QTiD/GAYiD.EU: over de schreef

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Mysterio

Bericht door Mysterio » 31 mei 2007 00:18

Ik heb gelukkig (nog) geen sms gehad..maar dat kan dus nog komen..

Afzetterij, zeg ik u!

En over die jongen. Ik heb die gekend. Ik wist wat er aan de hand was. Het was zijn keuze, en al dat gedoe op QT is over de top. Maar zeg er iets over en je krijgt iedereen over je. Hypocriete bende. Morgen zijn ze hem alweer vergeten, als het ware..

Edit: als je een sms krijgt, moet je toch ergens op die site je gsm achtergelaten hebben?

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 31 mei 2007 00:25

Mysterio schreef:
Edit: als je een sms krijgt, moet je toch ergens op die site je gsm achtergelaten hebben?
mja, jaaaaaren geleden inderdaad...

kristofke
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door kristofke » 31 mei 2007 00:52

lang geleden moest je je gsm nummer gebruiken om je profiel te activeren

en ze zijn zo slim geweest om al die gsm nummers bij te houden

en telkens er iets veranderd van naam look of bedrijf erachter, dan sturen ze een nieuwe sms, omdat er dan een nieuwe gebruikersovereenkomst is etc

echt niet kosher wat ze daar doen hoor

dimitri
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door dimitri » 31 mei 2007 01:26

ivm die smsen, gewoon de gebruikersvoorwaarden checken, en als je niet akkoord gaat het melden aan de bevoegde instanties hé als ze je geld hebben aangerekend, niet?

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 31 mei 2007 09:13

Mysterio schreef:Ik heb gelukkig (nog) geen sms gehad..maar dat kan dus nog komen..

Afzetterij, zeg ik u!

En over die jongen. Ik heb die gekend. Ik wist wat er aan de hand was. Het was zijn keuze, en al dat gedoe op QT is over de top. Maar zeg er iets over en je krijgt iedereen over je. Hypocriete bende. Morgen zijn ze hem alweer vergeten, als het ware..

ik heb geen sms gehad want ik meen me niet te herrineren dat ik ooit men gsm nr gegeven heb.

van die jongen geeft het meteen een andere wending :o ik kende die niet en las dat hij dood was dus veronderstelde plots overlijden ofzo. dusja innige deelneming wensen is toch het minste da je kunt doen als je hem niet kent. maar als ik hier alles eens lees is het idd hypocriet.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

EV-Tommeke
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door EV-Tommeke » 31 mei 2007 09:42

matti schreef:
Mysterio schreef:Ik heb gelukkig (nog) geen sms gehad..maar dat kan dus nog komen..Afzetterij, zeg ik u!
ik heb geen sms gehad want ik meen me niet te herrineren dat ik ooit men gsm nr gegeven heb.
van die jongen geeft het meteen een andere wending :o ik kende die niet en las dat hij dood was dus veronderstelde plots overlijden ofzo. dusja innige deelneming wensen is toch het minste da je kunt doen als je hem niet kent. maar als ik hier alles eens lees is het idd hypocriet.
Ik heb gelukkig ook nooit menne gsm-nr moete geve,dus ook hier geen berichtjes.
En van dieje gast wistek't ook ni van da zelfmoord plege tot dak't hier las.
Ik heb daar niks bij gezet omdak dieje totaal ni ken.
Maar ik ben toch ook van mening da gayid en dan vooral dieje Alex ni loepzuiver zijn ze.
Ik vin gewoon da ge daar een goe profiel kunt maken en ik heb ook al een paar leuke mensen lere kennen daardoor.
Alles heeft z'n schoonheid alleen ziet niet iedereen dat altijd.
Afbeelding

Sofie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Sofie » 31 mei 2007 09:52

