the mentalist, Castle zijn leuke politieseries
verder Doctor Who (ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen...) en keeping up appearances (aka. schone schijn (zoooooo grappig ))
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail. Progress is the realisation of Utopia. Oscar Wilde
Disco Trut schreef:OT: Net Sherlock afgewerkt. Ook daar kan ik niet meer wachten, maar gelukkig komt er een seizoen 4 en 5, en dat zei mijnheer Moffat zelf dus ik ben blij ende hoopvol. Als nu mijnheer Freeman en mijnheer Cumberbatch eventjes niét zo immens populair willen zitten zijn en ronddollen in Nieuw-Zeeland met Peter Jackson, dat zou fijn zijn. Danku he.
Dat is snel gegaan de voorbije weekends
Maar Elementary komt er weer aan als troost met dishy Jonny Lee Miller.
Archer het VIJFDE seizoen al. en niet langer zijn ze spionnen nee, nu zijn ze drugdealers. Archer: Vice. H-I-L-A-R-I-S-C-H. ik weet echt niet wie mijn favoriet karakter is dit seizoen. hopelijk schiet ray binnenkort in actie
Vanaf nu de dinsdagavond op Canvas. Een serie over een groep Duitse vrienden tijdens WO II. Heeft in Duitsland enorm veel opheft gemaakt omwille van het taboe-thema. Ik hing bijna aan de tv.
Vanaf nu de dinsdagavond op Canvas. Een serie over een groep Duitse vrienden tijdens WO II. Heeft in Duitsland enorm veel opheft gemaakt omwille van het taboe-thema. Ik hing bijna aan de tv.
Oh verdomme, 't is al woensdag . Ik hoorde er maandag iets van op de radio en dacht onmiddellijk: "Dat moet ik zien!!". Nu heb ik de pilot dus al gemist..
Zeker proberen de eerste aflevering te vinden. Het is echt heel sterk en de moeite om te volgen, denk ik.
OT.
Fan van Looking , de nieuwe HBO serie over drie homomannen in San Francisco. Het heeft een beetje dezelfde verhouding met Queer as Folk als Sex and the City met Girls.
SATC was destijds taboe-en baanbrekend maar ook wel een beetje onrealistisch en gemakkelijk consumeerbaar. Girls is dan weer moeilijker en realistischer. Zo is het met Looking ook.
JFK schreef:
Fan van Looking , de nieuwe HBO serie over drie homomannen in San Francisco. Het heeft een beetje dezelfde verhouding met Queer as Folk als Sex and the City met Girls.
SATC was destijds taboe-en baanbrekend maar ook wel een beetje onrealistisch en gemakkelijk consumeerbaar. Girls is dan weer moeilijker en realistischer. Zo is het met Looking ook.
Spoiler! :
Wowie ziet er goed uit. Kende ik niet. Nu nog even wachten tot het volledige seizoen uit is
OT: AHS eindelijk uitgekeken. Wat een teleurstelling seg, het was net alsof de schrijvers zelf niet wisten hoe het zou eindigen. Pfffff en die scene met Cordelia en de journalist was zooo season 2. Bummer.
Binnenkort komt orange is the new black terug! Daarnaast hebben ze gemeld dat ze de hele seizoen in 1 keer zullen plaatsen
Game of thrones en Suits komen ook terug. Ik kan haast niet wachten.
Vraagje: is house of cards goed?
Ohja, als iemand nog een leuke engelse serie zoekt: call the midwife is een zeer goede serie met een knappe hoofdactrice en geweldige dialoog
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
Lawstudent schreef:
Ohja, als iemand nog een leuke engelse serie zoekt: call the midwife is een zeer goede serie met een knappe hoofdactrice en geweldige dialoog
Amen.
OT: Endeavour, de waardige prequel van Morse ( vertolkt door Shaun Evans ...) waarvan er dringend nieuwe afleveringen mogen komen.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force. Maximilien de Robespierre
Lawstudent schreef:
Amen.
Mijn ma keek daarnaartoe..En ik geef toe dat ik na een tijd begon mee te kijken
Momenteel bezig aan "Bomb Girls" seizoen 2. Daarna wil ik ein-de-lijk eens overschakelen naar "The Bridge" om te eindigen met "Orange Is The New Black" aangezien seizoen 2 er binnenkort al aan komt!
Oh. Zaterdagochtend komt het 2de seizoen van House Of Cards uit. Ga bij een vriend binge kijken voor 2 dagen, die dat rechtstreeks streamt van een vriend in de VS.
Lawstudent schreef:Binnenkort komt orange is the new black terug! Daarnaast hebben ze gemeld dat ze de hele seizoen in 1 keer zullen plaatsen
En Laura Prepon doet mee voor "most" of the season! Hoera! Weet jij wanneer de 'binnenkort' is?
Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om mijn lief de hele serie voor te schotelen, zodat we samen aan seizoen twee kunnen beginnen.[/quote]
Volgens de geruchten wordt het filmen beëindigd eind februari, nu dus. Tel daar 1 maand naast voor montage enzo dus kan je het verwachten eind maart/begin april dus ongeveer samen met game of thrones. Blijkbaar veel meer drama enzo dan seizoen 1 (denk aan de geboorte /de italiaanse 'lesbienne' mag weg/red machteloos/kensatucky/ ...) ik kan niet wachten.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
JFK schreef:
Spoiler! :
Wowie ziet er goed uit. Kende ik niet. Nu nog even wachten tot het volledige seizoen uit is
Amai echt een topserie. Heb niet kunnen wachten met te beginnen kijken. Heel wat meer genuanceerd dan gelijkaardige series. Daar waar Girls over de top is, compenseert Looking met een meer 'realistisch' beeld. Echt goed. Favo characters zijn toch wel Dom en Richie.