Stad Landen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Benjie

Stad Landen

Bericht door Benjie » 08 sep 2006 08:59

Hallo,

Ik woon zelf in de kleindenkende stad Landen. Ik denk dat de meesten daar denken dat HoLeBi één of andere verschrikkelijke ziekte is, maar swat.

Ik ken niet echt veel mensen in Landen en omstreken (groot Landen) en vroeg me af of er hier nog mensen van mijn kanten rond dwarelden.

Laat jullie eens horen AUB?

Groetjes
Ben

Titania
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Titania » 08 sep 2006 15:56

Oi! Landen weer zo'n stadje dat vreselijk dichtbij is. 8) Is nu niet bepaald mijn meest geliefde regio hier in de wijde omtrek, maar ik kom er wel geregeld omdat er vrienden van mij wonen.

Benjie

Bericht door Benjie » 09 sep 2006 10:33

Landen is nu ook niet dadelijk mijn meest geliefde regio, maar ja... ouders wonen hier, dus... maar op een dag verhuis ik wel hoor, weg van hier (waarschijnlijk naar St-Truiden of ie kanten).

En blijkbaar ben ik de enigste homo vanuit Landen, of durft de rest hun niet echt laten horen :-? :P

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 09 sep 2006 11:50

Voor zulke dingen heb je een gebruikerslijst.

21st Century Kid
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door 21st Century Kid » 09 sep 2006 16:12

Ik ben wel van de regio, maar gezien omstandigheden (die hier niet meteen relevant zijn), zal men mij nooit nog in de stad Landen zien, ik heb het er wel gehad (en dat hou ik tot nu toe toch al zo'n zes jaar vol :) )

Ik ben er trouwens in de jaren dat ik er wel geregeld kwam ook nooit een holebi tegengekomen :-? (ze zullen er waarschijnlijk wel ergens zitten hoor, vraag me alleen niet waar :) )

Benjie

Bericht door Benjie » 10 sep 2006 01:33

Zelfs hier heeft Landen een antipathieke naam... Wordt echt tijd dat ik over verhuizen ga nadenken... St-Truiden,.. Here I come... ooit eens :wink:

Falx
Experienced user
Experienced user

Bericht door Falx » 10 sep 2006 02:57

Landen? 'k Heb er zelfs nog nooit van gehoord... waar heeft dat gehucht zichzelf ergens verloren?

Faramir
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Faramir » 10 sep 2006 11:20

Landen ligt tussen Tienen en Sint-Truiden ;)

kristof'ke

Bericht door kristof'ke » 10 sep 2006 20:20

Ben van sint-truiden .. maar ben opgegroeid in landen (attenhove)
Zit nu nog steeds op school .. d'hek :wink:
ge zult mij wrs al hebbe gezien!

Cheers

Edit Faramir: Om het overzicht in de inkomhal te bewaren, zou ik willen vragen dit verder te zetten in het topic van je provincie. En nu komt er een slotje op...

Gesloten