Nu zaterdag (20 april) is het Record store day en in Gent zijn er gratis concertjes met oa Bent Van Looy, Sir Yes Sir, The van jets.
23 april ga ik naar de Compact Disk Dummies in de Charlatan en op woensdag 24 april naar Goose in Luxemburg. Een vreugdedansje ga'k dus niet doen, ik moet mijn energie sparen tot dan
Barre V schreef:
Ik ga binnenkort naar het concert van het USO luisteren in Leuven .
Oh, ik wist helemaal niet dat die concerten nog niet afgelopen waren, ik dacht dat'k ze gemist had. Ik ga ook proberen te gaan dan. Ik ging vorig jaar naar het lenteconcert van het UHO maar mistte de strijkers toch wel eigenlijk. (<3 cello <3)
+
Ik zag dat Vive La Fete naar het Depot komt. Ik twijfel een beetje: ik zou ze graag nog eens live zien maaaaaar is het die 22 euro waard? Dilemma..
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
Barre V schreef:
Ik ga binnenkort naar het concert van het USO luisteren in Leuven .
Oh, ik wist helemaal niet dat die concerten nog niet afgelopen waren, ik dacht dat'k ze gemist had. Ik ga ook proberen te gaan dan. Ik ging vorig jaar naar het lenteconcert van het UHO maar mistte de strijkers toch wel eigenlijk. (<3 cello <3)
+
Ik zag dat Vive La Fete naar het Depot komt. Ik twijfel een beetje: ik zou ze graag nog eens live zien maaaaaar is het die 22 euro waard? Dilemma..
Er zijn 3 maar het is allemaal wel dichtbij .
Deze maandag, de vrijdag erop en dan nog ergens een maandag ertussen ofzo denk ik
robbedoes schreef:Nu zaterdag (20 april) is het Record store day en in Gent zijn er gratis concertjes met oa Bent Van Looy, Sir Yes Sir, The van jets.
23 april ga ik naar de Compact Disk Dummies in de Charlatan
Check voor allebei! En bij CDD zit in het voorprogramma Soldier's Heart.
Op record store day ga ik zeker Maya's Moving Castle en Float Fall kijken, van de rest weet ik nog niet zo goed, we zien wel (Wel vervelend dat we nog niet weten welke optredens in de Vooruit hoe laat zijn. Ze gaan dat pas de dag zelf bekend maken...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Gasquet schreef:Ik zag dat Vive La Fete naar het Depot komt. Ik twijfel een beetje: ik zou ze graag nog eens live zien maaaaaar is het die 22 euro waard? Dilemma..
Op 11 oktober voor 20 euro in Nijdrop, je hebt nog wat bedenktijd.
OT: Onlangs Emeli Sandé, binnenkort Seasick Steve. Lekker oprechte blues.
Ik ben ZOOO benieuwd naar haar nieuw album! Het eerste gereleaste nummer belooft weer veel
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Ik ga morgen ook naar pink!! zijn er echter toevallig nog mensen die vanuit brugge vertrekken met de trein, of met de auto en nog een plaatsje vrij hebben?
You say my eyes are crazy eyes... Sometimes they are and so are you...
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling