ik kan haar gewoon niet vergeten

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
katharina
New user
New user
Geslacht: Vrouw

ik kan haar gewoon niet vergeten

Bericht door katharina » 09 mei 2007 22:21

Ik ben hier ondertussen al een paar keer komen zagen over mn gevoelens voor een lerares, :oops: maar ik heb gewoon niemand met wie ik er rustig over kan spreken.

Ik kan haar helemaal niet uit mn hoofd zetten. Ik zie haar iedere dag en ben daar heel erg blij om, maar ik weet wel dat juist dat het grote probleem is.

Een paar weken geleden heb ik haar er over gesproken in de hoop dat ze het zou begrijpen en ik weet niet wat ik had verwacht, maar ze heeft nu alle contact verbroken, met de boodschap dat haar spreken niet echt de goede manier is om haar te vergeten. Vroeger ging ik af en toe met haar babbelen en ik had daar veel aan. Ze heeft me echt veel geholpen, maar ja nu...
En wsl heeft ze wel gelijk, maar mn gevoel zegt dat ik het nodig heb met haar te kunnen praten over wat ik voel, om het zo beter te kunnen plaatsen en er uiteindelijk mee te leren leven.
Nu kan het echt niet verder zo, ik moet er echt op een of andere manier een einde aan kunnen maken...

Soms heb ik het gevoel dat het beter gaat, maar telkens opnieuw daagt ze dan weer op en is alles weer zoals het was. Ze is zo onbereikbaar dichtbij. Elke dag heb ik les van haar, maar nooit kan ik haar even voor mij alleen hebben. Dat is vrij frustrerend en alles.

Zaterdag was het galabal vn mn schooltje en wie was er daar natuurlijk ook mét haar vriend? Jaja... Dat deed pijn, maar ik heb me toch goed geamuseerd. Alleen, ietwat aangeschoten, probeerde ik de hele tijd in haar buurt te blijven en heb soms 'perongeluk' tegen haar aan gedanst. Ze is niet dom, he, natuurlijk had ze dat door. En ik me maar schamen deze week...

Door mn gevoelens voor haar ontdekte ik ook dat ik ontzettend jaloers kan zijn (nooit gedacht v mezelf...). Er is een meisje dat problemen heeft thuis en iedere week zie ik hoe ze met haar afspreekt om even te praten. Het is anders, maar toch. Ik vind het ambetant v mezelf, maar ik ben écht jaloers op haar. Gemeen eigenlijk...

Ik wil alleen dat ze gewoon kan doen tegen mij en dat we af en toe gewoon kunnen babbelen, maar ik durf het haar niet te vragen...
Zo zielig gedoe zit er weer op, dankje om de moeite te doen dit te lezen... :merci:

Liefs

lazy
New user
New user

Bericht door lazy » 09 mei 2007 22:59

de moeite om te lezen is niets... het is jammer dat we niet meer kunnen doen.... :hugs:

Stein
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: ik kan haar gewoon niet vergeten

Bericht door Stein » 10 mei 2007 07:45

katharina schreef:Door mn gevoelens voor haar ontdekte ik ook dat ik ontzettend jaloers kan zijn (nooit gedacht v mezelf...). Er is een meisje dat problemen heeft thuis en iedere week zie ik hoe ze met haar afspreekt om even te praten. Het is anders, maar toch. Ik vind het ambetant v mezelf, maar ik ben écht jaloers op haar. Gemeen eigenlijk...
Dat is helemaal niet abnormaal hoor, iedereen is wel eens jaloers, de ene al wat meer als de ander. Je moet jezelf daarom niet direct gemeen gaan vinden :hugs:

Het is wel jammer dat ze nu alle contact met jou verbroken heeft, maar misschien is dat wel het beste om haar gemakkelijker te vergeten.

Binnen 2 maanden is het vakantie... dan hoef je haar voor (minstens) 2 maanden ook niet meer te zien. Misschien lukt het je wel om haar dan te vergeten. Nog even doorbijten :hugs:

Mysterious Girl
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mysterious Girl » 11 mei 2007 21:24

Dus als ik het goed begrijp heb je je lkr verteld over je gevoelens en heeft ze alle contact (buiten dan de lessen natuurlijk) met je verbroken? Als dit zo het geval is, dan maak je haar misschien beter duidelijk dat dat beter niet zo is. Zoals je zelf zegt is het wss beter om af en toe daar eens over te praten met haar. waardoor jij je beter zal gaan voelen omdat je er met iemand over kan praten, maar je er wss ook beter mee zal kunnen leven.

