QTiD/GAYiD.EU: over de schreef

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
captain D
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door captain D » 03 apr 2007 16:14

Ik snap heel die zever hier toch ni zenne. ten eerste is dat den eerste keer dat ik over die alex hoor. ten tweede iemland die iemand anders eikel noemt als grap is niet grappig maar onbeschoft. ten derde leven we in een geleide markt economie en mag iedereen kiezen waar hij gaat "shoppen" al dan niet een profiel aan te maken. bij mijn weten mag de beheerder ook mensen zomaar weigeren indien dit niet in strijd is met de anti discriminatiewet natuurlijk. Voor de rest geld er ook een vrije meningsuiting dus mag je hier schrijven wat je wilt zolang het geen laster of eerroof is.

geen dank
D.

svekke
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door svekke » 03 apr 2007 23:40

en wat is uw punt ?

Milec2
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Milec2 » 04 apr 2007 00:38

Die chat is een dienst en daar kan de beheerder van de chat doen wat ie wil er mee en bannen en doen wat hij wil.
't Is gewoon niet slim om klanten zo te behandelen('t is een bedrijf, niet meer of niet minder)
Goh dumbo als je ze wil aanklagen, ik kan een reeks gebreken en overtredingen aangeven.

Tim
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Tim » 04 apr 2007 11:12

Is het intussen eigenlijk al mogelijk om je profiel te verwijderen zonder dat je daarvoor vier e-mails moet sturen?
Help WJNH een handje, wat moeten we volgens jou doen tegen 2012?

Word ook WJNH-vrijwilliger en maak veel plezier en nieuwe vrienden! Klik hier voor meer info!

oswald

Bericht door oswald » 04 apr 2007 11:24

Tim schreef:Is het intussen eigenlijk al mogelijk om je profiel te verwijderen zonder dat je daarvoor vier e-mails moet sturen?
ja, ik heb het net gedaan. 1 mail was genoeg :)

Dax
I have no life
I have no life

Bericht door Dax » 04 apr 2007 11:38

Volgens mij is het zagen op een forum als dit niet echt efficiënt.

Ben je echt boos en wil je reactie? Schrijf een mail met je quotes naar de bedrijven die reclamebanners hebben op die site.

Want de beheerder heeft idd het recht om te doen en laten wat hij wil, zolang hij niet discrimineert. Maar hij zal wel rekening moeten houden met de mensen die hem kaas op de boterham geven op het einde van de maand. Dat zijn in dit geval niet de klanten, wel de adverteerders.

Stein
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stein » 04 apr 2007 12:09

oswald schreef:
Tim schreef:Is het intussen eigenlijk al mogelijk om je profiel te verwijderen zonder dat je daarvoor vier e-mails moet sturen?
ja, ik heb het net gedaan. 1 mail was genoeg :)
Naar wie/wat moet je dat dan sturen? Want ik heb ook ooit in een onnozele bui zo een profiel aangemaakt en dat nooit gebruikt :oops: En nu wordt ik nog dagelijks gestalkt door hun stomme mails :( Ik zou daar eigenlijk ook wel eens vanaf willen als dat zo gemakkelijk is :mrgreen:

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 04 apr 2007 12:12

ik ben ooit eens van een msn groep gesmeten omdat ik niet met een van die beheerders (een ouwe aap van 58 ) wou cammen via msn. their problem. kun je niet gewoon een nieuw profiel aanmaken?
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Stein
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stein » 04 apr 2007 12:13

matti schreef:ik ben ooit eens van een msn groep gesmeten omdat ik niet met een van die beheerders (een ouwe aap van 58 ) wou cammen via msn. their problem. kun je niet gewoon een nieuw profiel aanmaken?
Of ze mogen de mijne recycleren als ze willen (dat is dé toekomst 8) ) Hij moet dan gewoon een beetje omgetuned worden :mrgreen:

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 04 apr 2007 13:16

mja, blijf gewoon hier hangen. tis hier nog zo gezellig. :P
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 04 apr 2007 13:23

Dax schreef:Volgens mij is het zagen op een forum als dit niet echt efficiënt.

Ben je echt boos en wil je reactie? Schrijf een mail met je quotes naar de bedrijven die reclamebanners hebben op die site.

