bieke007 schreef:Sleepy Hollow blijft goed, Dracula heb ik opgenomen en staat nog op het lijstje om later te bekijken.
Ik ben ook beginnen kijken naar Dracula ^_^ Kvind het nog wel goed! (en stiekem verliefd aan het worden op actrice Jessica De Gouw ) Mijn nieuwe favoriet voor de moment blijft 2 Broke Girls, zo Hilarisch!!
“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."
Ik vind de voorjaarsprogrammatie van de Vlaamse zenders wel te smaken.
Uit eigen land: Cordon, Deadline 25/5, In Vlaamse velden
Uit het buitenland: Vikings en crossbones
every new beginning comes from some other beginning's end
Ik was er van overtuigd dat ik nooit verslaafd zou worden aan een serie. Ik keek nooit echt veel tv, en series interesseerde me helemaal niets.
Maar op een bepaald moment dwong mijn zus me om een aflevering van HIMYM te zien, en ik was meteen verkocht. Ik heb vervolgens in drie weken alle 8 seizoenen gekeken. En ik was nog steeds zo naïef om te denken dat dat de enige serie zou zijn die ik leuk vind. Niet dus, want ondertussen ben ik Grey's anatomy beginnen kijken, en zit ik bijna aan het 6de seizoen.
Het valt dus op dat ik altijd een aantal jaar te laat begin met het kijken van een serie. Dus de series die jullie allemaal kijken, zal ik over 5 jaar wel online beginnen volgen!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!
Met dank aan wat bladeren door dit topic, ben ik nu begonnen aan West Wing. Iedereen die het al eens lovend vermeld heeft: bedankt, ik ben al een beetje fan!
Ja idd, we zijn die ook aan het bekijken.
Maar we starten met seizoen drie omdat dat het beste seizoen is blijkbaar.
Zijn nu een 5-tal afleveringen ver en tis idd wel goed gemaakt.
Zeker een aanrader!
Ik volg via Nederland 2 het Duitse Unsere Mütter, unsere Väter, een zeer indrukwekkende reeks over WOII.
Masters of Sex is ook een aanrader. Voor de mensen die het niet kennen en vreemde dingen denken: het gaat over twee onderzoekers die het seksuele leven onderzoeken in het Amerika van de jaren '50.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl
Ik ben echt helemaal weg van Burning Bush. Het gaat over een student die zichzelf uit protest tegen de Sovjetbezetting van Tsjecho-Slovakije na de Praagse Lente, in brand steekt, met alle gevolgen van dien voor zijn omgeving, de studentenvertegenwoordigers, etc. Ook heel fijn is dat er Tsjechisch gesproken wordt, en de decors, kostuums, kapsels etc. Heel mooi! En ook erg aangrijpend.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Gasquet schreef:En is Orange is the New Black echt zo goed als iedereen beweert?
Awel ja, ik hoor hier ook alleen maar positieve commentaren over, waardoor ik me bijna verplicht voel om OITNB te bekijken. (Idem dito bij Games of Thrones)
Ik ben echt helemaal weg van Burning Bush. Het gaat over een student die zichzelf uit protest tegen de Sovjetbezetting van Tsjecho-Slovakije na de Praagse Lente, in brand steekt, met alle gevolgen van dien voor zijn omgeving, de studentenvertegenwoordigers, etc. Ook heel fijn is dat er Tsjechisch gesproken wordt, en de decors, kostuums, kapsels etc. Heel mooi! En ook erg aangrijpend.
Burning Bush is inderdaad prachtig
Het zijn examens, en dat verantwoordt mijn keuze om seizoen 1 van 'Spring' op twee dagen te kijken. En jawel, het gaat om de Ketnet-reeks. No shame.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl