Ons geheim...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
secret lovertje

Ons geheim...

Bericht door secret lovertje » 23 okt 2006 22:10

hoi hoi!!!

Ik wil jullie iets vertellen in de hoop dat jullie mij dan raad kunnen geven want mijn situatie is serieus.... mis. Dit zal ik jullie nu es proberen uit te leggen.

Een half jaartje geleden ben ik naar een feestje van vrieden geweest en daar was het mooiste meisje dat ik ooit gezien had. Ik had het gevoel zoals vele personen, dat ik ze kende. Later op de avond zocht ik benadering en kon ik eindelijk eens praten met haar. Het gesprek verliep stijfjes omdat ik me nie kon concentreren omdat ik zou zenuwachtig was. :o We praatten dan ook niet veel en daar bleef het bij. Ik vond het zo erg van mezelf dat ik niet kon praten met haar. Ik hoopte ze nog eens te zien.

pas 2 maanden later kwam ik ze nog eens tegen en verliep het helemaal anders. Het was zondag en we hadden blijkbaar dezelfde sport, interesses, enz... en we praatten deze keer over hele andere dingen. Ze had een soort van interesse in mij omdat ze de hele tijd vragen stelde. Ik vond het zo leuk en genoot er ten volle van tot.... tot er een man naast haar kwam staan en vroeg wanneer ze zou weggaan. Ze zei dan ongemakkelijk: oh ja, dit ben ik je vergeten te vertellen. Dit is X en hij is mijn man. De grond zakte onder mijn voeten weg. Ik liet niets merken en praatte gewoon door.

Mijn gevoelens zakten enorm snel en ik was ze al vlug weer vergeten. Ik dacht ok... next...

De week erop de zondag zag ik ze terug terwijl we onze sport uitoefende... ik wist absoluut niet dat ze daar ging zijn. Ik hield ook zoveel mogelijk afstand van haar omdat ik niet weer die pijn ging hebben... Natuurlijk zij wist van niets (en ik nam het haar absoluut niet kwalijk...) zij kwam me vergezellen en ze praatte er op los. Ik vroeg hoelang ze getrouwd was, hoe oud... Ik kon er niets aan doen maar ik had terug het zelfde 'aangename' gevoel... Die zelfde dag was het afscheid enorm zwaar, maar ik merkte voor de eerste keer dat het ik niet alleen was die het 'moeilijk' had.

Ik probeerde er niet teveel aan te denken maar ik zag ze dan bijna iedere week en iedere keer werden we closer en closer. Iedereen merkte op dat we hele goede vrienden waren en ze vonden dat raar omdat het leeftijdsverschil groot is. (17-31) So what? ze was bloedmooi en super aantrekkelijk.

Er gebeurde nooit iets tot die ene speciale dag. Achter allebei een zware dag (zware sport) waren we zoals gewoonlijk iets aant drinken tussen de andere mensen en opeens greep ze mijn hand vast en ging ze naar buiten met mij. Ze vroeg om eens een eindje te gaan wandelen. Ik had geen bezwaar en ging mee. We waren in een bosrijke omgeving en we wandelden in het bos... weg van alle drukte, van alle mensen en tot ik het besefte, waren we al redelijk diep in het bos. Niemand, maar ook niemand zou ons kunnen horen, zien... We hadden de hele weg gelachen, dom gedaan,... en op een moment (op die plek) stopt ze en... ze kijkt me aan recht in de ogen... en dan kust ze me. Ik genoot van ieder moment. (Het was ook mijn eerste keer met een meisje). Toen we terug liepen, greep ze mijn hand en zei ze dat ze op meisjes viel... Ik kon mijn oren niet geloven. Ze kon er niet voor uitkomen door omstandigheden.

Deze situatie herhaalde zich soms eens, (als we de kans kregen) jammer genoeg kregen sommige mensen vermoedens omdat we lang weg bleven... Ik zie haar graag...

Ze had me gezegd dat ze enorm veel gevoelens voor me had en ze me niet wilde verliezen. Ik zie haar graag maar ik kan toch niet samen zijn met iemand die getrouwd is??? ik wil niet tussen haar en x komen ... dit had ik haar gezegd maar ze wil van onze geheime momenten genieten....

