QTiD/GAYiD.EU: over de schreef

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
dimitri
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door dimitri » 10 apr 2007 23:34

bizar, dan zou toch alles offline moeten gaan? ik zie nog niks op het staatsblad.be, hun site is wel vernieuwd, maar daar is bij de inleiding (nieuws) gelijk qtid.com (wel nog bij sites vermeld) verdwenen alsook qt-magazine....

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 10 apr 2007 23:45

het nieuwsbericht is zo te zien al verwijderd, zou het gepost zijn om hen te pesten? :)
Alexander kon er wss niet om lachen :wink:
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

Milec2
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Milec2 » 10 apr 2007 23:49

't staat in het staatsblad:
Laatst gewijzigd door Milec2 op 11 apr 2007 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.

svekke
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door svekke » 11 apr 2007 08:23

vraagje : hoeveel tijd krijgt een bedrijf zoals AFTH om heel het systeem plat te leggen wanneer ze failliet zijn ?
ik wil weten wanneer ik mijn gegevens moet verwijderen, voordat ik daar geen controle meer over heb

San_Francisco
Senior user
Senior user

Bericht door San_Francisco » 11 apr 2007 09:08

ikbenikenjijbentjij schreef:Toen QTid.COM GAYid.EU werd, probeerde ik duidelijk te maken dat die naamsverandering me niet zinde.

Toen ik in het topic over 'naakt op QTid' zei dat de nieuwe naam discriminerend, gettovormend en drempelverhogend was, gebeurde er eerst nog niets (Alex zal wat tijd nodig gehad hebben). Toen ik later hetzelfde, maar met minder blabla, herhaalde in mijn profiel werd er sneller gereageerd. Binnen het uur na mijn profielsverandering was ik mijn profiel gewoon kwijt. Geen waarschuwing, gewoon niets.
²

Ik heb ook ergens laten weten daar dat de nieuwe naam me niet zo beviel. En gelukkig heb ik deze comments hier en daar nog van andere mensen opgevangen, waaronder dus dit topic.

Mijn account is niet verwijderd geweest, maar ik rouw er ook niet om als die wel ooit verdwijnt.

Tenslotte ben ik nooit echt voorstander geweest van een profielsite die moet als uithangbord dienen voor wie je bent.
Gelukkig weliswaar heb ik daar wel al wat mensen leren kennen. En daar doe ik het nog voor, niet meer, niet minder.

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 11 apr 2007 09:45

ik wil de sfeer niet verpesten :)

maar in hun privacy policy staat het volgende:

GAYiD.EU is een dienst van LNM Media bvba (in oprichting). Door lid te worden van GAYiD.EU, m.a.w. door uw inschrijving, aanvaardt u de lidmaadschaps-voorwaarden van GAYiD.EU.
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

surferke

Bericht door surferke » 11 apr 2007 09:49

Pooky schreef:ik wil de sfeer niet verpesten :)

GAYiD.EU is een dienst van LNM Media bvba (in oprichting). Door lid te worden van GAYiD.EU, m.a.w. door uw inschrijving, aanvaardt u de lidmaadschaps-voorwaarden van GAYiD.EU.
Zoals 'k al dacht: 't ene bedrijf in vereffening laten gaan om te laten overnemen door een andere. De harde businesswereld :-)

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 11 apr 2007 09:58

surferke schreef:

Zoals 'k al dacht: 't ene bedrijf in vereffening laten gaan om te laten overnemen door een andere. De harde businesswereld :-)
Ik nam aan dat het zo ging gebeuren, en over een jaar of 2-3 verandert dat ding weer van naam

Jo V.D.
Regular user
Regular user

Bericht door Jo V.D. » 11 apr 2007 14:55

Op gayworld staat het volgende:

"Welke impact het faillissement zal hebben, is niet meteen duidelijk. Zo blijken de websites QTid (intussen omgedoopt tot GAYid) en Looknmeet handig versluisd te zijn naar ander bedrijfje (LNMmedia) dat ook QT Magazine uitgeeft. Toch staat op Looknmeet nog steeds het failliete bedrijf als eigenaar vermeld en ook de merknaam en domeinnaam staan op naam van After The Hype.

