it's a mixed up world
and when you're feeing life is just too tough
just remember you're a real tough girl

knibbel

Bericht door knibbel » 24 dec 2002 20:02

Timothy verschgeperst.be schreef:Je kan gewoon idd geen gesprek normaal gesprek voeren.

Idd je hebt een lijst, gelieve je daar aan te houden. Ik werd zelfs opgehoffen 2x door 't zelfde meisje, en ik had haar gezegd dat ik niet meedeed :evil:!
ge gaat nog honderden keer opgehoffen worden door mij
ook al heb je chocomelk EN ne pizza vast :P

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 24 dec 2002 20:22

Bij deze sluit ik me ook aan bij het Gentse filiaal van de UNO.
Alhoewel het spel mij al minder begint te storen. Tijdens 't nieuwelingenweekend met VG is er zelfs niemand opgeheven geworden.

Timmy
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Timmy » 24 dec 2002 21:58

knibbel schreef:
Timothy verschgeperst.be schreef:Je kan gewoon idd geen gesprek normaal gesprek voeren.

ge gaat nog honderden keer opgehoffen worden door mij
ook al heb je chocomelk EN ne pizza vast :P
:P:P:P :evil: :evil: :evil:

Die kans is klein, ieeeuw, wat een combinatie :-?

bertje

Bericht door bertje » 24 dec 2002 22:15

Baccalaureus schreef:Dit jaar ben ik een niet-deelnemer, en een die wordt lastig gevallen. :evil:
oke, maar je zal moeten toegeven dat je een niet-deelnemer bent die enorm veel plezier schept in het zich aan de rand van het gebeuren ophouden... en die heel nadrukkelijk constant staat te roepen 'ik doe niet mee en wens niet opgehoffen te worden!' ge beseft dan toch dat dat een rode lap op een stier is?

Timmy
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Timmy » 24 dec 2002 22:20

bertje schreef:
Baccalaureus schreef:Dit jaar ben ik een niet-deelnemer, en een die wordt lastig gevallen. :evil:
oke, maar je zal moeten toegeven dat je een niet-deelnemer bent die enorm veel plezier schept in het zich aan de rand van het gebeuren ophouden... en die heel nadrukkelijk constant staat te roepen 'ik doe niet mee en wens niet opgehoffen te worden!' ge beseft dan toch dat dat een rode lap op een stier is?
Het triestige lot der martelaren :P:P:P?

Baccalaureus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Baccalaureus » 25 dec 2002 09:42

saar schreef: en volgend jaar hand in hand met de derde editie ( als je WEL meedoet ;-) )
Innerlijke bedrijfsspionage noemen ze dat dan! :wink:

Baccalaureus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Baccalaureus » 25 dec 2002 09:56

Timothy verschgeperst.be schreef:
Het triestige lot der martelaren :P:P:P?

Inderdaad, ik bied mijn linkerwang aan! :D

bertje schreef: oke, maar je zal moeten toegeven dat je een niet-deelnemer bent die enorm veel plezier schept in het zich aan de rand van het gebeuren ophouden... en die heel nadrukkelijk constant staat te roepen 'ik doe niet mee en wens niet opgehoffen te worden!' ge beseft dan toch dat dat een rode lap op een stier is?

Poegh, zoals ik al zei is observeren soms leuker dan deelnemen... :wink: Let toch maar op met dat "enorm veel plezier". Rein en Timothy hebben gelijk, een normaal gesprek kan je al niet meer voeren. En het is toch niet de bedoeling om naar het VG Café af te zakken enkel en alleen nog om te gaan deelnemen aan een spelletje (of niet)?

Baccalaureus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Baccalaureus » 25 dec 2002 10:04

En nu we hier toch zijn:

Artikel 9.

UNO-leden hebben het recht om de terreinen die behoren tot hun eigendommen of waarover zij een dergelijke volmacht beschikken al dan niet als ophef-vrije zone te declareren.

Voila, de eerste neutrale zone in De Brug is een feit! En wie zich daar niet aan houdt wordt persoonlijk verwijderd als storend element! :D

bertje

Bericht door bertje » 25 dec 2002 11:32

Baccalaureus schreef:En nu we hier toch zijn:

Artikel 9.

UNO-leden hebben het recht om de terreinen die behoren tot hun eigendommen of waarover zij een dergelijke volmacht beschikken al dan niet als ophef-vrije zone te declareren.

Voila, de eerste neutrale zone in De Brug is een feit! En wie zich daar niet aan houdt wordt persoonlijk verwijderd als storend element! :D
als je het over het lokaaltje van het (is het 'het' of 'de') KHK hebt, ben ik volledig akkoord, daar zal ik nooit komen opheffen. bij deze plechtig beloofd... of ik loop alsnog in mijnen blote flikker door de veldstraat...

maar als je nu aan het proberen bent om de gehele brug ophefvrij te maken zal ik je toch moeten teleurstellen. daar hebben wij namelijk evenveel beslissingsrecht en kan er dus geen akkoord bereikt worden.

Baccalaureus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Baccalaureus » 25 dec 2002 11:40

Nee hoor, ik heb het wel degelijk over 'mijn' lokaaltje, of beter -dat van het KHK. Alhoewel... ik ben baas over het KHK, dus ook over het lokaal 8) :D . (In afkorting klinkt alleen "het" als juist, maar het is "de" KunstHistorische Kring :roll: .)

Haaa... fijn om een rustige haven te hebben in het door VG geteisterde De Brug :wink: . En dan hebben we het nog niet over de -ahum- zeer actievolle scenario's die zich soms afspelen aan de Resto in hetzelfde gebouw... :lol:

Gesloten