QTiD/GAYiD.EU: over de schreef

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 15 jul 2007 23:37

J-La schreef: dat heb je met zo'n regeltjes he, daar kan je echt niks tegen beginnen.. tenzij een aangetekende brief naar de organisatie sturen om te zeggen dat je géén toestemming geeft om jouw foto's te gebruiken.. maar volgens mij mag je dan ook geen lid meer zijn van hun site :P
ze mogen zoveel schrijven als ze willen in hun regeltjes, als je een klacht indient nadat je foto is gebruikt in een promocampagne, moeten ze een tegemoetkoming voorzien.

Hetzelfde geldt voor bordjes met "wij zijn niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen", het is niet omdat je zo'n bordje hebt hangen dat je alles mag.
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

siegie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door siegie » 16 jul 2007 11:59

Maar dan nog heeft jouw foto misschien een halve week gecirculeerd op televisie. Dat was voor mij de voornaamste reden om mijn lidmaatschap op te zeggen. De meeste algemene voorwaarden bevatten wel een schending van de wet (meestal die over de consumentenkoop), maar de algemene voorwaarden van lnm waren echt absurd.
Onderschrift lijkt slecht Nederlands.

Jo V.D.
Regular user
Regular user

Bericht door Jo V.D. » 18 jul 2007 16:40

Bij een kameraad die erover kloeg dat zijn foto in een banner stond, werd zijn foto inderdaad uit de banner verwijderd...maar zijn account op gayid werd eveneens gewist... :-?

Hij kon ook bewijzen dat de gebruiksovereenkomst werd gewijzigd nà zijn klacht: het stuk over
"U gaat er uitdrukkelijk mee akkoord dat foto's, video's, ... die u oplaadt op uw profiel, alsook uw profiel zelf, mogen gebruikt worden ter promotie van deze dienst. Deze promotie kan via e-mail, websites, banners, tv-spotjes, advertenties in print, ... ."
werd achteraf aan de gebruiksovereenkomst toegevoegd!

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 18 jul 2007 17:01

het is niet omdat zij in hun reglement iets zetten dat het ook zo is. tenslotte gaat de belgische wetgeving nog altijd voor boven een reglement van een of andere site. Je kan tenslotte ook niet de toestemming geven om je te laten slaan want slaan is altijd tegen de wet. (heeft een speciale juridische term maar ben daar nu ook weer niet zo in thuis)
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 18 jul 2007 18:01

captain D schreef:het is niet omdat zij in hun reglement iets zetten dat het ook zo is. tenslotte gaat de belgische wetgeving nog altijd voor boven een reglement van een of andere site. Je kan tenslotte ook niet de toestemming geven om je te laten slaan want slaan is altijd tegen de wet. (heeft een speciale juridische term maar ben daar nu ook weer niet zo in thuis)
uhu, ik denk dat er zo iets is als primaire wetten ofzo.
heet dat niet zo ?
ik weet het niet zeker meer, ik was gebuisd voor recht.

maar komt erop neer dat als ge bv een appartement huurt en ge moet eruit van u huisbaas ge daar 1 maand voor hebt, minimum. Zelf al stond er in jullie contract 2 weken, dat ge ondertekent hebt, bepaalde zaken zijn nu eenmaal wettelijk bepaald en kunt ge niet contractueel veranderen, zelfs al gaan beide partijen ermee akkoord.

siegie
Forum addict
Forum addict

Bericht door siegie » 18 jul 2007 18:39

Regels van openbare orde en dwingend recht worden - zoals ik reeds gezegd heb - in zeer veel algemene voorwaarden geschonden, zeker in overeenkomsten met consumenten waar er nog strengere regels gelden. De algemene voorwaarden van lnm waren vroeger niet echt kosjer ten aanzien van de dwingende rechtsregels over bescherming van het privé-leven, over auteursrechten, over contractuele verbintenissen rondom het lidmaatschap... maar die algemene voorwaarden werden natuurlijk nooit echt gelezen. Vooral de clausule dat ze eenzijdig veranderd konden worden, is juridisch niet al te zuiver en zou weinig praktisch werken. Het staat jullie vrij om op jullie eigen ontmoetingswebsite bravere voorwaarden in te lassen :angelface:
Wie heeft er die van dit forum trouwens goed gelezen? :twisted:

