Zomermeeting: barbecue en cocktails (Gent) (24/07)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Zomermeeting: barbecue en cocktails (Gent) (24/07)

Bericht door Wall » 15 mei 2016 13:59

Aan iedereen: gelieve BESTEK, ZONNECRÈME en voldoende KLEINGELD (50c en 1euro) voor de drank mee te nemen.

Op 24 juli is het nog eens tijd voor een officiële forummeeting! Deze keer gaan we barbecueën en cocktails drinken, maar vooral elkaar beter leren kennen en een toffe dag beleven.

De meeting zal plaatsvinden aan de Blaarmeersen aangezien we daar gebruik kunnen maken van barbecuestellen en het ook een gezellige omgeving is om te vertoeven. Nu enkel hopen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn ;)

Er zal op organisatorisch vlak veel bij deze meeting komen kijken, dus helpende handen zijn meer dan welkom. Laat in dit topic even weten waaronder jij je schouders wil zetten of welke goeie ideeën je nog hebt.

Er wordt om 14u30 afgesproken aan het station van Gent-Sint-Pieters, maar om 14u willen wij ook zorgen voor een introductiemoment voor diegene die voor het eerst naar een meeting komen en nog niemand kennen. Heb je hier interesse in? Stuur me dan even een pb zodat we kunnen nagaan of er effectief nood is aan zo'n moment.

Heb je verder nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan zeker niet om je gedachten met ons te delen!

Hieronder nog eens alles op een rijtje:
Datum: 24/07
Tijdstip: 14u30
Concept: Barbecue en cocktail meeting
Een introductiemoment kan voorzien worden voor mensen die voor de eerste keer naar een meeting komen!

Afspraken
Spoiler! :
Geen eigen eten/drank nodig!
Alle inkopen zullen op voorhand gedaan worden. Het is dus niet nodig om je eigen drank of eten mee te brengen. We vragen zelf om deze thuis te laten ;) Wat de kostprijs hiervan zal zijn, wordt later meegegeven. Het is in elk geval wel de bedoeling dat je op voorhand betaalt.

Alcoholgebruik:
Omdat het de bedoeling is dat de forummeeting fantastisch tof en leuk is en blijft, willen we enkele afspraken maken met jullie.

Er kan op de meeting frisdrank, water, fruitsap, (eventueel) pintjes en cocktails gedronken worden. Er zal op voorhand gepolst worden waar jij de voorkeur aan geeft. In sommige gevallen, zul je niet veel keuze hebben. De wet is de wet en sterke dranken zullen pas vanaf 18 jaar verkrijgbaar zijn. Als er twijfel is over je leeftijd, zullen we eventueel vragen om je identiteitskaart te tonen. Pintjes kunnen vanaf 16 jaar.

Aangezien alcohol niet nodig is om de meeting geslaagd te maken, zullen ook alcoholvrije cocktails gemaakt worden en is iedereen (behalve de situaties die hierboven aangehaald zijn) vrij om al dan niet alcohol te consumeren.

Voor diegene die van plan zijn om wel iets alcoholisch te drinken, zijn er ook regels. In Gent is het toegestaan om op openbare plaatsen iets te drinken, maar blijft openbare dronkenschap wel strafbaar. Als ik onze toffe forumbende een beetje dan inschatten, denk ik nu niet dat er ingegrepen zal moeten worden, maar goeie afspraken, maken nog beter forumvrienden ;)

Heb je hier nog vragen over of is iets onduidelijk? Laat dan zeker iets weten.

Wall
Forum addict
Forum addict

Re: Zomermeeting: barbecue en cocktails (Gent) (voorlopig 2/

Bericht door Wall » 15 mei 2016 14:03

Ten eerste zijn we op zoek naar mensen die mee willen in de werkgroep. Laat jullie horen, enthousiastelingen!

Daarnaast zoeken we een manier om het materiaal daar vlot te krijgen en denken we na over hoe we dit op vlak van inkopen regelen.

Als laatste is niet iedereen akkoord met de datum, dus het is aan één van hen om een doodle op te stellen ;) Op zich is het wel goed getimed: net na de examens en net voordat iedereen op reis begint te vertrekken.

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 15 mei 2016 15:32

Ik wil graag meewerken, alleen is zaterdag 2 juli net de datum dat ik op reis zou vertrekken :emo:
Een dagje vroeger? Of inderdaad eens een doodle of iets anders opstellen om tot een redelijke datum te komen :-D ?

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017
Geslacht: Man

Bericht door TylerXD » 15 mei 2016 21:49

De Zomermeeting lijkt mij echt een top idee! Helaas, heb ik het redelijk druk en ben ik niet echt een organisatorisch talent, maar ik wil desnoods wel een handje helpen waar het kan.

Voor mij past 2/07 ook niet, maar ik wel eventueel wel eens kijken naar een doodle of iets anders?

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 15 mei 2016 23:29

TylerXD schreef:Voor mij past 2/07 ook niet, maar ik wel eventueel wel eens kijken naar een doodle of iets anders?
Laat je maar gaan ;)

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 16 mei 2016 01:11

De meeste middelbare scholen hebben op 24 juni gedaan met de examens.
Mijn examens stoppen op 17 juni. Ik weet niet hoe het zit met de andere hogescholen/unieffen hier?
Misschien als we daar een zicht op krijgen ... . Al schat ik dat na 24 juni de meesten wel gedaan hebben?!

