Loving Annabelle - lesbische film

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Yodhaka
New user
New user
Contacteer:

Loving Annabelle - lesbische film

Bericht door Yodhaka » 22 mei 2006 18:32

http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... 026684&n=2

Er komt tegen het najaar ofzo een nieuwe lesbische film eraan. Ziet er behoorlijk cool uit.

Sanne
Regular user
Regular user

Bericht door Sanne » 22 mei 2006 19:11

Mmm.. Ziet er idd veelbelovend uit.
Die moeten we gezien hebben! :D
When you're a famous boy_it gets really easy to get girls..

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 22 mei 2006 21:26

het cliché, jong meisje verliefd op haar lerares.. ik zou em zeker willen zien, maar wrs niet in de cinema..

karolienepien

Bericht door karolienepien » 22 mei 2006 22:21

Wil ik best wel zien :)

Khad wel een beetje een pedofielerig-gevoel bij het zien van de trailer, da meiske ziet der zo jong uit.... :-?

Ze hadden mss beter een univ-studente genomen, dan waren de twee tenminste volwassen, en was het mss ook een klein tikkeltje realistischer( met de nadruk op "klein tikkeltje" want de kans dat ge een affaire hebt met uwen prof is ook maar heel klein lijkt me zo ).

Maar toch, wil hem wel eens zien. 8)

sisken
Senior user
Senior user

Bericht door sisken » 22 mei 2006 23:36

ziet er mij weer iets bij het haar getrokken uit, net zoals Imagine Me & You... :-?

ik denk niet dat ik daar mijn geld aan ga geven...
To avoid discovery... I stay on the run
To discover things for myself... I stay on the run

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 23 mei 2006 14:28

Kvind het maar raar zenne.. film over een lerares die relatie (of wat het ook is) aangaat met een leerlinge. Ze hadden er indd beter een univ-studente van gemaakt...
Ok, dat komt al eens voor, maar ik heb het er toch niet voor. Ik hoef em niet per sé te zien.

Julia
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Julia » 27 mei 2006 22:47

Bij het haar getrokken of niet,cliché of niet, de film heeft wel een controversieel topic en dan heb ik het niet over het vrouw-vrouw gehalte maar wel over het feit dat het gaat om een leerkracht die een (seksuele)relatie heeft met een leerling.
In de states zijn er de laatste tijd nogal wat cases in die aard en soms vraag ik me toch af of het wel zinvol is een pakweg 23 jarige(leerkracht of niet) te veroordelen tot zedendelinquent voor de rest van haar/zijn leven omwille van een relatie met een net geen 18 jarige wanneer deze relatie duidelijk met wederzijdse instemming tot stand kwam/stand houdt. Ik zeg niet dat er geen straf moet of mag zijn(leerkrachten kunnen zoiezo hun 'carriere al vergeten) maar om seks met een minderjarige die bvb 17 is en daar zijn toestemming voor geeft per definitie verkrachting te noemen vind ik wat verregaand. Gelukkig is dit in België niet het geval.
Blijkbaar is de film geïnspireerd op de film Maedchen in uniform uit 1931 en het is toch wel merkwaardig dat dezelfde taboes heden ten dage nog steeds bestaan.
Dus ik denk dat men bewust gekozen heeft voor een highschoolstudent en slecht vind ik dat niet. Maar ja ik ben dan wel een zeer open-minded geval.
Als ik er aan denk zal ik em dus ooit wel s bekijken.
:wink:
Een pessimist is een optimist met ervaring.
No victory without suffering..

Marguerite
Experienced user
Experienced user

Bericht door Marguerite » 28 mei 2006 20:10

Ik wil hem ook wel zien... Kan best een goeie film worden. Het thema sluit trouwens nauw aan bij wat vele meisjes/jongens meemaken.
I want love, I need love and a little food in my bowl

cleis666

Bericht door cleis666 » 05 jun 2006 15:48

Goed gezegd Trees!! :D

Ik kijk er zeker naar uit om deze film te zien! De trailers zijn veelbelovend en de reviews die ik al gelezen heb zijn allemaal positief!

