bomarilyn schreef:haha, ge moet niet afkomen dat er in St-truiden niks te doen is.
Probeer hier dan maar es..
ik ben van Tongeren en hier is pas NIKS, rien de knots, zero, nihil, nul de nul!! Ken zelfs geen enkele andere holebi van hier, so..
Maar ik zou in tongeren niet willen rondlopen met een holebi-beweging, dan zouden ze me misschien herkennen

Als niemand iets onderneemt, in tongeren of sint-truiden of ergens anders, leert niemand in z'n eigen stad andere holebi's kennen behalve via landelijke organisaties zoals wjnh (

wjnh!).
Het gaat er niet om waar het het slechtst aan toe is, belangrijker is, denk ik, hoe we stap voor stap mensen ertoe kunnen brengen ergens rond te lopen zonder zich er om te moeten schamen dat hij/zij holebi is...
En daar kan een holebibeweging helpen... Het spijt me dat je bang zou zijn in zo'n beweging, dat is nergens voor nodig, al begrijp ik wel waar het gevoel vandaan komt.
Als je bang bent om herkend te worden, maar wel mensen wilt leren kennen is het
holebikamp misschien wel iets voor jou, een 6-daags holebi-eiland te midden van een hetero-oceaan;). Het is in Limburg dit jaar, misschien leer je zo wel mensen uit je streek kennen. 't Is maar een idee...