Een dagje eerder gaat dan weer voor mij niet. Maar ik denk dat er sowieso altijd mensen zullen zijn die op een bepaalde dag niet kunnen. Dus Tyler moet asap een doodle maken met mogelijke data's na 24 juni.

Is het niet eerst verstandig om een datum te hebben en dan een werkgroep te bepalen? Want ik denk dat het niet leuk is als je je nu opgeeft voor de werkgroep, en je dan niet kunt komen ^^
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 16 mei 2016 10:50

Het moet sowieso in het weekend plaatsvinden, zodat het ook voor niet-studenten mogelijk is om af te komen ;) Ik denk dat 24 juni nog een beetje te vroeg is en het uitstellen tot later zal moeilijkheden geven met mensen die op reis gaan, herexamens etc.

Logic3S
New user
New user

Bericht door Logic3S » 16 mei 2016 10:52

Momenteel heb ik het wel nogal druk, maar mijn examens stoppen rond 15 juni, dus ik wil gerust wel eens kijken om eventueel een handje toe te steken waar mogelijk :ibi: ^^
Ik moet iedereen teleurstellen: holebi-zijn is een doodnormale, saaie, biologische en chemische realiteit. Ik leef er elke dag mee, en ik kan niet zeggen dat ik er speciaal last van heb. - Tom De Cock (MNM)

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 16 mei 2016 11:02

Bij deze een doodle. Ik heb alle weekends in juli ingegeven, kwestie dat het ook niet op al te lange baan geschoven wordt ;)

Gelieve allemaal jullie forumnaam te gebruiken bij het invullen. Da's het duidelijkste voor iedereen.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 16 mei 2016 16:18

Zou 25/26 juni ook geen optie zijn?

EDIT: Misschien moeten we na de examens ook nog eens een tinychat doen?
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 16 mei 2016 23:53

Ik heb de doodle ingevuld en misschien is 02/07 wel mogelijk. Heb er misschien van gemaakt.

In alle geval, nog eens Tinychat vind ik ook een schitterend idee ;-)

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 18 mei 2016 17:39

All right, al 13 deelnemers. Voorlopig ligt de datum 24 juli aan kop.

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 18 mei 2016 18:16

Pancake schreef:Zou 25/26 juni ook geen optie zijn?

EDIT: Misschien moeten we na de examens ook nog eens een tinychat doen?
Vraag ik me ook af? Of hebben dan nog teveel mensen examens?

En tinychat zou leuk zijn :D Of een ander groepsding waar je elkaar kunt zien... want de vorige sessie liep niet van een leien dakje :p
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 18 mei 2016 18:20

Even hier snel een update zetten rond die tinychat misschien.
De vorige tinychatsessies liepen inderdaad niet van een leien dakje. De service heeft veel problemen. Een anoniem, non-download, ietofwat -18 safe, videogroepschat alternatief vinden is moeilijker dan eerst gedacht.

Een update volgt ongetwijfeld snel.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 18 mei 2016 20:02

24 juli is het de laatste dag van de Gentse Feesten, even meedelen.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 19 mei 2016 19:55

Andere data doen het ook goed ;) We zullen 1 juni beslissen wat het beste is!

Ik denk dat het in juni wat te kortbij is. Als het een officiële meeting is, moeten daarvoor papieren opgemaakt worden door ons en het blijven natuurlijk examens in juni. Ik zou het op juli houden. 16 en 17 juli doen het bijvoorbeeld ook niet slecht.

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 20 mei 2016 15:20

ALright, klinkt chill, net na m'n verjaardag. Ik ga nog niet teveel doodles ofzo invullen want ik heb geen idee of ik zaterdagen ga moeten werken of niet, maar als ik kan probeer ik zeker af te komen :p
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 20 mei 2016 17:23

Hombie schreef:ALright, klinkt chill, net na m'n verjaardag. Ik ga nog niet teveel doodles ofzo invullen want ik heb geen idee of ik zaterdagen ga moeten werken of niet, maar als ik kan probeer ik zeker af te komen :p
ik ben ervanuit gegaan dat ik ga moeten werken op zaterdag, want de kans dat ik op een zaterdag vrij heb is heeeeeeel klein

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 21 mei 2016 08:59

Ja, bij mij is het ook wel zo. Enkel 2 en 3 juli hebben grote kans om niet te lukken. We zullen moeten afwachten. En desnoods leggen we twee voorlopige data vast en dan kunnen we nog bepalen aan de hand van de weersvoorspellingen ;)

vraagsteller
New user
New user

Bericht door vraagsteller » 21 mei 2016 17:38

Wall schreef:Ja, bij mij is het ook wel zo. Enkel 2 en 3 juli hebben grote kans om niet te lukken. We zullen moeten afwachten. En desnoods leggen we twee voorlopige data vast en dan kunnen we nog bepalen aan de hand van de weersvoorspellingen ;)
Strak plan!
Nil volentibus arduum

Gesloten