Positieve reacties

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
fill my little world
Regular user
Regular user

Positieve reacties

Bericht door fill my little world » 27 apr 2007 18:37

Hopelijk bestaat hier al geen topic over, want ik heb het niet gecheckt... :D

Ik weet wel dat er een topic bestond waarin je slechte ervaringen kon delen wat mij eigenlijk vrij depri maakte. Zijn er ook mensen die echt overlieve reacties hebben gekregen? Zo feel-good reacties, die je al dan niet verwachte...

Shout it out! 8)

*Just me*
Regular user
Regular user

Bericht door *Just me* » 27 apr 2007 19:47

Het is niet echt overlief! maar de meeste vrienden die het weten, doen of het is heel normaal (wat vele nog niet vinden) en praten gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is! En kvind da echt wel prachtig van hun bv:
Deze middag, het ging over leerkrachten enz, en ik zei voor te lachen iets over een oudere leekracht iederen kon goed lachen en dan maken ze er zo van die leuke grapjes over, van ja gij zult op rijpere vrouwen vallen met ervaring enz!
Echt leuk om zo'n dingen te doen met vrienden..

en ja voor de rest, Ik weet van wie ik negatieve reacties ga krijgen dus smijt ik er dat tegen hun niet uit.

katharina
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door katharina » 27 apr 2007 19:52

idd een goed idee om even dit topic op te starten!

mja, ik heb wel al paar lieve reacties gehad hoor... zo was er een vriendin voor wie ik eig superbang was om te vertellen dak holebi was, maar ze reageerde zo goed! ik was bang voor de blik in haar ogen toen ik het zei, maar ze was heel erg lief en ik heb (en heb nog steeds) veel aan haar gehad!

of iemand anders aan wie ik het voor het eerst vertelde en er ook mijn gevoelens voor een (heel erg onbereikbaar) meisje bij vertelde, was extreem lief... Dat is eig iemand met wie ik helemaal niet zoveel contact had daarvoor, maar iets zei me dat ze er mee om zou kunnen en dak veel aan haar zou hebben. Dat is dus zo, dus ik heel blij dak t haar verteld heb!

het doet wel deugd om te weten dat er mensen zijn die zelfs onverwachts goed kunnen reageren!

*applaus voor alle lieve mensen!*

Sothis
Experienced user
Experienced user

Bericht door Sothis » 27 apr 2007 21:11

Goh, echte superlieve woordjes waren het niet maar het was een goede blik...

We zaten in café met een paar vrienden en opeens zei iemand dat ik lesbisch was en m'n leerkracht economie zat erbij, en plots bekeek die mij zo met een blik " en ik zag dat het goed was". Nja, voor mij betekende dat wel iets...
w.out.er schreef:I wanna have like 10,000 of Sothis' babies.

Stilicho
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Stilicho » 28 apr 2007 00:10

Mijn beste hetero-vriend: "Ik aanbid u nog meer dan vroeger." 8)

Kan een mod de titel van het topic veranderen? It hurts.

fill my little world
Regular user
Regular user

Bericht door fill my little world » 28 apr 2007 12:58

Stilicho schreef:
Waarom?

Gisteren nog een possitieve reactie gehad: "stoer, ik ken weinig mensen die écht bi zijn." :D

Marre
Experienced user
Experienced user

Bericht door Marre » 28 apr 2007 14:09

fill my little world schreef:
Stilicho schreef:
Waarom?

Gisteren nog een possitieve reactie gehad: "stoer, ik ken weinig mensen die écht bi zijn." :D
"Positief" is met maar één "s"...
Afbeelding

Treesje
Regular user
Regular user

Bericht door Treesje » 28 apr 2007 14:14

Stilicho schreef:
Waarom?

Volgens mij omdat het positieve is in plaats van possitieve...

On topic: De meeste reacties waren wel goed. 1 reactie vond ik vooral grappig. Ik zei dus dak voor de vrouwen viel en die vriendin daarop: "Moest ik ni hetero zijn he, awel, kzou stapelzot van u staan" Echt te grappig
What a wonderful thought it is that some of the best days of our lives haven't happened yet

fill my little world
Regular user
Regular user

Bericht door fill my little world » 28 apr 2007 17:59

Treesje schreef:
Stilicho schreef:
Waarom?

