Soms? Zeg maar hele boek... Oh nee, nog een rant... Man ik moet is positief leren wezen tot dan deze rant:
Ben ik nu echt de enige die het hoofdpersonage maar een dom wicht vond? Joa, ik geef toe ik heb die boek gelezen... Stukje dan, tot ik het niet meer aan kon. Nu ja, waarom vind ik het hoofdpersonage what's-her-name maar een dom wicht? Om de volgende redenen:
Wie op zijn 15de nog niet weet wat het woord 'masturbatie' betekend, kan goed familie zijn van Stephen King's Carrie... 15 j. 3de jaar middelbaar... Tegen dan moet de seksuele voorlichting in't school toch al gepasseerd zijn of niet soms? Wij hadden dat het jaar ervoor gezien (conservatief schooleke

), en wij wisten daar zelfs al over vóór die lessen... Ahja er zijn ook scholen die dat int 6de leerjaar al geven. Daarbij iedere puber dat iets of wat niet wereldvreemd is weet toch tenminste IETS over seksualiteit? Allez ja, ze wist toch al wa 'lesbisch' wou zeggen.
Nog zoiet! toen ze sex had met die jongen, had ze schrik om zwanger te raken... Tel uw dagen van uw regels, dan wete wanneer ge vruchtbaar zijt. Misscien niet overtuigend argument, maar toch... Dat hebben ze zelfs mij aangeleerd gekregen, en ik doe het nie eens met jongens...
En de computer ook al! Ze wist niet hoe ze tegoei moest googelen om informatie over haar geaardheid te bekomen (ze kreeg allemaal vuile site, wat klikt die dan wel nie aan zeg?!), maar ze kon wss (hoe kunde google ontwijken als ge iets voor school moet doen op internet?) google well juist gebruiken als het om school taken ging... Ze wist hoe ze de sporen van een chatsessie moest uitwissen, maar dan weer niet hoe kazaa werkt...
Dit zijn enkele voorbeelden, om nog maar te zwijgen van de enorme melige liefdesscenes! Ok ik zwijg... nu...