Ons geheim...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
roosej

Bericht door roosej » 07 dec 2006 12:14

het is wel logisch denkik, dat ze haar man niet direct kan verlaten, als je met iemand getrouwd bent, betekent dat toch dat je iemand graag ziet of graag gezien hebt. En het is voor haar waarschijnlijk ook niet zo gemakkelijk. Ze zal veel kritiek krijgen van haar omgeving.
Misschien moet je haar wat tijd geven, om het te vertellen? Als jullie allebei elkaar écht graag zien, komt alles wel goed denkik.
En over je ouders, ze zullen er nog aan moeten wennen, probeer het je niet aan te trekken. En dat ze beschaamd zijn is zoo stom, ze zouden beschaamd moeten zijn voor hun reactie. Maak hen duidelijk dat je nog steeds dezelfde bent. Misschien begrijpen ze het gewoon niet goed?
In elk geval veel succes nog en hou ons op de hoogte. Sterkte!

-X-

Kimmy

Bericht door Kimmy » 21 dec 2006 13:46

Hoii Secret Lovertje..,,

'k Maak zowat hetzelfde mee als jij , enkel heb ik geen ''last'' van het leeftijdsversgil (wat zoals reeds gezegd, dikke bullshit is, zolang het van beide kanten beaamd wordt, is er absoluut geen probleem..!)

Ik ben 15 , het meisj die ik doodgraag zie, ook.. maar ze verwacht een kindje.. Haar vriend is 25 (daar hebben ze danw el weer te maken met dat leeftijdsversgil, wat bewijst dat je absoluut niet de enige bent die daar last van heeft)
Al sinds begin vorig jaar hebben we een relatie met ups maar ook heel wat downs.. met de nadruk op heel wat..

Als je haar egt graag ziet , en wat ik weet dat je ook egt doet ! Laat je haar niet gaan , en niet omdat je dat niet wilt , maar simpelweg omdat je dat niet kunt..
Wij hebben zovaak een punt proberen te zetten achter onze ''relatie''.. Ik zelf heb ondertss een relatie gehad met 2 andere personen.. waarvan 'k de ene toch wel liever zag dan de andere, ookal doet dat er niet toe.. maar dat luktte gwn niet.. Dagelijks bedroog ik die mensen met haar..

Jij hebt het ''probleem'' dat ze getrouwd is..
Ik dat ze zwanger is..
als ze egt wilt , als ze egt bereidt is , kan ze haar huwelijk stopzetten..
Wat mijn meisj niet kan..

Jullie moeten vluchten naar een bos..
Wij hebbende sgoolgangen om in te schuilen..
Onze sitaties hebben heel wat gemeen..

Ook zijn mijn ouderz er compleet, maar dan ook compleet tegen..
ookal weten ze nu al meer dan een halfjaar niets meer af van mijn gevoelens.. Doordat ze me als het ware gedwongen hebben erover te zwijgen of te liegen..

Ik ben ondertss al meerdere malen in de fout gegaan door haar te laten vallen.. wat volgens mij voor beide het beste waz.. enja, ik voel(de) mij ook schuldig tov haar vriend..

Als je van haar houdt , ga ervoor !
Egt waar.. Vecht.. Zoals ik ng steeds vecht ondertss al anderhalf jaar ookal weet ik ergens dat de kans dat ik en haar ooit een wij zullen vormen, zeer klein is..
Maar jullie hebben wel nog een kans..!
een grote kans zelfs..

Begrijp ook dat de stap om te breken met haar man , absoluut niet makkelijk is.. Toen mijn meisj ng niet zwanger waz, kon ze hem ook niet laten vallen..
Uit angst om uiteindelijk alleen over te blijven denk ik.. uit angst dat ik mn ouders zou gana geloven en haar zou laten vallen ebben.. wat zkr het geval niet geweest zou zijn!
Dan is mn raad hier omtrent : laat haar voelen dat je er bent voor haar ! dat zij de enige is voor jou.. dat je bereidt bent heel wat op te geven voor haar.. heb zelfvertrouwen (ook daar ben ik in de fout gegaan..)