On topic: De meeste reacties waren wel goed. 1 reactie vond ik vooral grappig. Ik zei dus dak voor de vrouwen viel en die vriendin daarop: "Moest ik ni hetero zijn he, awel, kzou stapelzot van u staan" Echt te grappig
de mensen zijn hier echt wel grappig. hoe pijnlijk is het wel niet om possitief met twee 's en te zien staan. ooh drama drama! pfff. ok, juist is juist é!

en leuke reactie! kzou mij wel al vragen beginnen stellen bij haar geaardheid :P

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 28 apr 2007 19:08

Treesje schreef:
Stilicho schreef:
Waarom?

de mensen zijn hier echt wel grappig. hoe pijnlijk is het wel niet om possitief met twee 's en te zien staan. ooh drama drama! pfff. ok, juist is juist é!

en leuke reactie! kzou mij wel al vragen beginnen stellen bij haar geaardheid :P
Het is inderdaad ergerlijk dat zulke eenvoudige woordjes als "positief" niet eens meer goed geschreven worden.

On-topic: toen ik aan m'n heterovrienden verteld had dat ik homo was, is de traditie ontstaan dat ook mijn zeer stoere mannelijke vrienden op elkaars schoot zitten. Fijner kan niet :-)

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 29 apr 2007 10:31

Stilicho schreef:Kan een mod de titel van het topic veranderen? It hurts.
Tot uw dienst!

Een vriendin: Oh, dan kunnen we eens samen jongens keuren :roflmao:

Marre
Experienced user
Experienced user

Bericht door Marre » 29 apr 2007 23:36

*weet al niet meer waarover het gesprek ging*

Ikke tegen ons papa: Je mag wel niet naar de meisjes kijken, hé, je bent getrouwd
Ikke tegen mijn broer: Jij mag dat nog wel, hoor
Ons mama: jij ook, ze :lol:
Afbeelding

tennisser
Experienced user
Experienced user

Bericht door tennisser » 30 apr 2007 10:31

Marre schreef:*weet al niet meer waarover het gesprek ging*

Ikke tegen ons papa: Je mag wel niet naar de meisjes kijken, hé, je bent getrouwd
Ikke tegen mijn broer: Jij mag dat nog wel, hoor
Ons mama: jij ook, ze :lol:
Deze is pretty :lol:

Een vriendin: Dan moeten we samen gaan menshopping doen
:love: Een vriend :love: No problem dude. Als ik het ook word laat ik u wel iets weten :wink:

Sikahert

Bericht door Sikahert » 30 apr 2007 20:32

Ik kreeg vorige week nog een fijne reactie van een hele goede vriendin...Ik had veel te lang gewacht om het te vertellen (ik wachtte op het 'juiste moment' :wink: )...Ze reageerde meteen heel positief enzo en na een beetje over en weer gepraat, vroeg ze: seg, mag ik je eens iets vragen? Meisjes kussen zeker beter dan jongens? :D
Nu ja diplomatisch heb ik geantwoord dat ik niet genoeg statistisch materiaal heb om een wetenschappelijk verantwoord algemeen antwoord te geven, maar dat mijn beste kussen tot nu toe met een meisje waren... :wink:

tennisser
Experienced user
Experienced user

Bericht door tennisser » 30 apr 2007 20:57

Sikahert schreef:Ik kreeg vorige week nog een fijne reactie van een hele goede vriendin...Ik had veel te lang gewacht om het te vertellen (ik wachtte op het 'juiste moment' :wink: )...Ze reageerde meteen heel positief enzo en na een beetje over en weer gepraat, vroeg ze: seg, mag ik je eens iets vragen? Meisjes kussen zeker beter dan jongens? :D
Nu ja diplomatisch heb ik geantwoord dat ik niet genoeg statistisch materiaal heb om een wetenschappelijk verantwoord algemeen antwoord te geven, maar dat mijn beste kussen tot nu toe met een meisje waren... :wink:
Dan hebt ge idd nog ni statistisch materiaal genoeg:p want tjah uit mijn statistische gegevens blijkt dat jongens echt wel beter kussen, dit even om toch een antwoord te geven:D :offtopic:

FomaZ..
New user
New user

Bericht door FomaZ.. » 03 mei 2007 15:09

Toen ik het vertelde aan men broer was het eerste wat hij zei: "Je zal altijd mijn broer blijven. Mijn moeder zijn dan weer dat ze het altij al had geweten :P en men vader zei dat wat ik ook doe, hij altijd honderd procent achter mij zal blijven staan. Mijn vrienden zeiden da ik nog steeds dezelfde Thomas ben als toen ze me leerde kennen en mijn grootvader: "Godverdomme, wa is daar nu aan gelegen, zolang gij maar gelukkig bent, dan ik ook" De enige negatieve reactie die ik gekregen heb was van men ex, ze zei dat zoiets niet normaal is, en zelfs licht ziekelijk. Wie is hier dan niet normaal denk ik in mezelf :oops:.

FomaZ.. X!

Gesloten