Het Grote Serie Topic

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
fabio
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Het Grote Serie Topic

Bericht door fabio » 20 jan 2014 16:15

the mentalist, Castle zijn leuke politieseries
verder Doctor Who (ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen...) en keeping up appearances (aka. schone schijn (zoooooo grappig :p ))
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 21 jan 2014 06:05

Godverdomme. Ik ben een echte fag aan het worden. Afgelopen dagen seizoen 1 van Will & Grace uitgekeken.

siegie
Forum addict
Forum addict

Bericht door siegie » 25 jan 2014 12:41

Disco Trut schreef:OT: Net Sherlock afgewerkt. Ook daar kan ik niet meer wachten, maar gelukkig komt er een seizoen 4 en 5, en dat zei mijnheer Moffat zelf dus ik ben blij ende hoopvol. Als nu mijnheer Freeman en mijnheer Cumberbatch eventjes niét zo immens populair willen zitten zijn en ronddollen in Nieuw-Zeeland met Peter Jackson, dat zou fijn zijn. Danku he.
Dat is snel gegaan de voorbije weekends :groovy:

Maar Elementary komt er weer aan als troost met dishy Jonny Lee Miller.
Onderschrift lijkt slecht Nederlands.

glasscandy
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door glasscandy » 30 jan 2014 12:33

Orange is the new black. Waarom ben ik aan deze serie begonnen voor seizoen 2 uit is. Je weet dit!

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 30 jan 2014 14:17

Doctor Who

Euhm. Uniek, zal ik maar zeggen, en intrigerend. Hahaha, een complete no-brainer.

En Sherlock viel tegen. Té gepimped en zelfs voorspelbaar.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 30 jan 2014 18:39

Orange is the new black. Leuk begonnen! Nu proberen om ze niet al te snel allemaal uit te kijken :p
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

funkfish
Senior user
Senior user

Bericht door funkfish » 31 jan 2014 12:09

Ik keek Pan Am.
Afbeelding
Stylish en niet te moeilijk :).
De soundtrack is overigens ferm de moeite. Bv. dankzij "Just One More Chance" van Billie Holiday.

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 03 feb 2014 22:07

Archer het VIJFDE seizoen al. en niet langer zijn ze spionnen nee, nu zijn ze drugdealers. Archer: Vice. H-I-L-A-R-I-S-C-H. ik weet echt niet wie mijn favoriet karakter is dit seizoen. hopelijk schiet ray binnenkort in actie :p
what kind of man loves like this?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 05 feb 2014 16:25

Unsere Mütter, unsere Väter

Vanaf nu de dinsdagavond op Canvas. Een serie over een groep Duitse vrienden tijdens WO II. Heeft in Duitsland enorm veel opheft gemaakt omwille van het taboe-thema. Ik hing bijna aan de tv.
Fluctuat nec mergitur

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 05 feb 2014 21:13

JFK schreef:Unsere Mütter, unsere Väter

Vanaf nu de dinsdagavond op Canvas. Een serie over een groep Duitse vrienden tijdens WO II. Heeft in Duitsland enorm veel opheft gemaakt omwille van het taboe-thema. Ik hing bijna aan de tv.
Oh verdomme, 't is al woensdag :(. Ik hoorde er maandag iets van op de radio en dacht onmiddellijk: "Dat moet ik zien!!". Nu heb ik de pilot dus al gemist..
Come quickly, I'm tasting stars!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 06 feb 2014 09:31

Zeker proberen de eerste aflevering te vinden. Het is echt heel sterk en de moeite om te volgen, denk ik.

:wink:

OT.

Fan van Looking , de nieuwe HBO serie over drie homomannen in San Francisco. Het heeft een beetje dezelfde verhouding met Queer as Folk als Sex and the City met Girls.
SATC was destijds taboe-en baanbrekend maar ook wel een beetje onrealistisch en gemakkelijk consumeerbaar. Girls is dan weer moeilijker en realistischer. Zo is het met Looking ook.