Ik ben wel VOOR jullie relatie..
'k Zou iedreen het gunnen hetgeen te krijgen dat ik niet kan bereiken.. ik weet dat ik van haar kan houden en dat zij mij het gelukkigste meisj van de wereld zou kunnen maken.. maar er zijn gwn te veel obstakels..
wat niet wil zeggen dat ik het zal opgeven.. Nooit.. kzal blijven vechten voor mn liefde.. tot de dag dat zij me vraagt ermee op te houden..

Mss is het enkel maar een indruk , maar volgens mij laat je je wat beinvloeden door de reactie's dat je hier krijgt..
Volg je hart..
Doe wat JIJ wilt.. niet wat het beste zou zijn voor de anderen of wat de anderen willen.. het gaat hier om jou toekomst..

Heel erg veel succes en ga voor je toekomst!
Vecht voor hetgeen je wilt..
Stop pas als zij erom vraagt..
Maak niet dezelfde fouten en wacht niet tot het te ver is..

Je hebt trouwens al tijdj niets meer geschreven.. wordt het daar niet eens tijd voor ?

XxX Kimmy..

Stel dat je privé zou willen mailen , of via msn..::
kimmy6691@hotmail.com

Titania
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Titania » 21 dec 2006 21:49

Wow... No offense tov de laatste poster maar... Wow, dat kwam toch wel eventjes enorm hypocriet over, of het nu waar is of niet.

Achja, je m'excuse als ik hier een paar gevoelige zieltjes met gekwetst heb maar we kunnen nu niet altijd positief zijn, heh.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 22 dec 2006 13:48

Titania schreef:Wow... No offense tov de laatste poster maar... Wow, dat kwam toch wel eventjes enorm hypocriet over, of het nu waar is of niet.

Achja, je m'excuse als ik hier een paar gevoelige zieltjes met gekwetst heb maar we kunnen nu niet altijd positief zijn, heh.
het is idd een raar verhaal, maar wss kunnen wij ons niet inbeelden wat bovenstaande gast bedoelt... ik denk dat het te makkelijk is om te zeggen laat haar vallen, want je kwetst jezelf en haar door te blijven proberen in die relatie, maar nogmaals, als je zelf in die situatie zit is het allemaal anders.

Toch blijf ik met het gevoel zitten... waar zit je dan met je eigen geluk, maar als jij jezelf op een tweede plaats kan zetten voor het geluk van de andere, tja ... sterk.
every new beginning comes from some other beginning's end

Julia
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Julia » 25 dec 2006 17:12

Hey hey

Eerst en vooral vind ik niet dat ik mag en kan oordelen of deze relatie al dan niet had moeten zijn. je kan NOOIT iemand anders zn rekening maken...zelfs niet om die persoon te beschermen zelfs niet als men je dat uitdrukkelijk vraagt.
Los daarvan:
Ik vind dat je dit goed aangepakt hebt...zeker als ik denk hoe onstuimig ik was als ik 17 was 8) . Je hebt de bal in haar kamp gelegd...afgewacht en dan je conclusies getrokken en ernaar gehandeld...well done :wink:
Een pessimist is een optimist met ervaring.
No victory without suffering..

celientje
Regular user
Regular user

Bericht door celientje » 27 dec 2006 10:13

allezins eerst veel succes..
Maar je bent nog maar 17, er kan nog vanalles gebeurd. Je bent nog jong! :) Kdenk dat het moeilijk moet zijn om zo'n ' relatie' te hebben. Niemand die het mag weten, andere die zich vanalles afvragen als jullie te lang wegblijven. Op de duur is dit niet meer houdbaar debk ik.. Maarja Nu kun je genoeg genieten 8) ..
Groet

