badgirls24 schreef:
Daar heb je een punt, maar zoals eerder al gezegd, er zijn bepaalde signalen uit de hole(bi) wereld waar 'we' worden verafschuwt ofzo. ik refereer naar iemand op dit forum dat het volgende zegt; Bi zit tussen de oortjes.
Zo'n dingen, en niet alleen hij/zei, maar er zullen wel meer homo's en lesbische zijn, die ons verafschuwen. Dat is het enige wa'k wou zien, dat er aan gewerkt wordt. Meer heb ik ook niet willen vragen. Alleen dat de 'basis' van de holebi's, dus degene die info verstrekt, extra informatie aan de hole(bi) toereikt.
En omdat ik merk dat er aan gewerkt word; Proficiat, en hopelijk, keert het tij, waar ik me soms nog vis nog vlees voel.
Ik kan je wel begrijpen hoor. Biseksuelen worden vaak totaal niet serieus genomen. Zowel hetero's als homo's doen er soms lastig over. Alsof het niet bestaat, alsof het een overgangsfase is etc. Hoe dan ook, al die verwijten zijn totaal overbodige zever. Dat weet je ook wel.
Ik stel dan ook voor dat je jezelf laat horen; hoe moeilijk dat soms ook is. Het is de enige mogelijkheid om het bespreekbaar te maken. En dat je er hier zelf over spreekt is al een stap in de goede richting.
Maar zoals al eerder gezegd (en hier maak ik wat reclame voor m'n eigen winkel): Er zijn wel degelijk initiatieven voor biseksuelen, en als die initiatieven genoeg mensen hebben om het te trekken dan kan ook biseksualiteit bespreekbaar worden in de bredere samenleving.