Veel groetjes en kusjes xxx

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen... :cry:

secret lovertje....

arwen'ke
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door arwen'ke » 23 okt 2006 22:57

Ik vind als je haar echt graag ziet dat je er voor moet gaan ! Wilt zij weg van haar man voor u ? als je ze echt graag ziet moet je ze zeker niet laten gaan want dan ga je er later spijt van hebben. :)
Life can only be understood backwards but it must be lived forward.

ndp
New user
New user

Bericht door ndp » 23 okt 2006 23:02

ey secret lovertje,

ja geen makkelijke situatie, je bent waarschijnlijk langs de ene kant dol blij dat de liefde wederzijds is maar ja haar man staat jullie "relatie" in de weg. Praat er over met haar en zeg dat je haar enorm graag ziet maar je het zeer moeilijk vind omdat getrouwd is. Weet haar man dan niet dat ze (ook) op vrouwen valt? Als haar man dat niet weet hebben ze ook niet zo'n hecht relatie als je zo'n dingen al niet kan vertellen tegen je eigen levenspartner.Ik hoop dat jullie er gauw uit komen en laat me iets weten hoe het verder evolueert, ik wens jullie het allerbeste toe en geniet ondanks alles van de mooie momenten!!!!

c ya
i am who i am, and thats who i am
lead, follow or get out of my way!!!

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 24 okt 2006 12:58

Volgens mij heb je deze situatie maar beperkt in handen. Alles hangt af van haar, als zij van haar man weg wil, dan maak je kans. Maar ik denk dat die kans heel klein is, aangezien er zo'n groot leeftijdsverschil is tussen jullie en aangezien ze getrouwd is.

Ik vraag me af of dat die manier van afspreken is wat jij wil? en of je niet beter iemand van je eigen leeftijd kan zoeken. Want je wil toch gelukkig zijn? Als alles in het geniep moet kan je, denk ik, onmogelijk écht gelukkig zijn!

:hugs:
every new beginning comes from some other beginning's end

secret lovertje

Bericht door secret lovertje » 24 okt 2006 15:29

hoi hoi

ze heeft dit tegen niemand gezegd uitsluitend tegen mij... Ze kan niet ervoor uitkomen door omstandigheden he... ze weet het al een tijdje... Ze stuurt regelmatig berichtjes, ik vind het leuk maar langs de andere kant voel ik mezelf een 'obstakel' voor haar...

Ze is ook de enige die het weet van mij... Vinden jullie het leeftijdsverschil niet te groot? Daar heb ik al reacties op gekregen omdat ik zo goed 'overeen kom' met haar. Mijn ouders en andere vinden het ongepast... :cry:

Ik hou jullie zeker op de hoogte!!

groetjes,

secret lovertje

rachel

Bericht door rachel » 24 okt 2006 16:16

he secret lovertje,

ten eerste: bijzonder verhaal. het lijkt me erg mooi, spannend maar vooral ook gecompliceerd en soms pijnlijk.

misschien is het goed een aantal zaken op een rijtje te zetten:
- ben je echt verliefd op haar of is het lichamelijke aantrekkingskracht en het feit dat zij gewoon veel ouder is, wat je aantrekt?
- is zij echt verliefd op jou, of is het voor haar een fase in haar leven waar ze op dit midden in zit?
- ze houdt van jou, maar houdt ze ook van haar man? een huwelijk beeindig je niet zomaar. ze is ook niet zomaar met haar man getrouwd neem ik aan. (persoonlijk zou ik niet verder gaan als ik hoorde dat ze getrouwd is. zou nooit een gebroken huwelijk op m'n geweten willen hebben, al is het niet mijn schuld)
- besef je je wel dat het leeftijdsverschil enorm is? 14 jaar is een hele hoop! (ik ken mensen die 23 jaar schelen en die zijn supergelukkig, dus het kan best)
misschien is dat nu nog niet een probleem, maar nu jij nog aan het uitpuberen bent, denkt zij misschien wel aan kinderen. als jij halverwege de dertig bent, zit zij al in de overgang. als jij nog 14 jaar moet werken, is zij met pensioen. (bij wijze van spreken dan). bovendien de gedachtengang van iemand die 14 jaar ouder is, is heel anders dan die van jou.