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 18 jul 2007 19:16

siegie schreef:Regels van openbare orde en dwingend recht worden - zoals ik reeds gezegd heb - in zeer veel algemene voorwaarden geschonden, zeker in overeenkomsten met consumenten waar er nog strengere regels gelden. De algemene voorwaarden van lnm waren vroeger niet echt kosjer ten aanzien van de dwingende rechtsregels over bescherming van het privé-leven, over auteursrechten, over contractuele verbintenissen rondom het lidmaatschap... maar die algemene voorwaarden werden natuurlijk nooit echt gelezen. Vooral de clausule dat ze eenzijdig veranderd konden worden, is juridisch niet al te zuiver en zou weinig praktisch werken. Het staat jullie vrij om op jullie eigen ontmoetingswebsite bravere voorwaarden in te lassen :angelface:
Wie heeft er die van dit forum trouwens goed gelezen? :twisted:
dat bedoelde ik dus
en heb net de regels gelezen en wat zie ik
3. Niet toegelaten onderwerpen en berichten
(3.1) Onderwerpen die geen inhoudelijke discussie beogen (zgn. opsom- of zevertopics), zijn enkel toegelaten wanneer ze door de organisatie zijn geplaatst.
eigenlijk mogen alleen moderators dus opsom en zever topics openen :)
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Tim
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Tim » 18 jul 2007 20:08

captain D schreef:eigenlijk mogen alleen moderators dus opsom en zever topics openen :)
Dat is inderdaad de bedoeling. ;)
Help WJNH een handje, wat moeten we volgens jou doen tegen 2012?

Word ook WJNH-vrijwilliger en maak veel plezier en nieuwe vrienden! Klik hier voor meer info!

EV-Tommeke
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door EV-Tommeke » 21 jul 2007 03:53

Ik begin er zelf ook meer en meer ne hekel aan te krijgen.
Ni zozeer aan de site,maar zoals velen aan de mensen die het daar voor't zeggen hebben.
Ze hebben daar ne nightlife agenda op hunne site staan waar iedereen gratis alles van fuiven tot meetings in kan zetten.
Dat vond ik supper gezien daar veel volk op dieje site zit en ge zo veel mensen bereikt voor geen geld.
Tot dak't volgende bericht kreeg:
Alex schreef:Aangezien ons reportagecrew vandaag werd buitengezet op een fuif in de lido van en/of, onder invloed van de wjnh, gaan we geen enkele organisatie gelieerd aan de wjnh gratis toelaten tot onze site. Sorry daarvoor. Groetjes - GAYiD.EU crew
Hoe kinderachtig kunde zijn :roll: .
Precies of da ze almachtig zijn.
Da ze da onnozel venteke van ne Alex daar maar vlug buite shotten :x
Alles heeft z'n schoonheid alleen ziet niet iedereen dat altijd.
Afbeelding

dimitri
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door dimitri » 21 jul 2007 08:55

EV-Tommeke schreef:Ik begin er zelf ook meer en meer ne hekel aan te krijgen.
Ni zozeer aan de site,maar zoals velen aan de mensen die het daar voor't zeggen hebben.
Ze hebben daar ne nightlife agenda op hunne site staan waar iedereen gratis alles van fuiven tot meetings in kan zetten.
Dat vond ik supper gezien daar veel volk op dieje site zit en ge zo veel mensen bereikt voor geen geld.
Tot dak't volgende bericht kreeg:
Alex schreef:Aangezien ons reportagecrew vandaag werd buitengezet op een fuif in de lido van en/of, onder invloed van de wjnh, gaan we geen enkele organisatie gelieerd aan de wjnh gratis toelaten tot onze site. Sorry daarvoor. Groetjes - GAYiD.EU crew
Hoe kinderachtig kunde zijn :roll: .
Precies of da ze almachtig zijn.
Da ze da onnozel venteke van ne Alex daar maar vlug buite shotten :x
"onder invloed van wjnh?" Alex gelooft ook in sprookjes zeker?

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 21 jul 2007 11:45

EV-Tommeke schreef: Ze hebben daar ne nightlife agenda op hunne site staan waar iedereen gratis alles van fuiven tot meetings in kan zetten.
geweldig overzichtelijk ook, er is elke week wel iets te doen in red&blue en d-club. Ze zouden beter enkel de speciale fuiven vermelden.

de kalender van wjnh is stukken beter :)
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 21 jul 2007 19:26

heeft er nu iemand die €4 van die betalende sms terugbetaald gekregen? je weet wel, die sms die ze ongevraagd naar alle leden van lookNmeet gestuurd hadden :roll:

21st Century Kid
Regular user
Regular user

Bericht door 21st Century Kid » 21 jul 2007 22:13

J-La schreef:heeft er nu iemand die €4 van die betalende sms terugbetaald gekregen? je weet wel, die sms die ze ongevraagd naar alle leden van lookNmeet gestuurd hadden :roll:
Ik had ook zo'n sms gehad, maar heb maar wijselijk een e-mail teruggestuurd met de vraag mijn account te verwijderen. Werkte gelukkig even doeltreffend.

