Gevoelens of niet?

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
not_my_cup_of_coffee
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Gevoelens of niet?

Bericht door not_my_cup_of_coffee » 13 mei 2018 00:43

Ik voel al een paar jaar iets voor een meisje (een van mijn beste vriendinnen), maar heb er nooit iets over gezegd tegen haar. Ze wist wel dat ik bi ben. Ik heb ondertussen ook nog een vriendje gehad maar dat is uitgegaan. Toen vertelde het meisje mij dat ze mij een hele tijd leuk vond.Als in 'leuk leuk'. Ik zei toen tegen haar dat ik haar dat ik ook een crush op haar had. daar bleef het toen bij maar ik had die crush nog steeds. Dus heb ik haar dat verteld. Ze zei toen dat ze niet meer zeker was van haar gevoelens maar ze blijft wel flirterig doen en gemixte signalen sturen. Ik ben hierdoor echt wel enorm in de war. :/

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Gevoelens of niet?

Bericht door geeninspiratie » 13 mei 2018 01:14

Beste not_my_cup_of_coffee,

Heb je het al gewoon gevraagd aan haar of ze niet toch nog verliefd op je is? :) . Probeer eens op een rustig moment, als jullie alleen zijn, met haar in gesprek te gaan en praat erover zodat er geen onduidelijkheden zijn.

Veel succes!
GI
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Plaats reactie