ben je nog steeds zeker dat jullie bij elkaar horen, ga er dan voor! zoniet zou ik toch even afwachten...

boesboes
Experienced user
Experienced user

Bericht door boesboes » 24 okt 2006 16:35

Hum, ik denk niet dat deze situatie kan blijven duren...Ik zou op de duur het gevoel krijgen dat ze me gebruikt...
Who cares about het leeftijdsverschil, het is de manier waarop een beetje...
Het is zoals Bieke zegt, jij hebt de situatie niet in handen, zij bepaalt waar en wanneer...
Zou er toch eens over praten,wat ze eigelijk wil in haar leven...

wenneke
Experienced user
Experienced user

Bericht door wenneke » 24 okt 2006 16:41

hey secret lovertje

Ik vindt het eerst al een heel mooi verhaal. En dat ze getrouwd is, gelijk sommige al zeiden, het is nu in haar handen als ze met jou verder gaat of met haar man. Je moet je wel niet laten gebruiken, want als je verliefd bent heb je zo'n vlaag van roze wolken waar je niet doorheen wilt kijken. Het leeftijdsverschil lijkt voor mij geen probleem. Ik ben ook verliefd op iemand van 14 jaar ouders dus so what. Als je echt van iemand houdt, kun of wil je ver gaan. Ik zou me niet teveel zorgen maken...De touwtjes zijn nu in haar handen veel kun jij nu niet meer doen :wink:

als er iets is...

xxx wendy

secret lovertje

Bericht door secret lovertje » 25 okt 2006 00:18

hoi hoi

Ik heb beloofd dat ik jullie op de hoogte zou houden dus...

Ze heeft deze avond gebeld, want we zullen es afspreken zonder dat er iemand ervan weet. Ik zei haar dat we het best eens allemaal uitzoeken want dat het zo niet verder kan... Ik zie haar graag (doodgraag...) en zij vertelde net hetzelfde. Ik zei dat ik niet wilde dat ze haar man bedroog door mij... jammer genoeg zei ze daar niet zoveel op. Toen liet ik het liedje van James Blunt horen, You're beautiful... (ik ben een romantisch type... :P ) ze vond het zo mooi dat ze begon te snikken... ---> daardoor ben ik nu helemaal mijn kluts kwijt....

Morgen spreken we af... ik ben benieuwd wat het zal zijn... ik kan haast niet wachten om haar te zien. Misschien hebben jullie gelijk van die roze wolkjes... Ik verlang zo naar haar... En ze weet het...

Tot morgen!!! wish me luck!!!

groetjes,

secret lovertje

wenneke
Experienced user
Experienced user

Bericht door wenneke » 25 okt 2006 06:20

Heel veel succes!!!!!

xx wendy

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 25 okt 2006 12:56

succes, en probeer echt tot een besluit te komen!

boesboes
Experienced user
Experienced user

Bericht door boesboes » 25 okt 2006 13:08

Verwacht er maar niet teveel van zou ik zeggen...

arwen'ke
Experienced user
Experienced user

Bericht door arwen'ke » 25 okt 2006 13:14

Veel succes ! :)
Life can only be understood backwards but it must be lived forward.

Els1985

Bericht door Els1985 » 25 okt 2006 14:28

*geluk geluk*
Zeg, we krijgen toch deze avond of morgen de rest te horen é :)
tis kweeeetnieee hoe tof

Trouwens, kvind als je er echt iets voor voelt, moet je ervoor gaan, zij is ouder en ze bedriegt wel iemand, maar gun haar ook wel een beetje tijd zeker.. ze weet het blijkbaar allemaal nog niet zo lang & goed, en verder veel praten en genieten!
(en laten weten aan de lezers hier hoe het zit!)

secret lovertje

Bericht door secret lovertje » 25 okt 2006 22:01

Hoi hoi

Ik had afgesproken met haar deze middag en het was zo raar...

Ik had dus afgesproken met haar om eens een gezellige uitstap te maken deze middag en het was ok. Eerst was het wat onwennig omdat we niet goed wisten hoe we ons moesten gedragen, maar dat veranderde snel... We zaten op een bankje in een park, (we waren praktisch alleen) en we praatten hoe het kwam dat we zo'n relatie hadden. We kwamen aan heel gevoelige onderwerpen... Het was voor ons niet gemakkelijk om ermee om te gaan... met de gevolgen van dien...

