Al Ooit verliefd geweest op iemand VEEL oudr of VEEL jonger?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
ShiningStarAngel

Al Ooit verliefd geweest op iemand VEEL oudr of VEEL jonger?

Bericht door ShiningStarAngel » 27 jul 2007 14:37

Hey, wat ik me afvraag en mss niet ik alleen :wink:
Zijn jullie al ooit verliefd geweest op iemand veel jonger of veel ouder?
Heb je het hem haar verteld?
Hoe ging je er mee om?
Is het iets geworden?
Hoe wist je dan dat hij/zij ook holebi was?

Alee
Grtjess!

captain D
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door captain D » 27 jul 2007 15:15

is een topic voor kuikentje :wink:

goh nog veel ouder nog niet. Veel jonger zeker niet want dat zou strafbaar zijn (is ni de enigste reden waarom niet).
wel zo al 7 jaar ouder is zowat het oudste maar denk dat leeftijd ni zo belangrijk is maar wel hoe die persoon zich gedraagt. Ken mensen die op hun 23ste al 'oud zijn' maar evengoed mensen van 35 die nog veel jonger lijken
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Kuikentje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Kuikentje » 27 jul 2007 15:41

hier spreekt schijtbroekje

ik ben verliefd op Anick en die is 10 jaar ouder

ik ga niet aan jullie neus hangen hoe ik het verteld heb maar denk dat sommigen wel weten hoe ;)

had in elk geval het lef niet om het haar in het gezicht te zeggen

wacht nog op een antwoordje

Kuikentje
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 27 jul 2007 17:35

10 jaar? Zo gigantisch veel ouder vind ik dat nu eerlijk gezegd niet.
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

Mr Cash
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mr Cash » 27 jul 2007 17:47

Sid schreef:10 jaar? Zo gigantisch veel ouder vind ik dat nu eerlijk gezegd niet.
che?! :o
Darjeeling, Assam, Lapsang -
Kenya, India, Ceylon -
The Empire flows like rivers through your living room

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 27 jul 2007 18:54

goh, mijn beste vriendin, volgende maand 19, is samen met iemand van 31.

ze zijn al 13 maanden samen en zijn het gelukkigste koppel dat ik al heb gezien eigenlijk.

if it works, it just works.

schatteke
New user
New user

Bericht door schatteke » 27 jul 2007 19:04

hey ik ben ook al met iemand die tien jaar ouder is dan mij geweest ik was er zestien en hij 26 daaarmeemaar leeftijdspeelt ni echt een rol voor maar ik heb graag iemand ouder dan mij dan jonger

xxxjes schatteke

aardbeitje

Bericht door aardbeitje » 28 jul 2007 10:34

2 jaar geleden met een man van 32, he was almost twice my age
de enige jongen waar ik voor gevallen ben maar toen ik hem vroeg wat dit (lees: knuffelen en kussen) voor hem betekende zei hij: "Ik amuseer mij gewoon." :o can you actually believe that !!! hij was 32 en nog zo verschrikkelijk onvolwassen, aaargh

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 28 jul 2007 15:53

Mijn grootste liefde tot nu toe was 15 toen ik er 26 was. 't Was niet gemakkelijk vooral voor onze ouders, maar da werd veel beter toen ik op de koffie geweest ben :) We hebben het toch een maand of 9 uitgehouden :) (En we zien elkaar nog altijd af en toe)

mithrandir
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door mithrandir » 28 jul 2007 16:01

samengeweest met iemand die 13 jaar ouder was, ikke 20 hij 33

Danika
Regular user
Regular user

Bericht door Danika » 28 jul 2007 16:14

Hmm, ja :D
Meestal zo iemand die dubbel m'n leeftijd is ofzo.. Een keer iemand die over de 40 was :D En ik was er 13..
Maar heb zo dingen nooit gezegd tegen die personen... Je weet dat het niks kan worden (denk dat ze allemaal hetero waren :D ) en dan moet je die mensen daar niet mee lastigvallen eh :P

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 28 jul 2007 18:08

Mr Cash schreef:
Sid schreef:10 jaar? Zo gigantisch veel ouder vind ik dat nu eerlijk gezegd niet.
Ik vind in de eerste plaats dat leeftijd absoluut geen rol speelt, tis nix meer dan een belachelijk getal.
Anyway: echt gigantisch veel ouder is voor mij toch wel minstens 15 jaar. De rest is ouder ja, maar zo'n enorm verschil vind ik dat niet.
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

