Crossdresser

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Gesloten
Sarah Abeels

Crossdresser

Bericht door Sarah Abeels » 18 jun 2018 20:26

Halo ik ben Sarah, soms toch... ik ben een crossdresser van 28j. Tegenwoordig maak ik mezelf veel op als vrouw. Het zalige gevoel wanneer ik klaar ben en in de spiegel kijk. Ik voel me dan echt op en top vrouw. Het nadeel na enkele uren zwoegen sta ik dan daar een beetje rond te wandelen thuis. Ik zou zo graag eens weg willen gaan met iemand of in het beste geval iemand vinden die ook crossdressed of een vrouw die me wilt helpen met ‘transformeren’.

Het tweede waar ik mee zit is dat ik wel eens nieuwschierig ben hoe het is om seks met een man te hebben. Vanuit mijn getransformeerde positie. Maar maakt mij dat dan homo of bi??

Hopelijk enkele toffe reacties,
xxxSarah

Bonita
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Crossdresser

Bericht door Bonita » 02 nov 2018 20:17

Hey Sarah

Ik zit in net hetzelfde schuitje als jij.
Lijkt me dan ook tof om eens te praten,chatten en/of mailen met elkaar.

In grote hoop dat ik eindelijk iemand gevonden heb die hetzelfde voelt als mezelf en neen je bent nog niet bi of homo maar wel bi curieus op het moment.In die fase zitten we dus alle 2.
Ik heb al wel een man,op speciale party, :-) gepijpt.
Ik heb indien interesse ook wel wat foto's van mezelf

liefs

Bonita

natascha
New user
New user

Re: Crossdresser

Bericht door natascha » 08 aug 2019 13:05

Hi Sarah en Bonita en wie dit verder nog leest.
Ook al is het al een oude post ga er toch even op reageren.

Dat je crossdressed is voor vele misschien vreemd maar het gebeurt erg veel, soms uit seksueel verlangen, de wens om te voelen hoe het is als vrouw gekleed te gaan, omdat je eigenlijk vrouw wil zijn en soms uit nieuwsgierigheid.

Eenmaal begonnen aan CD is het niet mogelijk om er mee te stoppen, als het in je zit dan gaat het niet meer weg, misschien een tijdje maar het komt altijd terug, ongeacht wat je er zelf van vindt. Accepteer het dat het iets van jezelf is. Maak er wat moois van, dat doe ik ook, ook al ben ik niet meer zo jong als jullie ;)

Sarah, maak je niet druk om of je bi of homo bent, het gaat er om waar jij je prettig bij voelt, er zijn ook CD's die het met elkaar doen ben je dan lesbisch of niet??? Lastig dus, laat dat maar lekker doen. Als je wil daten wees dan erg duidelijk vantevoren wat je wel en niet wil er zijn veel mannen die denken gelijk dat je grof genomen wil worden, das nou meestal niet wat je in het begin wil ongeacht fantasieeën die je misschien wel hebt.

Zoek iemand die jou ook op je gemak laat voelen en niet direct op je springt tenzij dat is wat je wilt, anonieme snelle seks dan kan je beter een keer gekleed naar een parkeerplaats gaan, tenminste in NL heb je die wel.

XxX
Natascha
www.nataschatv.nl
Afbeelding

Gesloten