Beste winkelstad

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Wat is je favoriete winkelstad?

Rijsel
2
4%
Antwerpen
21
40%
Roeselare
0
Geen stemmen
Kortrijk
0
Geen stemmen
Gent
8
15%
Parijs
2
4%
Parijs
2
4%
Brugge
1
2%
Brussel
6
11%
Wijnegem shopping center
3
6%
Mijne favoriete winkelstad staat niet in het lijstje
8
15%

Totaal aantal stemmen: 53

Fredje

Beste winkelstad

Bericht door Fredje » 12 okt 2002 19:13

Ben vandaag gaan shoppen in Kortrijk. Ze hebben daar verdorie geen H&M in het stad, schandalig gewoon :evil: . Zelfs in gans Kortrijk geen winkel gevonden waar ze Calvin Klein boxers verkopen.

Kortrijk is dus niet aan te raden als winkelstad. Daarmee een poll: wat is jou favoriete winkelstad en waarom? Bijhorende vraag: waar zijn goede winkels te vinden?

Mijn top 3 is:

1) Rijsel: véééééééééééééél kleerwinkels en knappe winkelmannekes/geranten die je komen helpen
2) Gent: gewoon omdat alles handig ligt
3) Antwerpen: nen groten H&M :P
Laatst gewijzigd door Fredje op 12 okt 2002 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

crazy-girl

Bericht door crazy-girl » 12 okt 2002 19:17

k Zal eventjes mijn top 3 doorgeven.

1) Amsterdam
2) Antwerpen
3) Brussel

Toch zeker qua toffe winkels.

knibbel

Bericht door knibbel » 12 okt 2002 19:38

het Wijnegem shopping center :D
omdat ik binnen het half uur (het maximum dus) iets gevonden moet hebben :!:
meer tijd steek ik niet in winkelen en ik doe dit doorgaans maar 2 keer per jaar

Omen
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Omen » 12 okt 2002 20:07

Antwerpen uit luiheid ...

Vlakbij mijn school en kot ... en een grote WE men :)

Men are like parking spaces ...
All the good ones are taken
All the available are handicapped

surferke

Bericht door surferke » 12 okt 2002 21:31

Hasselt staat er niet tussen :cry:

Doordenker

Bericht door Doordenker » 13 okt 2002 00:03

Antwerpen... want daar ken ik mijn weg het beste.

Diest en Aarschot zijn klein, maar vrij compleet om te gaan shoppen... en gezellig!

Tigertje

Bericht door Tigertje » 13 okt 2002 12:51

Antwerpen én Brugge, Antwerpen omdat je er alles hebt en alles goe dichtbijeen ligt (plus 't licht maar een korte treinrit van Mol) en Brugge omdat het daar supergezzlig winkelen is en je naderant nen goeie pizza kan eten :lol: (daar es echt ne kijgoeien italiaan mmmmm).

@Crazy-girl: Amsterdam vindek ok heel leuk om te shoppen, spijitg genoeg is den Thalys zo duur é :wink: Btw, ken je De "VetVetVet" winkel? dies zaaaalig.

Beliefje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Beliefje » 13 okt 2002 18:14

crazy-girl schreef:k Zal eventjes mijn top 3 doorgeven.

1) Amsterdam
2) Antwerpen
3) Brussel

Toch zeker qua toffe winkels.
Die eerst twee daar ben ik het dus volkomen mee eens hé! Brussel heb ik nog nooit zo echt als winkelstad bezocht. Dus voor mij mag Het Wijnegem Shopping Center op de derde plaats komen te staan! Maar diene Vet Vet Vet winkel diene ken ik niet. :rocol:
Afbeelding

Baccalaureus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Baccalaureus » 13 okt 2002 18:50

Rotterdam, maar dees staat dus ook niet in het lijstje. Gevolgd door Antwerpen. Lier heeft een heel tof sfeertje, en laatst 'proberen' shoppen in Zottegem, maar da's niet echt aan te raden! :D

Greetz,
Bacca
Hong wu, shun tian!! (qi bao ping an...)

bertje

Bericht door bertje » 13 okt 2002 20:32

en de eerste stem voor brussel is ook binnen!

ik vind de nieuwstraat gewoon superpraktisch: het is naar mijn mening nog altijd de langste winkelstraat in belgië en dus veel kans dat ik wel ergens iets naar mijn goesting vind... de multiculturele sfeer vind ik trouwens ook een pluspunt in brussel, met al die inwijkelingen en toeristen... zaalig gewoon!

