Holebiwerking in kinderschoenen: Sint-Truiden
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
-
- Regular user
da's jammer Dreamkeuh, hopelijk geraak je er volgende week zaterdag wel!
Jullie weten het misschien al, maar zaterdag de 22ste is het opnieuw afspraak aan de kiosk in het park om 19u! Met hetzelfde plan als voor nu zaterdag; spelletjes, drank en hapjes altijd welkom, maar niet verplicht...
Als mensen nu zaterdag niet kunnen komen, lassen we de afspraak van deze week best af denk ik.
Jullie weten het misschien al, maar zaterdag de 22ste is het opnieuw afspraak aan de kiosk in het park om 19u! Met hetzelfde plan als voor nu zaterdag; spelletjes, drank en hapjes altijd welkom, maar niet verplicht...
Als mensen nu zaterdag niet kunnen komen, lassen we de afspraak van deze week best af denk ik.
-
- Regular user
Zaterdagavond bijeenkomst
Hellohello,
zaterdagavond komt eraan, we zouden naar het park gaan om ons wat te amusuren met badminton dingen en spelletjes die j maar wilt...
OM 7 uur aan kiosk, wie komt er allemaal mee????
Lexen en ik zullen er zijn...
zaterdagavond komt eraan, we zouden naar het park gaan om ons wat te amusuren met badminton dingen en spelletjes die j maar wilt...
OM 7 uur aan kiosk, wie komt er allemaal mee????
Lexen en ik zullen er zijn...
-
- Regular user
-
- Regular user
-
- Regular user
Hey allemaal!
Merci om te komen allemaal, was blij verrast om zoveel nieuwe gezichten te zien en vond het een geslaagd avondje.
Voor diegenen die nog langer gebleven zijn was het ok om gewoon weer volgende week zaterdag af te spreken, maar wel een uur later dus om 20u. Ik weet nog niet zeker of ik erbij ga kunnen zijn, dus waar er afgesproken wordt, maakt me niet zoveel uit
Opnieuw in het park en daarna ergens naartoe trekken? Suggesties wat activiteiten, tijdstippen en plaatsen betreft zijn altijd welkom!
Greetz, tot binnenkort,
Kelly
Merci om te komen allemaal, was blij verrast om zoveel nieuwe gezichten te zien en vond het een geslaagd avondje.

Voor diegenen die nog langer gebleven zijn was het ok om gewoon weer volgende week zaterdag af te spreken, maar wel een uur later dus om 20u. Ik weet nog niet zeker of ik erbij ga kunnen zijn, dus waar er afgesproken wordt, maakt me niet zoveel uit

Greetz, tot binnenkort,
Kelly
-
- Regular user
JellyBellyKelly, is er al een nieuwe bijeenkomst gepland? Ben niet naar de vorige kunnen komen en zou graag wel nieuwe mensen willen ontmoeten, dus ik hoor t graag....JellyBellyKelly schreef:Hey iedereen,
Ik ben vanaf nu maandag op kamp tem de maandag daarna. Hopelijk spreken jullie nog af volgende zaterdag. Veel plezier vanavond, tot binnenkort! xxx
-
- Regular user
-
- New user
- Geslacht: Vrouw
Ik woon op pakt een goei 10 km van Sint-Truiden verwijderd... Maar ik ben zo slecht in oriënteren (ook al kom ik bijna iedere week in St-Truiden
) ik nu alleen net nog de Cicindria-wijk & de Luikerstraat weet... Oh ja en de bibliotheek, het cultureelcentrum (want das achter de bib
) ... En met wat begeleiding ook de Circle (die videotheek)
.... Hoe beschamend voor iemand die daar maar 10 km vanaf woont...