Guest

Bericht door Guest » 08 jan 2007 18:56

Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten toen ik 16 was. Het kan heel pijnlijk zijn. Zij was 26, gescheiden met kind en ze had een vriend, maar ik kon er niet aan doen, van de eerste keer dat ik haar zag sloeg mijn hart over. Het leek zo onrealistisch, ik kwam zo goed met haar overeen, anoniem heb ik mijn liefde aan haar bekend gemaakt. Ze wist meteen dat ik het was. We hebben een paar keer afgesproken. We hebben nooit gekust, neen, ik durfde niet, uit angst dat ik de droom zou verbreken. Het enigste dat we ooit van contact hebben gehad is dat ik haar hand vasthield en ze liet mij begaan. Wel nu, dat simpele gebaar was zo intens, dat nu nog steeds geen enkele kus eraan kan tippen. We waren verbonden, stiekem verliefd, tegengehouden...

Uiteindelijk is zij zo zinnig geweest van het stop te zetten. Heel bruusk, maar misschien was het zo het beste, ze was van de aardbol verdwenen. Ik heb een jaar lang met pijn in mijn hart rondgelopen, en zelfs nu nog, als ik er aan denk hoe het was en aan haar.

Ik ben er eindelijk over, ma ze blijft de liefde van mijn leven...een speciaal plekje in mijn hart dat bezet zal blijven.

Mijn tip, miss crue, maar de meeste sprookjes bestaan niet :- .......

l'aventurier

en ?

Bericht door l'aventurier » 08 jan 2007 19:59

ik heb dit topic gevolgd
en vroeg me plots af hoe het nu met julie is ?

X

secret lovertje

Bericht door secret lovertje » 17 jan 2007 22:10

hoi hoi

Eerst en vooral sorry voor het lange wachten, maar ik kon niet eerder schrijven wegens redenen...

Er zijn heel veel dingen gebeurd, goede en pijnlijke dingen. Ik zal eens in het kort zeggen wat er die tijd gebeurd is. Dus mijn ouders weten nu dat ik 'anders' ben en dat valt nog altijd niet mee... Ze haten het en willen er niets over horen. Daardoor mag ik ook niet zoveel activiteiten doen omdat ze denken dat ik verliefd ben op ieder meisje... Ik word er gek van... Deze reacties hebben ook een enorme invloed gehad op haar. Ik liet haar weten wat er thuis gebeurd was, en ze wilde er iets aan doen. Hoeveel ik haar ook gewaarschuwd had, het haalde niets uit.

Ze had al een kleine periode problemen met haar man. Hij had steeds meer en meer door dat ze zich niet goed voelde bij hem, en hij wilde erover praten. Ze heeft toen alles verteld aan hem, maar ze zei niet dat ik het was. Ze wilde het niet zeggen om hem nog meer pijn te doen. Hij begreep het eerst niet... Hij wilde niet dat ze zich zou outen tegenover haar ouders en vrieden. Maar ze wilde niet langer zwijgen omdat het voor haar ook een enorme last is. Ze heeft zich na lang wikken en wegen geout en haar ouders zijn er radicaal tegen en denken dat dit slechts een trend is.

Tijdens die periode van haar, had ik geen contact met haar. We hadden dat ook afgesproken dat we elkaar 'los' zouden laten. Na alles stond ze opeens voor mijn deur. Terwijl mijn ouders thuis waren... Ik deed open en ze knikte en zei dat alles ok was en omhelsde me onmiddellijk. Ik was zo blij dat ik me niet ingehouden had om ze te kussen en eens goed vast te pakken. :)

Dit is pas een week geleden gebeurd... We zijn dus bijna 'officieel' samen... mijn ouders begrijpen het niet (willen dat misschien wel proberen) Ik denk dat mijn ouders het na een tijdje zullen aanvaarden. De scheiding loopt nu vollop... Ik voel me daar nog altijd niet zo goed bij, maar als ik haar zie, .... [onbeschrijfelijk gevoel].