Als je problemen hebt met ongevraagde sms'en, contacteer dan de Ombudsdienst voor Telecommunicatie:
Ombudsdienst voor Telecommunicatie
Barricadenplein 1
1000 Brussel
Tel. +32 (2) 223.09.09
Fax. +32 (2) 219 86 59
ombudsmannl@ombudsmantelecom.be
www.ombudsmantelecom.be
Ik heb ook last met hen gehad (en ik ben niet zeker of ik nu al van hen af ben), maar ik merk dat die Ombudsdienst in ieder geval goed werk levert, ik kreeg het geld van de sms'en terug. Veel succes!
[Doctor] What are you doing here, honey? You're not even old enough to know how bad life gets.
[Cecilia] Obviously, Doctor, you've never been a 13-year-old girl.

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 31 mei 2007 10:00

Sofie schreef:Als je problemen hebt met ongevraagde sms'en, contacteer dan de Ombudsdienst voor Telecommunicatie:
Ombudsdienst voor Telecommunicatie
Barricadenplein 1
1000 Brussel
Tel. +32 (2) 223.09.09
Fax. +32 (2) 219 86 59
ombudsmannl@ombudsmantelecom.be
www.ombudsmantelecom.be
Ik heb ook last met hen gehad (en ik ben niet zeker of ik nu al van hen af ben), maar ik merk dat die Ombudsdienst in ieder geval goed werk levert, ik kreeg het geld van de sms'en terug. Veel succes!
ff mee gebeld... ze zei me: "je moet dan eerst "stop" terugsturen. Dan pas kan je klacht indienen." nice.... :s

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 31 mei 2007 10:13

Uiteindelijk toch de raad van de ombudsdienst opgevolgd, sms met "stop" gestuurd (weer € 4 kwijt :roll: ), en dan een klacht ingediend bij de ombudsdienst zelf. 't Was toch geen al te vriendelijk madammetje!

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 31 mei 2007 10:14

Vinnce schreef:Uiteindelijk toch de raad van de ombudsdienst opgevolgd, sms met "stop" gestuurd (weer € 4 kwijt :roll: ), en dan een klacht ingediend bij de ombudsdienst zelf. 't Was toch geen al te vriendelijk madammetje!
ik heb het (gratis) via mail gedaan, en ik heb toch geen problemen gehad?

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 31 mei 2007 10:15

Omicron schreef:
Vinnce schreef:Uiteindelijk toch de raad van de ombudsdienst opgevolgd, sms met "stop" gestuurd (weer € 4 kwijt :roll: ), en dan een klacht ingediend bij de ombudsdienst zelf. 't Was toch geen al te vriendelijk madammetje!
mja, afzonderlijk van dat, ze vertelde me dat je eerst een sms moest terugsturen :-)

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 31 mei 2007 12:21

Omicron schreef:
is jouw mail wel toegekomen? Want wij kregen gisteren mail terug dat het desbetreffende mailadres niet eens bestaat (was te verwachten of course...) :roll: vree koosjer allemaal

of je bedoelt mail naar de ombudsdienst ...

Ikzelf heb geen smsje gehad, nooit eigenlijk, en ik wens dat zo te houden ook. Bovendien wens ik mijn pagina daar te verwijderen (al een hele lange tijd eigenlijk, maar eer je door hebt hoe het kan...). Gisteren geprobeerd en ra ra.. de link die je via mail toegestuurd krijgt deed helemaal niks! nada! Rien! :evil:

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 31 mei 2007 13:58

mateo schreef:
Omicron schreef:
is jouw mail wel toegekomen? Want wij kregen gisteren mail terug dat het desbetreffende mailadres niet eens bestaat (was te verwachten of course...) :roll: vree koosjer allemaal

of je bedoelt mail naar de ombudsdienst ...