Want de beheerder heeft idd het recht om te doen en laten wat hij wil, zolang hij niet discrimineert. Maar hij zal wel rekening moeten houden met de mensen die hem kaas op de boterham geven op het einde van de maand. Dat zijn in dit geval niet de klanten, wel de adverteerders.
Het gebeurt niet vaak dat ik het zeg maar ik geef dax gelijk

Stein
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stein » 04 apr 2007 15:28

dumbo schreef:...
En ja, je kan via instellingen van je profiel zelf op qtid normaal je eigen profiel verwijderen.
Dat is bij deze gebeurt, bedankt voor de tip :greenthing: (en eindelijk van die dagelijkse e-mails verlost :D

Steven
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Steven » 04 apr 2007 15:51

Ik weet ook niet wat dat is met die QT, maar daar zitten inderdaad mensen achter waar ik me vragen bij stel. Sommige reacties (waaronder ook van mezelf) op zeer gewone onderwerpen bij het nieuws worden simpelweg verwijderd om onbekende reden en zéker wanneer het over QT zélf gaat. 'n Beetje vreemde aanpak, toch wel.

Hoewel die reacties op zich zeer beleefd waren en eigenlijk nog nooit negatief over een beheerder, de site of een user. Onbegrijpelijk.

Voor een site die relatief serieus wil genomen worden, schort er op dat vlak wel iets.

Pseudo-Lysias II
Experienced user
Experienced user

Bericht door Pseudo-Lysias II » 04 apr 2007 16:51

Ik vraag me af wie er in hemelsnaam lid wil zijn van zo'n idiote internetcommunity waarvan de eigenaars openlijk propageren dat de enige reden dat je welkom bent, is dat zij je prive-gegevens kunnen en zullen doorverkopen aan elk commercieel initiatief dat voldoende geld op tafel legt om u lastig te vallen en in één beweging hun eigen zakken te vullen.
Het feit dat je in ruil voor dat 'kleine ongemakje' omgeven wordt door meutes marginalen, narcistische huppeltrezen en giecheltrutjes, vind ik persoonlijk geen voordeel.

siegie
Forum addict
Forum addict

Bericht door siegie » 04 apr 2007 17:01

Pseudo-Lysias II schreef:Ik vraag me af wie er in hemelsnaam lid wil zijn van zo'n idiote internetcommunity waarvan de eigenaars openlijk propageren dat de enige reden dat je welkom bent, is dat zij je prive-gegevens kunnen en zullen doorverkopen aan elk commercieel initiatief dat voldoende geld op tafel legt om u lastig te vallen en in één beweging hun eigen zakken te vullen.
Het feit dat je in ruil voor dat 'kleine ongemakje' omgeven wordt door meutes marginalen, narcistische huppeltrezen en giecheltrutjes, vind ik persoonlijk geen voordeel.
go lysie, go lysie, it's ya b'thday :rock:

het doorverkopen van die lijsten, met ondermeer uw gsm-nummer (betalen via sms, het is toch zo iets handig), was een van de voornaamste redenen waarom ik er zo veel jaren geleden uitgestapt ben.
Onderschrift lijkt slecht Nederlands.

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 04 apr 2007 17:08

Pseudo-Lysias II schreef:Ik vraag me af wie er in hemelsnaam lid wil zijn van zo'n idiote internetcommunity waarvan de eigenaars openlijk propageren dat de enige reden dat je welkom bent, is dat zij je prive-gegevens kunnen en zullen doorverkopen aan elk commercieel initiatief dat voldoende geld op tafel legt om u lastig te vallen en in één beweging hun eigen zakken te vullen.
Ook marginalen hebben hun rechten. Het is verder geruststellend te vernemen dat er lieden zijn die hier allemaal vér boven staan.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

Wyatt
Regular user
Regular user

Bericht door Wyatt » 04 apr 2007 17:27

Mijn profiel is daar al verwijderd, net nadat ik de eerste keer over dit voorval hoorde.
:fire: my mum and her sisters are powerfull witches so you better watch out :fire:

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 04 apr 2007 21:14

zie maar dat ze dit topic niet ontdekken, of ze lanceren weer een anti-WJNH nieuwsbericht :lol:
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

Er_
Experienced user
Experienced user

Bericht door Er_ » 04 apr 2007 21:18

QTid is idd niet echt 'ideaal' je moet er gewoon bijhoren of niet... de meesten daarvan zijn dan nog de marginaalsten der marginaalsten... Na 2 avonden had ik er daar al genoeg van.
Lang leve de verdraagzaamheid, openheid, ... van WJNH :)

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 10 apr 2007 23:13

Welwel, ik ben benieuwd hoelang déze comment te lezen gaat zijn op hun site:
Nog meer slecht nieuws uit medialand. After the Hype, het bedrijf achter onder andere QT Magazine, LookNmeet en deze eigenste website is failliet. Dat staat te lezen in een vonnis van de rechtbank van koophandel d.d. 30 maart 2007.
=> staat hier: http://www.gayid.eu/news.html?newsid=3216
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Gesloten