Ik vertelde haar dat ik het moeilijk vond om zo'n relatie te hebben vooral met haar man ertussen... Ze begreep het en ze bleef daar relatief rustig over... Ze vertelde toen dat x het raar vond dat ze zo goed overeen komt met mij... Ik zei dat we het allemaal beter stopten, en dat dat het beste was voor ons beide. Toen gebeurde iets wat ik helemaal niet verwachte, ze ging helemaal voor me zitten en zei dat nog nooit iemand haar zo'n gevoel gegeven heeft... ik dacht eerst dat het was om me niet te kwetsen of iets en toen vroeg ze hetzelfde van mij... Ik wist niet goed wat ik moest zeggen... Natuurlijk hou ik van haar! We knuffelden de hele tijd en ze voelde haar super...

Voor we vertrokken, was het moeilijk voor allebei om terug afscheid te nemen en toen heb ik het gezegd: Ik denk toch dat het beter is om eventjes afstand te nemen. Ze was geschrokken van mijn reactie... ik vertelde haar dat het maar om te testen was om te zien hoe diep ik in haar hart zat... en omgekeerd... ze is tenslotte getrouwd he...

Ik hoop dat dit een goede beslissing was... En nu zien hoelang ik het uithoud zonder haar... mijn engel... Het zal moeilijk zijn...ik zie ze zo graag... voor haar trouwens ook... ze begreep het maar ze zei al lachend ik hou dit geen dag vol... ( ik meende dit wel...)

Hoe zouden jullie daarop reageren? :(

groetjes,

Secret lovertje

Flo

Bericht door Flo » 25 okt 2006 23:30

Kvind et sjiek hoe je er mee omgaat meisje!

wenneke
Experienced user
Experienced user

Bericht door wenneke » 26 okt 2006 07:15

als ik dat zo lees is dat het beste nieuws wat iemand kan krijgen niet???

ik ben heel blij voor je!!! En nu heeft ze toch bewezen dat je veel voor haar betekent en dat ze ongeloofelijk veel van je houdt, wel dan zal ze binnenkort als ze er klaar voor is wel met haar man praten!

xxx wendy

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 26 okt 2006 09:38

Ik weet niet... het is allemaal wel fijn enzo, en je mag heel blij zijn met iemand als haar. Maar toch denk ik dat jullie mss iets te veel in die roes van liefde leven op dit moment. (sorry dat ik dit zeg hoor)

maar... hoe zien jullie een eventuele toekomst samen?

boesboes
Experienced user
Experienced user

Bericht door boesboes » 26 okt 2006 09:56

bieke007 schreef:Ik weet niet... het is allemaal wel fijn enzo, en je mag heel blij zijn met iemand als haar. Maar toch denk ik dat jullie mss iets te veel in die roes van liefde leven op dit moment. (sorry dat ik dit zeg hoor)

maar... hoe zien jullie een eventuele toekomst samen?
Mja Bieke ik denker net zo over!!
Nu ist allemaal romantisch en lief maar als puntje bij paaltje zal komen vrees ik het ergste...

Ben nogal sceptisch over dit soort "relaties"

secret lovertje

Bericht door secret lovertje » 26 okt 2006 18:07

hoi hoi

Ik weet dat het miss de juiste belissing was maar het is moeilijk hoor... ik mis ze nu al... Normaal krijg ik altijd berichtjes maar deze dag was het enorm stil... dit is echt niet leuk... En het 'slechte' nieuws is, zondag zie ik ze zeker terug... (de sport he...) Ik zal het niet gemakkelijk hebben...

jullie hebben gelijk denk ik over die roes... het is heerlijk tot je moet afkicken... het is verschrikkelijk... en we zijn nog maar dag 1... En dat ze met haar man praat, dat kan miss wel zijn. Ze klonk toch wel wat positief daarover... miss... wie weet...

Ik vertel jullie zeker het vervolg... (dat lucht op :wink: )

groetjes,

secret lovertje

Gesloten