Ikzelf heb geen smsje gehad, nooit eigenlijk, en ik wens dat zo te houden ook. Bovendien wens ik mijn pagina daar te verwijderen (al een hele lange tijd eigenlijk, maar eer je door hebt hoe het kan...). Gisteren geprobeerd en ra ra.. de link die je via mail toegestuurd krijgt deed helemaal niks! nada! Rien! :evil:
Looknmeet heeft het smsje gestuurd, ik heb gemaild naar stop@looknmeet.be en nu bestaat mijn profiel niet meer, problem solved zou ik zo zeggen

gents wild
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gents wild » 31 mei 2007 21:24

hier ook n sms gekregen :/
waarschijnlijk ookk ooit dat telefoonnr gegeven voor m'n looknmeet

the bastards :/
<==||Military intelligence is a contradiction in terms||==>
Afbeelding

svekke
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door svekke » 01 jun 2007 15:00

Ik kreeg ook sms. En het zal me zelfs nog duurder uitkomen omdat ik in het buitenland zit.. Nochtans was ik al zeker 2 jaar geen VIP meer.
De enige reden waarom ik mijn lnm nog laat staan is voor de berichtengeschiedenis die ik liever niet kwijt wil. Misschien moet ik die maar eens kopiëren en m'n account afsluiten

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 06 jun 2007 20:10

die van LnM zijn toch niet te doen.. Een week nadat ik een mail gestuurd heb om mijn account te verwijderen, krijg ik een mail terug met de vraag of ik mijn gsmnummer niet door wil geven zodat ze mijn account kunnen verwijderen.. En mij dan smsjes beginnen sturen zeker? :roll: ik denk het niet... :x

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 07 jun 2007 11:37

ik heb mijne gastenboek van looknmeet indertijd in een word-document gezet en dan die looknmeet buitengesmeten. want iedere keer als ik mijn gsm had opgeladen kreeg ik een sms van 2 euro.
Op zich wil ik nog wel betalen voor sommige diensten maar dan moet ik die diensten zelf hebben aangevraagd. heb er nog aan gedacht om die 2 euro te gaan terug eisen maar het is me maar 2 keer overkomen en toen was het genoeg.
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

dimitri
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door dimitri » 11 jul 2007 21:50

Zopas is mijn profiel op gayid.eu verwijderd door ALEX himself
blijkbaar heeft hij gehoord dat ik nog altijd vrij negatief zou staan tov Gayid.
Het enige wat ik ooit hier op fora of dergelijke gezet heb is het systeem van bvba's laten failliet gaan en dan een nieuwe beginnen.
blijkbaar kan hij dat niet verdragen... en pikt hij dit niet, wat ik zou moeten begrijpen, want ik zou dit ook niet gepikt hebben als voorzitter van wjnh ooit...

het is maar dat jullie het weten!

Tim
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Tim » 11 jul 2007 22:09

dimitri schreef:...het systeem van bvba's laten failliet gaan en dan een nieuwe beginnen...
...ik zou dit ook niet gepikt hebben als voorzitter van wjnh ooit...
Alleen laat WJNH tot nader order geen vzw's failliet gaan om er daarna een nieuwe op te richten... ;) Maar goed, ik begrijp je punt wel hoor.
Help WJNH een handje, wat moeten we volgens jou doen tegen 2012?

Word ook WJNH-vrijwilliger en maak veel plezier en nieuwe vrienden! Klik hier voor meer info!

dimitri
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door dimitri » 11 jul 2007 22:14

oei, blijkbaar een misverstand in mijn berichtje

hij zei iets van "als voorzitter van wjnh zou je het ook niet gepikt hebben dat er negatief werd gedaan op wjnh-forum over WJNH", vandaar dat hij mij nu verwijderd heeft over mijn kritiek, waar hij die kritiek haalt weet ik niet, maar enige negatieve dat ik erover zeg is dat hij niet omkan met kritische berichten op zijn site en dat ik het raar vind dat er bvba's failliet gaan om dan een nieuwe op te richten ergens anders met hetzelfde... lijkt me vooral manier om de fiscus op te lichten als er daar nog openstaande schulden staan....

maar over vzw's failliet laten gaan en een nieuwe oprichten, da zou ik ook niet toelaten ;)

Gesloten