De websites Gaybelgium en Gayonline waren geen eigendom van After The Hype, maar zij hadden wel hun reclamewerving aan het bedrijf toegekend."

http://www.gayworld.be/telex/telexdetai ... tie=Belgie

siegie
Forum addict
Forum addict

Bericht door siegie » 11 apr 2007 16:23

surferke schreef:

het zou me verbazen mocht er iets veranderen, behalve dan voor enkele sukkels die hun schuldvordering niet fatsoenlijk zeker gesteld hebben. faillissement, wat zijn ze toch handig ;)
Onderschrift lijkt slecht Nederlands.

Condorcet
Regular user
Regular user

Bericht door Condorcet » 12 apr 2007 01:03

Jo &of schreef:Op gayworld staat het volgende:

"Welke impact het faillissement zal hebben, is niet meteen duidelijk. Zo blijken de websites QTid (intussen omgedoopt tot GAYid) en Looknmeet handig versluisd te zijn naar ander bedrijfje (LNMmedia) dat ook QT Magazine uitgeeft. Toch staat op Looknmeet nog steeds het failliete bedrijf als eigenaar vermeld en ook de merknaam en domeinnaam staan op naam van After The Hype.

De websites Gaybelgium en Gayonline waren geen eigendom van After The Hype, maar zij hadden wel hun reclamewerving aan het bedrijf toegekend."

http://www.gayworld.be/telex/telexdetai ... tie=Belgie
Nu ja, de curator zal er zijn plezier mee hebben. Waarschijnlijk niks onroerend, beetje inboedel, wat webservers... genoeg om zijn gerechtskosten mee te betalen. Als ze die domeinnaam niet op tijd overgezet hebben, was dat wel niet zo slim. Iemand zin om mee te bieden als hij openbaar wordt verkocht ;)?

Altijd al gevonden dat die mensen veel te gemakkelijk gratis champagne gaven op hun feestjes.
La persévérance vient à bout de tout.

Yoram

Bericht door Yoram » 13 apr 2007 02:15

Hey,

ik heb dit ook meegemaakt. Enkele maanden geleden kon ik me niet uitloggen, waardoor ik 'online' te zien was en ik eigenlijk 'offline' was. Vond het lastig dit omdat het dan alsof leek dat je 24u/24u daar 'zielig online' bent en stuurde een berichtje naar Alex omdat ik toen dacht dat hij me verder kon helpen. Wat kreeg ik toen als antwoord? Een arrogante berichtje met 'ik ben de helpdesk niet'. Ik excuseerde me daarvoor en zei tegen hem dat ik al een mailtje verzonden had naar Qtid en geen mail terugkreeg, waarop hij antwoordde: "Ik kan je ook laten verwijderen als je dit wenst met slechts één klik, als het je niet aanstaat".Ik heb toen enorm moeten lachen om zijn achterlijkheid en heb geprobeerd om zelf mijn profiel te verwijderen, maar het lukte me echter niet. Heb wel foto's en alle gegevens van mezelf verwijderd.

profiel: http://www.gayid.eu/schwarzkopf1

Verder hou ik me niet bezig met gefrustreerde gevallen zoals Alex.Vroeg of laat komt hij zichzelf tegen.... er is meer in het leven dan Qtid/gayid etc.....

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 15 apr 2007 15:24

jij geeft ook wel enorm veel van uzelf bloot :tet: (kwou toch ooit eens dit gebruiken) :) Maar inderdaad het leven is meer dan gaydar/qt en al de rest. Meestal krijg je toch enkel berichtjes van zielige mensen/ buitenlanders die in subliem engels zeggen dat ze uw knap vinden (leugenaars-) of mensen die geen humor hebben (waarom ben je nog op zoek naar een fiets http://www.gaydar.be/driezie)
of wiens levensdoel eruitbestaan om zoveel mogelijk penissen in hun gat te krijgen.

En ja soms zijn er al eens leuke mensen op die sites (zie bvb bovenstaande link) maar die kunt ge int echt ook leren kennen.
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

kristofke
Regular user
Regular user

Bericht door kristofke » 30 mei 2007 20:45

*een bump*

ze zijn volgens mij weer bezig met illegale dingen.

Ik kreeg namelijk net een sms aan van LooknMeet met mijn inloggegevens.

Ik heb die sms niet aangevraagd, en als iemand anders mijn paswoord wil weten, kan dat volgens mij alleen aan te vragen zijn via e-mail.