Ik weet niet hoe het verder zal verlopen want niemand, buiten mijn ouders en paar vrienden weten hiervan...

groetjes

secret lovertje

Scarlett
Experienced user
Experienced user

?

Bericht door Scarlett » 17 jan 2007 23:26

:-? Dit klinkt als één of ander romannetje.
Niet dat ik het niet wil geloven, maar het lijkt allemaal zo irreëel, ik kan het me toch niet voorstellen.
Ik heb er een vreemd gevoel bij.
Volgens mij is er niet 1 juiste oplossing voor dit probleem want je weet niet op voorhand hoe het zal verder lopen met jullie.
Dat ze haar man heeft verlaten voor jou, zich heeft geout bij iedereen, gaat scheiden... zegt toch wel genoeg over hoe graag ze je ziet.
Maar ik blijf erbij; dit is het vreemdste dat ik hier al heb gelezen (ofwel heb ik gewoon nog niet veel gelezen :) )

l'aventurier

:-)

Bericht door l'aventurier » 18 jan 2007 13:22

ja je zou t zo uit eenboekje kunnen halen !
maar zeer zkere mooi als het allemaal war is !
good luck !
x

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 18 jan 2007 13:53

zolang jullie op elkaar blijven steunen, zullen jullie de tegenslagen, die onvermijdelijk zullen komen, altijd kunnen overwinnen!

succes!
every new beginning comes from some other beginning's end

hum

Bericht door hum » 19 jan 2007 16:22

djie, ik zou niet durven zeggen dat dit zo onrealistisch en ongeloofwaardig is... ik ben een goedgelovig mens, en volgens mij vind je zo een dingen niet uit...

Mensen zouden eens moeten weten wat er allemaal kan en gebeurt, oogjes open en .... hopen dat je eigen situatie simpeler is!

In elk geval veel succes secret loverke en alle anderen!

secret lovertje

Bericht door secret lovertje » 13 feb 2007 23:10

Hoi hoi

In mijn situatie is het echt niet simpel... ze heeft dus alles achtergelaten... (man...) het is niet gemakkelijk omdat er nog zoveel bij komt kijken. Mijn ouders vinden het ongemakkelijk omdat er zoveel leeftijdsverschil is, en vooral ook omdat ze een meisje is. Om eerlijk te zijn trek ik mij dit zo weinig mogelijk aan want dit is de ware ik en ik ben nu pas gelukkig... das een goeie raad voor iedereen die zich wil outen!!! het is niet gemakkelijk, maar voor jezelf wordt het veel aangenamer!!! Dit is toch de belangrijkste boodschap die ik wil meegeven.

Ik heb zoveel geleerd uit deze hele ervaring... Ik geef toe... het was soms niet te begrijpen, niet uit te staan, gewoon lastig... maar na alles heb ik toch mezelf leren kennen... En dat is meer waard dan alle andere dingen.

Hoe het afloopt, weet ik inderdaad niet... Op dit moment zijn we gelukkig samen, met de ups en downs... Ik ben blij dat mijn meisie eindelijk haar goed in haar vel voelt, .........

groetjes

secret lovertje

kikkertje
Regular user
Regular user

Bericht door kikkertje » 14 feb 2007 10:39

Zoals eerder gezegd lijkt het inderdaad een romanetje, maar als dit echt is dan denk ik dat iedereen er mag uit besluiten dat liefde dus toch geen grenzen kent en dat als je samen hoort, uiteindelijk ook samenkomt! Hoe hard je je ook verzet. Langs de andere kant wil dit natuurlijk ook zeggen dat als je niet samenkomt, en ook zo niet hoort te zijn... Maar wie of wat beslist er dan over wat hoort en wat niet? Wie of wat laat mensen samenkomen? Wie of wat heeft het recht mensen doen samen te komen? 't Es gelijk vreet raar. Of is het enkel het gevoel laten overwinnen?

Toch, @secret lovertje: ik hoop dat het heel mooi mag zijn en mag blijven! Geniet van je mooie momenten!

Liefs
*Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden*

Gesloten