Sofie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Sofie » 13 okt 2002 22:26

bertje schreef:en de eerste stem voor brussel is ook binnen!

ik vind de nieuwstraat gewoon superpraktisch: het is naar mijn mening nog altijd de langste winkelstraat in belgië en dus veel kans dat ik wel ergens iets naar mijn goesting vind... de multiculturele sfeer vind ik trouwens ook een pluspunt in brussel, met al die inwijkelingen en toeristen... zaalig gewoon!
'k moet wel zeggen dat ze daar (naar mijn mening althans) de beste h&m hebben. tis diene grote (dûh) het dichtst bij de beurs. ach ja, en in bxl shoppen heeft toch wel wat: meestal komt ge daar een dwerg-bultenaar tegen die in weer en wind zijn bult showt aan iedereen die het wil (of niet wil) zien.
[Doctor] What are you doing here, honey? You're not even old enough to know how bad life gets.
[Cecilia] Obviously, Doctor, you've never been a 13-year-old girl.

krunchy
Regular user
Regular user

Bericht door krunchy » 13 okt 2002 22:44

linkgirl schreef:
. ach ja, en in bxl shoppen heeft toch wel wat: meestal komt ge daar een dwerg-bultenaar tegen die in weer en wind zijn bult showt aan iedereen die het wil (of niet wil) zien.
ja idd als ge daar aan die verkeerslichten staat te wachten komt die altijd aan u auto staan (als ik het over de juiste heb te minste) en ik kan daaar nie tegen, vind het erg dat em zo gebouwd is maar kheb er een hekel aan als ze dat gaan gebruiken om geld "af te luizen" (sorry vind het juiste woord niet)
en om on topic te blijven bij mij staat brussel op nr 1 om de eenvoudigste redenen: dicht bij huis en genoeg te vinden.
...without art the crudeness of reality would make the world unbearable...

Laartje
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Laartje » 13 okt 2002 23:01

Bij mij is het Antwerpen... Ik heb zowiezo al een hekel aan shoppen, dus ga ik er ook ni ver voor lopen...
Ben ooit in Leuven gaan shoppen, en in Brugge ook een paar keer, maar'k vind het ni praktisch da er auto's rijden in de winkelstraten...
Ma't liefst ga ik gewoon naar 1 grote winkel waar ik mijn goesting vind en daar koop ik dan alles wat ik nodig heb... Da werkt voor mij ook het beste!
If it doesn't kill you, it can only make you stronger.

Timmy
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Timmy » 13 okt 2002 23:29

1. Antwerpen voor alles
2. Knokke voor schoenen
3. Wijnegem SC heeft het voordeel van concentratie.
4. Brugge: o.a. superleuke Zara
5. Op reis: als 'k ergens ben, en 'k zie iets, maar ik zal ni speciaal daar gaan shoppen.

A'dam, Parijs, Londen, Lille (Rijsel), Leuven... kom ik nooit of bijna nooit, en als 'k er ben is het ni om te shoppen
So when you're feeling kind of mixed up
just remember it's a mixed up world
and when you're feeing life is just too tough
just remember you're a real tough girl

upsidedown
Regular user
Regular user

Bericht door upsidedown » 15 okt 2002 08:43

1 Gent (gewoon super-gezellig om rond te kuieren)
2 Leuven (want da's dichter bij huis, en daar ga ik het meeste shoppen)
3 Wijnegem (voor als het regent)

ondine

Bericht door ondine » 21 okt 2002 10:04

Ah Paris Paris Paris.........

ik heb een vriendin die daar altijd hele mooie toffe en goedkope kleren koopt, ze zit vaak in Parijs, maar bij mij is het zover nog niet gekomen
maar tis wel een toffe stad, als je de winkeltjes weet zijn natuurlijk.

Amsterdam is ook wel gezellig daarvoor

Vinne

Bericht door Vinne » 21 okt 2002 11:02

geef mij maar antwerpen, dicht bij huis en alle winkels die ik nodig heb. waarom verder zoeken. en trouwens zoveel ga ik ook ni winkelen.

gemoedelijke

Bericht door gemoedelijke » 26 okt 2002 11:19

Antwerpen toch wel vlak bij en ken daar wel wat. het leuke is dat ik daar ook eens kan afdwalen vande meir omdak toch mijne weg er ken. meestal vind je in de achterbuurten verrassende winkels. die zeker ook de moeite zijn.
maar als ik echt moet kiezen LINT maar dat staat er weeral niet bij.

tufken
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door tufken » 26 okt 2002 17:14

Ik ga meestal naar Rijsel - Roubaix of Sint-Niklaas - Antwerpen. Naar Rotterdam ga ik soms ook wel eens en maak er dan tegelijk een weekendje van :-) en uiteraard nog naar andere occasionele plaatsen zoals Luik (leuk om eens te doen!), Oostende, ...

Hagar

Bericht door Hagar » 14 nov 2002 11:01

Antwerpen, Gent, Brugge... ik wissel graag af. In Leuven ga ik praktisch nooit winkelen.

Lille (FR) is ook wel leuk winkelen.

Gesloten