Dus, zet hier eens al je favoriete liedjes op en laat mij meegenieten van jullie muziek!
Commentaar bij de liedjes mag altijd

Oasis: Wonderwall
Wir sind Helden en Juli zijn fantastisch! Alhoewel 'k Juli wel een stukje kwalitatiever vind...Titania schreef:Black van Pearl Jam, maar dat kende waarschijnlijk al... Staat hier toevallig op... Man I love that song...
Nu op naar mijn obsessie met Duitse Rock muziek:
Wir sind Helden - Ein Elefant für Dich
Wir sind Helden - Ist das so?
Wir sind Helden - Monster
Wir sind Helden - Nür ein Wort
Wir sind Helden - Von hier an blind
Juli - Es ist Juli/Ein Neuer Tag (zijn 2 full CD's)
Silbermond - Laut Gedacht (full CD en ook die andere CD waarvan ik op de moment de naam niet meer weet...)
yes, the doors. absoluut. Met voor mij: L.A. Woman en Take it as it comes op kop.outlaw schreef: The doors - the end
The doors - break on through
the doors - indian summer
the doors - hyacinth house
Jimmy hendrickx - hey joe
Jimmy hendrickx - red house
Stevie Ray vaughan - love struck baby
Vinnce schreef:Wir sind Helden en Juli zijn fantastisch! Alhoewel 'k Juli wel een stukje kwalitatiever vind...Titania schreef:Black van Pearl Jam, maar dat kende waarschijnlijk al... Staat hier toevallig op... Man I love that song...
Silbermond - Laut Gedacht (full CD en ook die andere CD waarvan ik op de moment de naam niet meer weet...)
Titania schreef:Vinnce schreef:Wir sind Helden en Juli zijn fantastisch! Alhoewel 'k Juli wel een stukje kwalitatiever vind...Titania schreef:Black van Pearl Jam, maar dat kende waarschijnlijk al... Staat hier toevallig op... Man I love that song...
Ja, daar heb je gelijk in. Juli is zowat mijn favoriete (duitstalige) muziekbandje tegenwoordig, hun teksten overtreffen zeker die van Silbermond (die ook wel leuk zijn, maar toch niet net dat beetje hebben.) En Wir sind Helden, ja... die doen het gewoon om de "sillyness".
Juli heeft gewoon iets melancholisch soms, allez ja vind ik persoonlijk.
Wat toevallig zappen naar Duitse zenders toch allemaal niet kan doen . (Toevallig Juli ontdekt op Live 8 Berlin, een jaar of 2 ofzoiets geleden.)