QTiD/GAYiD.EU: over de schreef

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
kingpepermunt

Bericht door kingpepermunt » 03 okt 2007 11:21

Sofie schreef:
kingpepermunt schreef:en zeg debieltje
Dat is niet bepaald een uiting van respect. Een geheugenopfrisser:
een selectie uit de regeltjes schreef:(2.2) De gebruiker gedraagt zich respectvol ten opzichte van andere personen. Op geen enkele wijze laat de organisatie beledigingen, vernederingen, laster of bedreigingen toe.

(2.3) Discussies worden constructief gevoerd, met onderbouwde argumentatie en/of tegenargumentatie. De gebruiker respecteert het recht van elke andere gebruiker om in een discussie een andere mening te hebben.
Als ik zie dat dit niet meer mogelijk is, zal ik niet anders kunnen dan een slot plaatsen op dit topic.

mah! doe da dan, of durfde ni?

hoeveel keer hebde da nu al gezegd, zonder het te doen?
da komt je slagkracht niet ten goede hoor, meid!

Sofie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Sofie » 03 okt 2007 11:23

Ik hoef me niet te verantwoorden voor het feit dat ik iemand de kans geef zijn of haar gedrag bij te sturen.

Ik merk dat je dit niet kan, ik zie dat in dit topic geen constructiviteit meer is. Daarom ben ik genoodzaakt het nu (tijdelijk?) te sluiten. Je mag me altijd contacteren per PB.
[Doctor] What are you doing here, honey? You're not even old enough to know how bad life gets.
[Cecilia] Obviously, Doctor, you've never been a 13-year-old girl.

Gesloten