Grtz
A friend would lend you an umbrella in the rain,
but a true friend would take yours
and scream "RUN, BITCH, RUN!"

wenneke
Experienced user
Experienced user

Bericht door wenneke » 12 mei 2007 19:36

Ik weet wat je doormaakt...

Ja jaloers dat heb ik ook wel eens hoor. Als zo ook twee mensen van op school die problemen hebben thuis denk ik ook, staan ze daar weer:s Ja, dan kan ik me ook enorm gaan opjagen, maar veel doe je er niet aan...

Raad kan ik je niet echt geven, want dan wist ik wat ik zelf moest doen...

Als je wilt praten hoor ik het wel

xxx wen

katharina
New user
New user

Bericht door katharina » 13 mei 2007 13:14

Dankjewel voor jullie reacties...
Ik ga mss proberen om nog eens met haar te praten, maar ergens ben ik bang om het haar te vragen. Wsl vindt ze het vervelend, maar ooit, een tijd geleden, zei ze dat ik haar altijd raad mocht komen vragen (dat was toen ze het nog maar net wist..., sindsdien is ze dus veranderd v gedacht)
Ik denk dat ik haar tweede mening even ga negeren :roll:

ndp
New user
New user

Bericht door ndp » 09 jun 2007 17:59

ey,

ik weet helemaal wat je bedoeld. ik heb vorig jaar helemaal het zelfde meegemaakt. Altijd bij haar in de buurt willen zijn na de lessen blijven hangen maar niet weten wat zeggen tegen haar . als iemand met haar praat, jaloers zijn enz.. Ik veronderstel dat je ook in je laatste jaar zit aangezien er een galabal is geweest. Ik zat ook in mijn laatste jaar, alleen heb ik het haar niet verteld tijdens het schooljaar. Dat kon ik gewoon weg niet, gewoon uit schrik dat ik haar zou verliezen, dat ze niet meer tegen me zou praten, mij negeren enz... Ik heb het haar uiteindelijk verteld wanneer het schooljaar voorbij was via email en bij mij reageerde ze echt super!! Ik ben er haar nog steeds dankbaar voor, We zijn zelfs vrienden geworden. Ik zou je aanraden om toch nog eens er met haar over te praten, het zal je vooral helpen om het te verwerken. Want nu ze je negeert is dat gevoel echt ondraaglijk en zal je er maar blijven aan denken. Alleen mag je ook niet te veel van haar verwachten, want voor haar is het waarschijnlijk ook niet allemaal zo vanzelfssprekend. Er wordt trouwens niet elke dag een leerlingverliefd op je!!

Groetjes en succes
i am who i am, and thats who i am
lead, follow or get out of my way!!!

wenneke
Experienced user
Experienced user

Bericht door wenneke » 09 jun 2007 19:01

Ik ga helmaal akkoord met ndp...
Op het einde van het schooljaar ga ik ook nog een keer proberen met haar te praten, zien wat het uithaalt. Haal je moed bij elkaar en doe het gewoon, anders gelijk ndp zegt ga je nog meer aan haar denken en is het nog moeilijker haar uit je hoofd te krijgen...

xxx wendy

katharina
New user
New user

Bericht door katharina » 11 jun 2007 21:37

hoi

dankje voor jullie reacties... ik heb ondertussen nog eens met haar kunnen babbelen en het ging echt goed. Ik heb haar alles kunnen vertellen wat ik wilde en ik heb de indruk dat we er allebei iets aan gehad hebben.
Nu, vorige week heb ik afscheid moeten nemen van haar (wegens nu examens en dan vakantie...). Volgend jaar zit ik in mijn laatste jaar en ik hoop zo dat ik haar ook nog zal hebben...
Het afscheid was moeilijk. Ik heb haar een kado gegeven voor alles wat ze gedaan heeft voor me. Gisterenavond kreeg ik ineens een mail van haar om me er nog even voor te bedanken. Oh, ze is té lief... Maar ja, zo heb ik haar graag :D Ik hoop dat we op die manier vriendschappelijk contact kunnen houden...

liefs

wenneke
Experienced user
Experienced user

Bericht door wenneke » 11 jun 2007 21:59

goed, dit vindt ik nu echt heeeel positief!!!

