Jouw laatste coming out [7]

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Barry
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Jouw laatste coming out [7]

Bericht door Barry » 08 jan 2015 21:49

wingin schreef:De laatste keer was net voor nieuwjaar (tevens de eerste keer) tegen mijn vrienden. Enkel goede reacties, maar het moeilijkste moet nog komen. (familie, klasgenoten...)

Sent from my HUAWEI Y530-U00 using Forum Fiend v1.3.
da's al een goed begin! :)

hoe oud ben je?

wingin
Regular user
Regular user

Bericht door wingin » 09 jan 2015 16:21

Ik ben net zestien, dat is wel een goede leeftijd om het te vertellen dacht ik.

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 09 jan 2015 18:28

wingin schreef:Ik ben net zestien, dat is wel een goede leeftijd om het te vertellen dacht ik.

op coming out staat er geen leeftijd.

muisXx
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door muisXx » 17 jan 2015 22:44

Nadat de eerste coming out bij mijn mama niet al te goed was verlopen zoveel jaar terug was ik niet helemaal op mijn gemak om haar te vertellen dat ik op meisjes én jongens val en niet enkel op meisjes. In mijn hoofd bestond er ergens de gedachte dat ze misschien dan boos ging zijn omdat ik haar twee keer door zoiets liet gaan of dat ze veel te blij ging zijn met het bestaan van de optie dat ik met een jongen kan eindigen.
Een beetje de omgekeerde wereld zo :p.

Uiteindelijk heeft ze er zelf subtiel naar geïnformeerd nadat ze enkele missprekingen en enkele bevindingen had opgeteld zoals een condoom tegenkomen in mijn handtas (niet dat ze dat ooit heeft durven toegeven, maar het stak juist op dezelfde plek als mijn pleisters en die had ze juist nodig op vakantie toen ik even niet in de buurt van mijn handtas was :-? ).

Positief is dat ze er deze keer helemaal geen probleem mee had en gewoon goed heeft gereageerd :D .
Negatief is dat de mopjes over pas op dat je niet zwanger wordt terug zijn :supersad: .

Nu hoop ik wel dat ze niet heel teleurgesteld is mocht ik weer met een meisje naar huis kom en niet met een jongen.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 18 jan 2015 07:50

Redelijk veel coming-outs de laatste tijd, waar een lief allemaal niet goed voor is. Een van de twee grootmoeders, enkele vrienden, tantes, nonkels en nichten. De meeste zeiden gewoon proficiat met het lief :-P. Dus dat noem ik goed :-D
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Hyacintus
New user
New user

Bericht door Hyacintus » 28 jan 2015 13:12

Vandaag voor de eerste keer op school tijdens wiskunde tegen mijn beste vriendin. Ik kon me geen betere reactie voorstellen! :egyptian:
Cause tonight for the first time, I'm loving who I be
Turn it up for all the freaks like me

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 30 jan 2015 10:48

Hyacintus schreef:Vandaag voor de eerste keer op school tijdens wiskunde tegen mijn beste vriendin. Ik kon me geen betere reactie voorstellen! :egyptian:
tijdens de wiskunde les? :(

nee nee, grapje, proficiat! :)

Hyacintus
New user
New user

Bericht door Hyacintus » 30 jan 2015 15:37

Barry schreef:
Hyacintus schreef:Vandaag voor de eerste keer op school tijdens wiskunde tegen mijn beste vriendin. Ik kon me geen betere reactie voorstellen! :egyptian:
tijdens de wiskunde les? :(

nee nee, grapje, proficiat! :)
Tja, als het niet interessant is, begin je over andere dingen na te denken :)
Cause tonight for the first time, I'm loving who I be
Turn it up for all the freaks like me

Anni

Bericht door Anni » 31 jan 2015 23:12

Gisterenavond tegen een vriendin vertelt toen we op de bus zaten, reactie was echt super goe :D

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 13 feb 2015 16:30

Een vriendin outte me vandaag aan tafel met medestudenten door te zeggen dat ik geen neger, maar een negerinnetje moet meebrengen als lief uit Afrika ;) sommige wisten het nog niet, maar geen probleem :D

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 16 feb 2015 17:23

Ik heb vandaag in een brief aan mijn ouders alles verteld. Ze hebben superpositief gereageerd! Het maakt hen allemaal niet uit, zolang ik maar gelukkig ben.

Mijn belangrijkste coming out is achter de rug! :) Nu nog mijn vrienden, familie en de rest :) Maar ik heb er positief gevoel over :D

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 16 feb 2015 17:41

TylerXD schreef:Ik heb vandaag in een brief aan mijn ouders alles verteld. Ze hebben superpositief gereageerd! Het maakt hen allemaal niet uit, zolang ik maar gelukkig ben.

Mijn belangrijkste coming out is achter de rug! :) Nu nog mijn vrienden, familie en de rest :) Maar ik heb er positief gevoel over :D
Supertof!
:balloons:
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 16 feb 2015 18:11

TylerXD schreef:Ik heb vandaag in een brief aan mijn ouders alles verteld. Ze hebben superpositief gereageerd! Het maakt hen allemaal niet uit, zolang ik maar gelukkig ben.

:hug2:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 16 feb 2015 18:20

Super! :D
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 16 feb 2015 18:44

proficiat!

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 16 feb 2015 20:35

Wow, super!

Skipperke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skipperke » 27 feb 2015 12:48

Op mijn werk .. maar ik beschouw het eigenlijk niet meer als 'coming-out'.
Ik vertel gewoon dat ik een vriendin heb ... maar zo weten ze toch dat ik niet op mannen val :p

jorisje
Regular user
Regular user

Bericht door jorisje » 27 feb 2015 16:42

Gisteren... Tijdens de middagpauze op mijn stageschool vroeg de andere stagiaire (meisje uit mijn klas), jij valt toch op mannen he? Euh ja... ah ok, want je zegt daar zo nooit iets van. :)

starkisch
New user
New user

Bericht door starkisch » 28 feb 2015 22:28

Vorige week, een goede vriend. Al wist hij het al. Hij had het gemerkt aan mijn reactie op bepaalde onderwerpen. En ik wist dat hij het wist (via z'n lief) waardoor het, voor mij, een spelletje van 'ik hint, ik draai rond de pot, hoe ver ga je?' was. Best wel erg van mij ;p. Oeps.

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 01 mar 2015 09:48

allemaal gefeliciteerd met jullie coming outs! :)

Gesloten