En wat doet zo'n fantastische SilverAccount meer dan een gewone account? :roll:

svekke
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door svekke » 22 jul 2007 02:40

Alexander De Grote, ik weet dat je dit topic leest (waarom zou je me anders zonet verwijderd hebben ?). Ik was dan nog zeer matig met mijn kritiek.

Waarom reageer je zo door mensen te verwijderen ?
Heb je als ware businessman niet geleerd om beter je klanten te vriend te houden dan ze nog woedender te maken ?

Je geeft me nu full house. Tegen WJNH is tegen mij.

Melovic

Gayid verwijderen van Accounts zonder reden

Bericht door Melovic » 22 jul 2007 03:06

Alex de site beheeder verwijderd steeds accounts zonder reden
Gewoon als je te mooi bent en een beetje kretiek durft geven vlieg je. Ik stond met mijn foto op nummer 1 in de top 100 en ineens verdween mijn foto en profiiel zomaar zonder reden. Alex is echt een jaloers persoon en iemand die zweeft en denkt dat alles van hem is en hij de almachtige god is. Zo jaloers omdat em zelf niet van straat raakt en hij zijn medewerkers aanzet met hem naar bed te gaan. Alvast de jonge gastjes die voor hem werken.

Eerst met alex naar bed gaan en dan ben je zijn beste maatje en kan je aan de slag binnen LNM Media.

svekke
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door svekke » 22 jul 2007 04:37

Aangezien ons reportagecrew vandaag werd buitengezet op een fuif in de lido van en/of, onder invloed van de wjnh, gaan we geen enkele organisatie gelieerd aan de wjnh gratis toelaten tot onze site. Sorry daarvoor. Groetjes - GAYiD.EU crew
Dit zou toch wat meer in de verf gezet moeten worden. Voor beide partijen

Melovic

Blijft profielen van mij verwijderen

Bericht door Melovic » 22 jul 2007 10:01

Alex blijft profielen van me verwijderen tot vervelens toe. Wat heb ik die in godsnaam misdaan of in de weg gelegd?? Of moet ik ook eerst met hem in bed kruipen om mijn profiel mogen te houden??? Wat wil die eigenlijk nu??? Wat misdoe ik hem in godsnaam ik laat hem met rust en plaats geen ereotische foto's of zo. Ik breng veel mensen aan op Gayid die betalen voor een silver account. Ik gedraag me op de chat en topics.

Ik maak veel vrienden op Gayid die ik dus telkens kwijt raak uit mijn vriendelijstje. Wat wil Alex nu nog meer??? Dat zijn website goed draait met veel bezoekers die blijven komen of dat zijn website stuk gaat omadt hij het zelf verkloot.

Reeds zes van mijn vrienden werden ook door alex verwijderd, gewoon omdat ze mij als vriend aanduiden op Gayid. Wat wil Alx nu?? Zijn eigen website naar de verdoemmenis helpen en geen nieuwe leden meer bijmaken??? Of moet ieder nieus lid die blijkbaar jonger is dan 30 jaar eerst met hem in bed kruipen om hun profiel te mogen houden?????

Waarom is er geen verzet van binnenaf door leden zelf die tegen Alex opkomen en hem eens duidelijk maken dat het zo toch niet kan??? Blijkbaar maakte hij moderators die achter mijn standpunt staan ook al moderator af en zijn ze gewoon enkel nog gewone VIP leden geworden.

Kunnen we vanuit deze topic mss een oproep doen naar andere leden van op gayid die ooit hun profiel kwijt raakten nu massaal een nieuw account aan te maken met een duidelijke boodschap naar Alex toe. Mss moeten we dan samen een tijdstip, uur den datum afspreken dat we allen samen terzelfdertijd een nieuw account aanmaken. Zal het ook vragen aan vrienden die nog een account hebben dat dan te doen. Dan word em echt zot. Want zot is em al. rijp voor de pshychiatrie.

siegie
Forum addict
Forum addict

Re: Blijft profielen van mij verwijderen

Bericht door siegie » 22 jul 2007 10:51

Melovic schreef:Waarom is er geen verzet van binnenaf door leden zelf die tegen Alex opkomen en hem eens duidelijk maken dat het zo toch niet kan??? Blijkbaar maakte hij moderators die achter mijn standpunt staan ook al moderator af en zijn ze gewoon enkel nog gewone VIP leden geworden.