ShiningStarAngel

Bericht door ShiningStarAngel » 29 jul 2007 14:24

Sid schreef:
Mr Cash schreef:
Ik vind in de eerste plaats dat leeftijd absoluut geen rol speelt, tis nix meer dan een belachelijk getal.
Anyway: echt gigantisch veel ouder is voor mij toch wel minstens 15 jaar. De rest is ouder ja, maar zo'n enorm verschil vind ik dat niet.
Ik vind eigenlijk dat dat afhangt van hoe oud je zelf bent.. als je 16 bent is iemand die 27 is veeel ouder voor je tov als je er 22 bent en je hebt met iemand van 33 dan valt die 11 jaar leeftijdsverschil minder hard op.. Alee zo denk ik erover..

mithrandir
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door mithrandir » 29 jul 2007 15:03

ShiningStarAngel schreef:
Sid schreef:
Mr Cash schreef:
Ik vind eigenlijk dat dat afhangt van hoe oud je zelf bent.. als je 16 bent is iemand die 27 is veeel ouder voor je tov als je er 22 bent en je hebt met iemand van 33 dan valt die 11 jaar leeftijdsverschil minder hard op.. Alee zo denk ik erover..
heel zeker zo, neem he tmaar eens in het extraam dan zie je het duidelijker
iemand van 10 die samen is met iemand van 20 of iemand van 30 die samen is met iemand van 40

ShiningStarAngel

Bericht door ShiningStarAngel » 29 jul 2007 15:59

Inderdaad.. Maar wat als je dan verliefd bent.. Hoe ga je ermee om als je niet weet of hij of zij ook holebi is?? en zou je het vertelle of gewoon voor jezelf houden?

Danika
Regular user
Regular user

Bericht door Danika » 29 jul 2007 16:07

Mja, niet vertellen meestal..
Hangt natuurlijk van het leeftijdsverschil af, hoe groot het is, en of het al dan niet een leerkracht is :wink:
Want dan zeg je het ook best niet :D
Anders, tja, ik denk niet dat ik het ooit al gezegd heb tegen iemand die een stuk ouder is. Ik ben nu zelf nog maar 15 :wink: Ik denk niet dat iemand van 24 of 29 mij zou zien zitten als die m'n leeftijd al weet... Puur door die leeftijd...
Maar vanaf 18j zou ik het wel zeggen :P

ShiningStarAngel

Bericht door ShiningStarAngel » 29 jul 2007 16:12

Danika schreef:Mja, niet vertellen meestal..
Hangt natuurlijk van het leeftijdsverschil af, hoe groot het is, en of het al dan niet een leerkracht is :wink:
Want dan zeg je het ook best niet :D
Anders, tja, ik denk niet dat ik het ooit al gezegd heb tegen iemand die een stuk ouder is. Ik ben nu zelf nog maar 15 :wink: Ik denk niet dat iemand van 24 of 29 mij zou zien zitten als die m'n leeftijd al weet... Puur door die leeftijd...
Maar vanaf 18j zou ik het wel zeggen :P
ja vanaf 18 denk ik dat ik het mss ook wel durf zeggen.. maar dat is nog 2 jaar! Grr! hihi tegen dan heeft die mss al iemand! owhh..:( Hopeloos!

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 29 jul 2007 16:18

ik heb nog nooit aan iemand verteld dat ik er iets voor voel.

de horror.

ik heb eigenlijk gewoon duidelijk laten blijken.
op zich ook nog maar 1, eventueel 2 keer voorgehad.
in both cases heb ik die persoon dan gewoon gekust.

the second one kissed me back and he ended up being my boyfriend. ^^

kissing is the way to go 8)
alhoewel het mss wel raar is bij iemand die veel ouder is of die gewoon geen flauw idee heeft van u infatuation. of beide.

maar goed, dit is eigenlijk :offtopic:

on topic dan maar: nee :)

Kikkerkop

Bericht door Kikkerkop » 29 jul 2007 23:59

verliefd nog nie.

ma mannen die ouder zijn hebben over het algemeen meer aantrekkingskracht dan broekventjes.

Jurii

Bericht door Jurii » 30 jul 2007 11:32

Ja, twee keer :)
Men laatste lief was 20 O_o en ik ben ook es verliefd geworde op een engelse die ook 20 was...
Iedereen was zooo tegen ons toen men lief en ik door de stad liepen enzo... Maja, twas wel zo dat hij sex wilde en ik niet, maar hij dwong mij niet ofzo...

Gesloten