Fluctuat nec mergitur

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 06 feb 2014 18:24

JFK schreef: Fan van Looking , de nieuwe HBO serie over drie homomannen in San Francisco. Het heeft een beetje dezelfde verhouding met Queer as Folk als Sex and the City met Girls.
SATC was destijds taboe-en baanbrekend maar ook wel een beetje onrealistisch en gemakkelijk consumeerbaar. Girls is dan weer moeilijker en realistischer. Zo is het met Looking ook.
Spoiler! :
Wowie ziet er goed uit. Kende ik niet. Nu nog even wachten tot het volledige seizoen uit is :)

OT: AHS eindelijk uitgekeken. Wat een teleurstelling seg, het was net alsof de schrijvers zelf niet wisten hoe het zou eindigen. Pfffff en die scene met Cordelia en de journalist was zooo season 2. Bummer.

Voor de rest nog steeds Girls.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 06 feb 2014 19:54

Binnenkort komt orange is the new black terug! Daarnaast hebben ze gemeld dat ze de hele seizoen in 1 keer zullen plaatsen :fire:

Game of thrones en Suits komen ook terug. Ik kan haast niet wachten.

Vraagje: is house of cards goed?

Ohja, als iemand nog een leuke engelse serie zoekt: call the midwife is een zeer goede serie met een knappe hoofdactrice en geweldige dialoog
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 06 feb 2014 20:53

Lawstudent schreef: Ohja, als iemand nog een leuke engelse serie zoekt: call the midwife is een zeer goede serie met een knappe hoofdactrice en geweldige dialoog
Amen.

OT: Endeavour, de waardige prequel van Morse ( vertolkt door Shaun Evans ...) waarvan er dringend nieuwe afleveringen mogen komen.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 07 feb 2014 09:25

Auden schreef:
Lawstudent schreef: Ohja, als iemand nog een leuke engelse serie zoekt: call the midwife is een zeer goede serie met een knappe hoofdactrice en geweldige dialoog
Amen.
Mijn ma keek daarnaartoe..En ik geef toe dat ik na een tijd begon mee te kijken :oops: :D

Miranda Hart :love:
Fluctuat nec mergitur

Wendyke
Regular user
Regular user

Bericht door Wendyke » 10 feb 2014 11:43

Zoveel series dat ik nog moet zien..

Momenteel bezig aan "Bomb Girls" seizoen 2. Daarna wil ik ein-de-lijk eens overschakelen naar "The Bridge" om te eindigen met "Orange Is The New Black" aangezien seizoen 2 er binnenkort al aan komt! :cheerleader:

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 10 feb 2014 14:53

The Walking Dead is terug! :love:
Come quickly, I'm tasting stars!

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 11 feb 2014 21:08

Oh. Zaterdagochtend komt het 2de seizoen van House Of Cards uit. Ga bij een vriend binge kijken voor 2 dagen, die dat rechtstreeks streamt van een vriend in de VS.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 11 feb 2014 23:03

Lawstudent schreef:Binnenkort komt orange is the new black terug! Daarnaast hebben ze gemeld dat ze de hele seizoen in 1 keer zullen plaatsen
En Laura Prepon doet mee voor "most" of the season! Hoera! :fire: Weet jij wanneer de 'binnenkort' is?

Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om mijn lief de hele serie voor te schotelen, zodat we samen aan seizoen twee kunnen beginnen.[/quote]

Volgens de geruchten wordt het filmen beëindigd eind februari, nu dus. Tel daar 1 maand naast voor montage enzo dus kan je het verwachten eind maart/begin april dus ongeveer samen met game of thrones. Blijkbaar veel meer drama enzo dan seizoen 1 (denk aan de geboorte /de italiaanse 'lesbienne' mag weg/red machteloos/kensatucky/ ...) ik kan niet wachten.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 11 feb 2014 23:38

NeW2 schreef:
JFK schreef: Fan van Looking , de nieuwe HBO serie over drie homomannen in San Francisco. Het heeft een beetje dezelfde verhouding met Queer as Folk als Sex and the City met Girls.
Spoiler! :
Wowie ziet er goed uit. Kende ik niet. Nu nog even wachten tot het volledige seizoen uit is :)
Amai echt een topserie. Heb niet kunnen wachten met te beginnen kijken. Heel wat meer genuanceerd dan gelijkaardige series. Daar waar Girls over de top is, compenseert Looking met een meer 'realistisch' beeld. Echt goed. Favo characters zijn toch wel Dom en Richie.

Gesloten