Kunnen we vanuit deze topic mss een oproep doen naar andere leden van op gayid die ooit hun profiel kwijt raakten nu massaal een nieuw account aan te maken met een duidelijke boodschap naar Alex toe. Mss moeten we dan samen een tijdstip, uur den datum afspreken dat we allen samen terzelfdertijd een nieuw account aanmaken. Zal het ook vragen aan vrienden die nog een account hebben dat dan te doen. Dan word em echt zot. Want zot is em al. rijp voor de pshychiatrie.
Jongen, het is misschien beter om je er gewoon bij neer te leggen. Het is zijn site en jij bent er niet welkom om redenen die voor hem voldoende zijn. De wereld in al haar schijnbare oneerlijkheid zal blijven doordraaien. Vertrek er tenminste met ietwat gratie.
Het feit dat er nog zo veel leden aangesloten zijn, laat weten dat de meerderheid toch niet weg wil van die site. Als je zijn site wil kelderen, kan je beter een eigen plaats beginnen waar mensen elkaar kunnen tegenkomen en foto's plaatsen.

Zolang eventueel kinderachtig gedrag beperkt blijft tot zijn eigen website, kan je best de meest volwassen persoon worden door de eer aan uzelf te houden.

svekke
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door svekke » 22 jul 2007 11:23

Melovic,

Hij zal je blijven verwijderen. Met die woede aanvallen van je zit hij zich enkel maar kostelijk te amuseren. Het helpt echt niet om hem steeds persoonlijk aan te vallen.

En als je echt wil geregistreerd zijn, doe het dan zonder foto van jezelf, met een anoniem ip-adres, een nieuw emailadres en verwijder al je cookies uit je browser.

Het gaat er bij mij niet om dat ik mijn profiel zonodig terug wil, ik ben eerder bezorgd om al die mensen die er nog eentje hebben of er een gaat maken.

Want Alexander, nu kan ik toch zo vrijuit spreken, toen ik je zo'n 2 jaar geleden aan de lijn had over een mogelijke vakantiejob, vertelde jij me half dronken hoe ik toch aan zo'n gek paswoord was gekomen.
That's right people, Lnm Media versleutelt de paswoorden van hun gebruikers niet, meer zelfs, het paswoord wordt getoond in hun manager site bij je profiel. Ik meen mij er zelfs nog een screenshot van gezien te hebben dat ik via een van je domme medewerkers heb kunnen krijgen.

Melovic

Bericht door Melovic » 22 jul 2007 12:28

svekke schreef:Melovic,

Hij zal je blijven verwijderen. Met die woede aanvallen van je zit hij zich enkel maar kostelijk te amuseren. Het helpt echt niet om hem steeds persoonlijk aan te vallen.

En als je echt wil geregistreerd zijn, doe het dan zonder foto van jezelf, met een anoniem ip-adres, een nieuw emailadres en verwijder al je cookies uit je browser.

Het gaat er bij mij niet om dat ik mijn profiel zonodig terug wil, ik ben eerder bezorgd om al die mensen die er nog eentje hebben of er een gaat maken.

Want Alexander, nu kan ik toch zo vrijuit spreken, toen ik je zo'n 2 jaar geleden aan de lijn had over een mogelijke vakantiejob, vertelde jij me half dronken hoe ik toch aan zo'n gek paswoord was gekomen.
That's right people, Lnm Media versleutelt de paswoorden van hun gebruikers niet, meer zelfs, het paswoord wordt getoond in hun manager site bij je profiel. Ik meen mij er zelfs nog een screenshot van gezien te hebben dat ik via een van je domme medewerkers heb kunnen krijgen.
Cookies uit mijn browser verwijderen doe ik dagelijks.

Als je van Alex dingen kan bewijzen en als het waar is dat Gayid de passwoorden van de ledenprofielen niet achter een sleutel steekt die ook voor hen niet lesbaar is dan raad ik je aan daarmee naar de Internet politie te stappen. Dan zal het vlug met zijn gekakel gedaan zijn.

Wat betreft een nieuwe website oprichten voor Gays zou ik heel graag doen, maar heb geen verstand van webbuilding. Mij daar nooit op toegelegd. Maar zou het wel graag doen om aan te tonen dat het ook kan zonder dat er jaloezie is en zonder dat er pesterijën zijn van admins en moderators ten opzichte van de leden.

Gesloten