Ik ben blij voor jou, en die vriendschap zal er nu wel blijven ben ik zeker van!!

xx

Stein
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Stein » 12 jun 2007 09:20

Dat is inderdaad heel positief! Ik ben er zeker van dat als je die vriendschap wat soigneert dat die dan zeker kan blijven!

softkiss

kan haar niet vergeten!!!

Bericht door softkiss » 16 jun 2007 22:51

hallo,,
Ik heb een onderhalf jaar,, ondertussen bijna 2 jaar ontdekt dat ik op meisjes val. Dit heb ik ontdekt omdat er in mijn sportvereniging een meisje bij mij in de groep zat die ik in het begin echt mooi vond. Ik kon die gevoelens niet plaatsen, na een tijdje heb ik dan ontdekt dat ik verliefd op haar was. Ja in het begin best moeilijk en zeker omdat dat meisje ook nog bij mij op school zat. En dan heb ik het daar eerst eens men een vriendin over gehad die zelf ook holebi is en die heeft me wel raad kunnen geven. En elke week had ik zoveel zin om naar die sportvereniging te gaan want dan zag ik haar,, het was echt uitkijken naar die avond. En op school werd het zelfs zo erg dat ik haar onder de speeltijd subtiel gingen zoeken en uiteindelijk wist in welke klas ze altijd les had... vrij erg dus... Ja en da gevoel ging maar niet over in tegendeel. Na een tijdje had ik het toch besloten haar te vertellen maar wel via een suerieuse omweg maar enfin ik had het haar verteld. Toch wel wat bang enzo maar uiteindelijk reageerde ze super alleja ze was zelf wel hetero enzo maar ze begreep me en ze schreef brieven en al,, okee allemaal goed en wel maar weer een rede om haar ni te kunnen vergeten... Het schooljaar was voorbij en zei had het zesde jaar gedaan en ik zou haar dus nog enkel in de sportvereniging zien.. Maar in de grote vakantie was dat niet dus ik wist niet wat ik zou doen als ik haar zolang niet zou zien... Het nieuwe sportjaar begon trug had ik eneens te horen gekregen van iemand anders dat ze gestopt was :cry: heb me nog nooit zo slecht gevoeld ben daar naar de wc gelopen en heb echt hard geweent,, ik had haar gsm nummer of niets enkel e-mail adres maar daar kwam ze nooit op!! Ondertussen zijn we een half jaar later en ik heb haar nooit meer gezien,, ik huil er soms nog voor... Ik weet alleen dat ze samen gaan wonen is met haar vriendje maar ze laat ook nooit meer iets horen,, stuurt nooit iets trug op mail ofzo,, en ik kom haar ook nooit meer tegen. De beste oplossing was vergeten zeker... Ja da dacht ik maar het lukt maar niet! Nu fantaseer ik er nog over dat ik ze nog wel zal zien en altijd als ik de stad in ga hopen dat ik haar eens tegen het lijf loop maar het is nog nooit gebeurd. Voor mij is ze precies van de aardbol verdwenen,, en ik droom er nog steeds elke nacht over en ik weet echt niet meer wat ik moet doen... Ik mis haar en zou haar nog eens goed willen vastpakkeb en ermee praten.. maarja..

dikke zoen van een verdrietige meid
xxx

samihu
Regular user
Regular user

Bericht door samihu » 17 jun 2007 21:53

Tja meisje,

je zal haar toch moeten probere loslaten. Ik weet wel hoe moeilijk dat is. Je zegt dat je enkel haar mailadres hebt en niet haar gewone adres? Anders zou ik zo zeggen, ga haar eens opzoeken. Aan de andere kant weet ik niet hoe zij zou reageren als je opeens voor haar deur zou staan.
Ik begrijp wel dat je verdriet hebt, en je moet het laten slijten. Het jammere is dat het langer duurt dan dat je soms zelf wilt. Ik spreek uit ondervinding.

Ik heb er nogal lang over gedaan om mijn eerste liefde los te laten. Na jaren ben ik erin geslaagd. Die eerste liefde was toen een jongen.
Nu zoveel jaren later heb ik sinds 12.5 maand een vaste vriendin, mijn eerste meisje. Als ik haar zou verliezen zal ik wellicht net als jij in een zwart gat vallen. Er zal tijd moeten overgaan, maar al bij al zou het loslaten wel lukken. Ik wil gewoon zeggen, geef het de tijd. Je zal nog veel verdriet hebben, maar je komt wel op je pootjes.

Werd ze vo jou een goeie vriendin, of gewoon een kennis in de sportclub?

Gesloten