Ik vermoed dus dat dit een betalende sms is omdat het van zo een speciaal kort nummer komt. Vroeger waren ze daar nog meer held in, ongewenste smsen versturen die je geld kosten, maar nergens je kunnen uitschrijven.

En ze zijn dus blijkbaar wéér begonnen om Alex zijn porteffeuile te vullen.

Nog iemand een sms gehad?

edit: ik kijk mijn profiel na, en om de een of andere reden ben ik ineens vip geworden, ga in de voorwaarden kijken en die ontvangen sms kost mij 4 EURO!!!!!

Om op te zeggen moet je een mail sturen naar stopabonnement@lnm.eu , maar dat adres geeft een bounce!

Je kan ook stop sturen naar het sms nummer , maar dat kost nogmaals 4 euro!!

Dus 8 euro om iets dat ik totaal niet gevraagd heb? En als ik niet stop stuur gaat dit elke maand aankomen!

NIet tevreden verwijder je profiel dan is bij hen de slogan, maar intussen is iedereen wel 4 euro kwijt
Laatst gewijzigd door kristofke op 30 mei 2007 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 30 mei 2007 20:52

kristofke schreef:*een bump*

Ik heb die sms niet aangevraagd, en als iemand anders mijn paswoord wil weten, kan dat volgens mij alleen aan te vragen zijn via e-mail.

Ik vermoed dus dat dit een betalende sms is omdat het van zo een speciaal kort nummer komt. Vroeger waren ze daar nog meer held in, ongewenste smsen versturen die je geld kosten, maar nergens je kunnen uitschrijven.

mja, om dan nog maar te zwijgen van op welk een wansmakelijke manier ze de zelfmoord van een zeker iemand momenteel uitbuiten.

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 30 mei 2007 21:04

kristofke schreef:Nog iemand een sms gehad?
ja!!! gatver, ik kom daar al jaren niet meer op, en nu krijg ik nog van die zever en dan kost mij dat nog eens 4 euro ofzo? :-? dit is er toch wel ver over zenne!

juristen onder ons, vertel eens welke stappen we kunnen ondernemen.. dit mag toch niet zomaar?

Nyriad

Bericht door Nyriad » 30 mei 2007 21:50

Vinnce schreef:

mja, om dan nog maar te zwijgen van op welk een wansmakelijke manier ze de zelfmoord van een zeker iemand momenteel uitbuiten.
Vince, probeer dan zeker niets te zeggen over het hypocriet gedrag van velen die er 'innige deelneming' opzetten..
Een scheef antwoord en label relnicht binnen 2 minuten gegarandeerd..

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 30 mei 2007 22:02

Vinnce schreef:mja, om dan nog maar te zwijgen van op welk een wansmakelijke manier ze de zelfmoord van een zeker iemand momenteel uitbuiten.
wie mss?

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 30 mei 2007 23:20

Nyriad schreef:
Vinnce schreef:

Vince, probeer dan zeker niets te zeggen over het hypocriet gedrag van velen die er 'innige deelneming' opzetten..
Een scheef antwoord en label relnicht binnen 2 minuten gegarandeerd..
Mja, wat me in deze affaire vooral tegensteekt is hoe QTID d'ermee omgaat. Het is inderdaad erg dat zo'n jonge gast zelfmoord pleegt, en ik heb hem ook niet gekend dus ga ik daar ook niet doen alsof. Het valt gewoon op dat mensen die hem wél kenden maar toen hij nog leefde verguisden, nu opeens schrijven dat hij hun "beste vriend" was en dat "ze hem gaan missen".

Beseft QT eigenlijk wel dat ze misschien wel hebben bijgedragen tot die zelfmoord door de toch wel pathetische filmpjes over hem telkens weer op hun website te zetten...?

@J-La: 'k ga z'n naam hier niet vernoemen, maar je kan altijd op qt gaan kijken... daar recupereren ze hem voor commerciële doeleinden.

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 31 mei 2007 00:13

J-La schreef:
kristofke schreef:Nog iemand een sms gehad?
ja!!! gatver, ik kom daar al jaren niet meer op, en nu krijg ik nog van die zever en dan kost mij dat nog eens 4 euro ofzo? :-? dit is er toch wel ver over zenne!

juristen onder ons, vertel eens welke stappen we kunnen ondernemen.. dit mag toch niet zomaar?
ik ook... e 4 kwijt!

Gesloten