En het is idd actueel. Hoeveel twintigers krijgen niet iets met tieners van +/- 16/17 jaar. Ik ben er ook niet zo voor te vinden maar als je er es goed over nadenkt, dan is het toch wel duidelijk da de huidige tieners wel volwassen zijn voor hun leeftijd en goed weten wat ze willen. In deze film is het dan ook het meisje dat achter de lerares gaat en niet omgekeerd.

Btw, die actrice die het jonge meisje speelt, is eigenlijk al in de 30!! :o

Julia
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Julia » 05 jun 2006 22:00

cleis666 schreef:Goed gezegd Trees!! :D

Ik kijk er zeker naar uit om deze film te zien! De trailers zijn veelbelovend en de reviews die ik al gelezen heb zijn allemaal positief!

En het is idd actueel. Hoeveel twintigers krijgen niet iets met tieners van +/- 16/17 jaar. Ik ben er ook niet zo voor te vinden maar als je er es goed over nadenkt, dan is het toch wel duidelijk da de huidige tieners wel volwassen zijn voor hun leeftijd en goed weten wat ze willen. In deze film is het dan ook het meisje dat achter de lerares gaat en niet omgekeerd.

Btw, die actrice die het jonge meisje speelt, is eigenlijk al in de 30!! :o
Hehe der is er ook maar één op heel deze wereld die mij trees noemt héé

In de dertig....damn da zou de ni zeggen.

Anyway wanneer komt da spel eigenlijk uit?
Een pessimist is een optimist met ervaring.
No victory without suffering..

Villanelle
Experienced user
Experienced user

Bericht door Villanelle » 06 jun 2006 05:48

Dat ziet er één uit die ik ook wel wil zien... ik heb een beetje zitten zoeken, maar ik vind nergens wanneer hij zou uitkomen.
And then and how and all around we think and found that it is time to cry she and I - Gertrude Stein

bambi
Regular user
Regular user

Bericht door bambi » 06 jun 2006 15:48

Hmmm, ik weet niet. De trailers spreken me niet zo aan. Niet dat ik het thema niet interessant vind want het is id iets dat veel voorkomt (dat een leerlinge verliefd wordt op haar lerares, niet dat het wederzijds is). Maar ik zie in de trailer niet echt een reden waarom die twee verliefd zouden worden, ik zie geen sparks tussen de twee.

Maar hoogstwaarschijnlijk zal ik hem ooit wel eens zien, maar ik denk ook niet dat dat in de cinema gaat zijn.

cleis666

Bericht door cleis666 » 06 jun 2006 23:04

Julia schreef:
Hehe der is er ook maar één op heel deze wereld die mij trees noemt héé

In de dertig....damn da zou de ni zeggen.

Anyway wanneer komt da spel eigenlijk uit?
The one and only! 8)

Jups, ik had dat toch ergens gelezen dat ze al zo oud was.. En ze lijkt idd ook wel ouder als je ze ziet in interviews. Het is vooral haar haar en die kledij die haar jong maken in de film.

Hm, wanneer hij hier uit komt weet ik niet eigenlijk, ik denk dat we nog zeker zes maand of misschien zelfs een jaar zullen moeten wachten. Tis zo'n beetje gelijk Imagine Me & You, daar wisten we ook al een jaar van maar hij moest eerst nog op filmfestivals getoond worden in Amerika en zien of hij het daar goed genoeg deed om het nog maar te overwegen hem ook uit te brengen in Europa. *zucht*

boesboes
Experienced user
Experienced user

Bericht door boesboes » 04 aug 2006 16:14

Ikvrees dat die film hier nooit gedraaid zal worden in bioscoop...

cleis666

Bericht door cleis666 » 04 aug 2006 17:23

nee denk het ook niet aangezien hij in oktober op dvd uit komt

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 04 aug 2006 18:52

Sanne schreef:Mmm.. Ziet er idd veelbelovend uit.
Die moeten we gezien hebben! :D
Je weet me wonen hé ;)

dantaliake
New user
New user
Contacteer:

Bericht door dantaliake » 05 aug 2006 19:27

ziet er echt ne toffe film uit als ge op den trailer zo afgaan.
die zouk wel is wille zien.

liefs

cleis666

Bericht door cleis666 » 06 aug 2006 02:02

Ik weet dat ik hem meteen ga kopen als hij uit komt op dvd in Amerika.

Gesloten